Логістика. – 2003. – №469
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38287
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.
Browse
Item Логістичне моделювання матеріальних потоків у сфері обігу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Лифар, В. В.; Кримська, Л. О.Розкрито напрямки використання логістики в діяльності українських підприємств, а також запропоновано динамічну економічну модель для оцінки впливу стрибків цін на паливо та обсяги перевезень готової продукції ЗАТ “АвтоЗАЗ”. The directions of logistical using in the activity of Ukrainian enterprises are shown and the dynamic economical model for the estimate of the sudden change price influence on the transporting volumes of “AvtoZAZ” production is described in this article.Item Формування асортиментної політики щодо керамічної плитки на українському ринку(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Головань, О. О.Досліджено український ринок керамічної плитки, зокрема проаналізовано попит і пропозицію; надано порівняльну характеристику продукції провідних виробників. На прикладі торговельно-промислової групи “Іспанський дім” розглянуто управління товарною політикою. Ukrainian ceramic tile market has been researched. Specifically, supply and demand has been analysed; products of main ceramic tile produces have been compared. As an example, management of “Spain House” group product line has been considered.Item Складові брендінгу: теорія і практика(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Скибінський, С. В.; Орел, Л. М.Визначено окремі поняття брендінгу. Розглянуто еволюцію цих понять. Порівнюється ЇХ трактування у нормативно-правових актах, довідкових джерелах та на практиці. Different terms of branding are determined. The evolution of these concepts is considered. Their interpretation in quated and legal statement, literary and reference sources and on practise is compared.Item Маркетинг в концепції рециклювання(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Кіндій, М. В.; Таранський, І. П.; Дашківська, О. П.Розглянуто нову екологічну маркетингову філософію та шляхи її впровадження у практику господарювання в інтеграції з концепціями екологічного менеджменту та екологічної логістики. The new ecology marketing philosophy is given in the article. The ways of this philosophy introduction to the activity deal with the integration with the concepts of ecology-management and ecology-logistic.Item Розвиток споживчого ринку і каналів дистрибуції: узагальнення вітчизняного і зарубіжного досвіду(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мних, О. Б.; Брицький, P. M.; Вознюк, І. П.Розглянуто чинники впливу на функціонування та розвиток споживчого ринку в Україні та визначено комплекс заходів щодо вдосконалення системи товаропросування. The factors of influence upon functioning and development of consumption market in Ukraine are examined and arrangements in merchandise distribution improvement are specified.Item Екологічні аспекти українського наближення до євроспоживача(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Ніколаєв, Ю. О.; Робул, Ю. В.Викладено матеріали дослідження з сегментування українських споживачів за методикою Поля Ван Врацема та порівняння дослідженої групи українських споживачів з європейськими споживачами з питань їх вимог до екологічної безпеки та екологічної чистоти товарів. Clause is devoted to a statement of materials of research of its authors on segmentation of the Ukrainian consumers on a technique of a Paul van Vracem and comparison of the investigated group of the Ukrainian consumers with the European consumers on their requirements to ecological safety and ecological cleanliness of the goods.Item Управління протиризиковою безпекою у малому бізнесі України(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Реверчук, Н. Й.Розкрито суть, принципи та етапи управління ризиками малого підприємництва. Висвітлюються класифікації ризиків за авторським переліком критеріїв. Окремо аналізуються методи якісної та кількісної оцінки ризиків, а також головні чинники, що впливають на ризики у малому бізнесі. The article describes the essence, principles and the stages of small enterprises risk management. Risks classifications are also used asccording to the author’s list of criteria. Quantitative and qualitative risk appraisal are separately analysed. The main issues are also characterised, those issues which influence riks in small business.Item Логістика зовнішньоекономічних операцій у сировинному забезпеченні підприємств промисловості України(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Філіппова, С. В.; Русева, О. M.; Черкасова, С. О.Розглянуто концептуальні основи створення логістичних систем зовнішньоекономічних операцій під час забезпечення матеріальними ресурсами вітчизня¬них підприємств. Conceptual bases of creation of logistics systems of the external economical operations are examined process provide with material resources of the domestic enterprises.Item Маркетингова логістика як фактор ціноутворення(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Безкоровайна, С. В.Розглянуто роль маркетингової логістики у ціноутворенні. Подано склад та структуру витрат логістики, проаналізовано залежність витрат логістики від рівня пропонованого сервісу, запропоновано методи визначення витрат на виконання окремих функцій логістики та цінності цих функцій для споживача. In clause the role of marketing service in formations of price policy is considered in the article. The components and structure of expenses of service are given, the dependence of expenses of offered service from its level is analysed, the methods of definition of expenses the separate functions of service and value of these functions for the consumer are given.Item Комп’ютерна підтримка процесу управління дистрибуцією(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Палюха, К.Робота пов'язана з підтримуваними комп'ютером процесами менеджменту дистрибуції. Робота представлена в контексті створення інтегрованих ланцюгів поставок. Поняття процесів менеджменту дистрибуції має на увазі потребу швидкої обробки великої кількості інформації. Ці питання розглядаються на прикладі автомобільної галузі. This paper issues connected with computer aided processes of distribution management. This issues is presented in the context of creating integrated supply chains. The notion of distribution management processes implies the need of fast processing of big amount of information. These issues are presented on basis of companies operating in automotive branch.Item Розширення асортименту та вартість марки(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Альткорн, Є.Досліджено проблеми розширення марки під час зміни товарного асортименту, переваги та недоліки такої стратегії. The problems of brand extension in changing product line are investigated. The advantages and disadvantages of this strategy are given.Item Сучасні тенденції формування кон’юнктури товарного ринку України(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Кратт, О. А.Розглянуто події, під впливом яких формувалася кон’юнктура вітчизняного товарного ринку. Перша - пов’язана з проголошенням суверенітету України, друга - з переходом до ринкового типу відносин, третя - з інтеграцією у світову економічну систему. Характеристика кожної події дасть змогу підприємствам орієнтуватись в сучасній ринковій ситуації та приймати управлінські рішення, адекватні їй. In article, events under which influence the conjuncture of the domestic commodity market was formed are considered. The first event is connected to declaration of the sovereignty of Ukraine, the second - with transition to market type of relations, the third - with integration in world economic system. The characteristic of events will allow the enterprises to make the administrative decisions adequate to a modern market situation.Item Моніторинг, контроль та оцінка ефективності реалізації цільових комплексних програм сталого розвитку регіону(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Герасимчук, З. В.Розглянуто проблеми створення системи моніторингу цільових комплексних програм сталого розвитку регіону, запропоновано алгоритм організації контролю за реалізацією програм, розроблено підхід для оцінки ефективності реалізації програми на основі розрахунку індексу результативності. In this article there are considered the problems of monitoring system creation for purposeful complex programs of region’s steady development. It is offered the algorithm of control under program realization organizing, and developed the method for estimation of program realization efficiency on the basic of effectiveness index calculating.Item Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Щур, О. М.; Копець, Г. Р.Розглянуто можливі шляхи удосконалення методики оцінки ефективності маркетингових витрат. Аналізуються відомі у теорії та практиці маркетингу підходи до оцінки ефективності затрат на здійснення маркетингових заходів. The possible ways of improvement of a technique of an estimation of efficiency of marketing expenses are considered. The approaches to an estimation of efficiency of expenses on realization of marketing measures are analyzed known in the theory and practice of marketing.Item Передумови розробки прогнозу розвитку регіону(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Загоруйко, В. Л.Піднімається питання здійснення ефективного процесу прогнозування. Дається коротка характеристика методів прогнозування. Велика увага приділяється аналізу чинників, які впливають на розвиток регіону, і механізму їх впливу. А також, як прогноз розвитку цих чинників, пов’язаний з процесом розробки прогнозу регіону. The article " the Reasons of mining of the forecast of development of locale "raises problems of implementation of effective process of forecasting. The brief characteristic of methods of forecasting gives. The large attention is given to the analysis of the factors, which one influence development of locale and gear of this influencing. And also as the forecast of development of these factors is fastened to engineering process of the forecast of locale.Item Використання принципів логістики в управлінні економічними процесами підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Бобровська, О. Ю.Розглянуто методичні основи аналітичного забезпечення формування управлінських технологій для підвищення економічної ефективності та сталості розвитку підприємства. Надано теоретичне і практичне обґрунтування необхідності використання принципів логістики у формуванні системи «продукт - ринок». The methodical bases of analytical maintenance of administrative's technologies formation, which makes for efficiency increasing and stability of the enterprise's development are considered(examined). The theoretical and practical substantiation of necessity to use the logistical principles in formation of process "product - market" is submitted.Item Маркетингові дослідження вітчизняного ринку металопластикових вікон і дверей(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Лаганін, B. O.; Лаганін, B. B.; Саталкін, С. С.Проведено аналітичний огляд ринку металопластикових вікон і дверей. Виявлено тенденції розвитку цього ринкового сегменту і подано висновки щодо перспектив його розвитку. Analytic survey of windows and doors market is seen out. The development tendencies of this market segment are explored. The inferences from development perspectives of this market segment are done.Item Глобальные интеграционные процессы и экономическая безопасность государства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гриневская, С. Н.Проаналізовано критерії конкурентоспроможності економіки, визначено основні задачі інтеграції України у світове співтовариство. The criteria of economic competitiveness is analyzed, the main tasks of the integration of Ukraine into the world community are defined in this article.Item Особливості формування логістичної системи ресурсозбереження(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Павлов, B. І.; Скороход, І. С.Обґрунтовано необхідність формування логістичних систем ресурсозбереження. Розкрито особливості побудови логістичних схем ресурсозбереження на підприємствах Волинської області. It was substantiated the necessity of the forming the logistic system of recourse- saving. The features of construction of logistic schemes of recourse-saving are exposed on enterprises of the Volyn region.Item Глобальні логістичні системи та екологізація суспільства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Павліха, Н. В.Розглянуто процеси глобалізації логістичних систем у взаємозв’язку з екологізацією суспільства. Вказано на важливість екологічної складової під час формування глобальних логістичних систем. The processes of globalization of the logistic systems are considered in intercom¬munication from the ecologization society. It is indicated on importance of ecological constituent in the process of the forming the global logistic systems.