Логістика. – 2007. – №594
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6317
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 594 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 512 с. : іл.
Browse
Item Культурно-пропагандистський вимір сучасної зовнішньої політики США(Національний університет "Львівська політехніка", 2006) Розумюк, ВолодимирДосліджується культурно-пропагандистська зовнішньополітична активність Сполучених Штатів Америки. Розглянуто формування цілеспрямованої "культурної зовнішньої політики" США в ході "холодної війни", проаналізовано причини значного скорочення державних асигнувань в постбіполярний період, простежено форсоване нарощування культурно-пропагандистсько потенціалу після терористичного нападу 11 вересня 2001 року. The article is on study of culture-propagandist aspects of American modern foreign policy. The process of shaping of "culture foreign policy" of United States in a time of "Cold war" is depicted. The reasons for cutting down on expenses of "culture foreign policy" in a post-bipolar period is analyzed. Description of accelerated build up of "culture foreign policy" after terrorist attack 11.09.2001 is given.Item Синергетика і суспільні науки - діалог класиків(Національний університет "Львівська політехніка", 2006) Беззуб'як, МирославВиконано критичний аналіз новітньої науки (методології) ідеології синергетики на підставі теоретичних уявлень класиків синергетики, кібернетики і соціальної науки. The new science/methodology/ideology of synergetic is regarded in this article on the ground of traditional approaches and visions of the classics of synergetic, cybernetic and social science.Item Соціальний капітал української діаспори у Франції Третьої республіки (1875-1940)(Національний університет "Львівська політехніка", 2006) Дорошенко, СергійНа основі архівних документів і матеріалів розглянуто мережу добровільних асоціацій смігрантів з України, створену у Франції в 1875-1940 рр. Висвітлено концепт соціального капіталу П'єра Бурдьє. Досліджено складові соціального капіталу, накопичено представниками української діаспори у Франції в період Третьої республіки. On the basis of the archived documents and materials the network of voluntary associations of emigrants of Ukraine, created in France in 1875-1940. The concept of social capital of Pierre Bourdieu is considered. The constituents of the social capital accumulated by the representatives of the Ukrainian Diaspora in France in the period of the Third republic are investigated.Item Застосування маркетингового аналізу як висхідний етап конкурентної боротьби(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Христофор, О. В.; Мельник, Т. С.; Сіренко, С. О.Досліджено сучасний стан розвитку маркетингової та інформаційно-рекламної діяльності у пасажирському господарстві на залізничному транспорті, здійснено SWOT-аналіз факторів маркетингового середовища Укрзалізниці, обґрунтовано вибір маркетингової стратегії організації та визначено шляхи досягнення її стратегічних цілей поєднанням виявлених факторів впливу на її діяльність. In the article explored modern development of marketing, informative and publicity activity status in a passenger economy on a railway transport, the SWOT-analysis of factors of marketing environment of the Ukrainian railway, is motivated choice of marketing strategy of organization and certainly ways of achieving its strategic aims, is conducted by combination of found out the factors of influence on its activity.Item Напрямки оцінювання ринкової вартості підприємства як об’єкта для поглинання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Глинська, Г. Я.Item Ціноутворення на ринку нафти і газу через механізми біржових торгів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Безсмертна, О. М.Розглянуто існуючі підходи щодо формування цін на вуглеводневу сировину в контексті державної політики їх регулювання. Запропоновано вдосконалювати процедуру проведення біржових торгів як дієвого механізму, що дає змогу на ринкових засадах встановити ціну на відповідні види вуглеводневих ресурсів, поєднуючи попит та пропозицію. Запропоновано реалізовувати на біржі також і природний газ власного видобутку (отриманий понад встановлену норму), що в існуючих умовах уможливить покращати фінансові результати діяльності нафтогазових підприємств. Existing approaches for the energy resources pricing are considered from the scope of the state regulation. It is suggested to perfect procedure of conducting of exchange auctions as an effective mechanism, which allows on market principles to set a price on the proper types of hydrocarbon resources, combining demand and supply. Also it follows to realize on an exchange the natural gas of own booty (got over the set norm), that in existent terms will allow to improve the financial results of activity of oil and gas enterprises.Item Організованість логістичних трансформацій у життєвому просторі економічного середовища(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Гронська, Н. С.Item Особливості формування стратегічних карт закладу освіти(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Дорошкевич, К. О.Подано визначення поняття стратегічних карт. Описана історія створення та еволюція поняття від концепції для оцінки підприємства до системи з розроблення і упровадження стратегії та особливого класу програмного забезпечення. Описано формування стратегічних карт у межах закладу освіти та особливості його здійснення. The essence of the notion of balanced scorecard is given. History of creation and evolution of concept from conception for estimation of enterprise to the system on development and introduction of strategy and special class of software is described. The process of forming balanced scorecard within the limits of establishment educations and features of his realization is described.Item Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Кубів, С. І.; Крикавський, Є. В.; Косар, Н. С.Визначено необхідність використання банківськими установами України концепції маркетингу відносин та соціально-етичного маркетингу, розроблено конкретні заходи, які сприяють їх втіленню у діяльність комерційних банків (використання нових ознак сегментації ринку, сучасних каналів розподілу продуктів, пакетування продуктів та послуг, формування іміджу, інформаційна відкритість для клієнтів). The certain necessity of use by bank establishments of Ukraine of the concept of marketing of the relations and social – ethical of marketing developed concrete measures, which assist their embodiment in activity of commercial banks (use of new attributes of segmentation of the market, modern channels of distribution of products, assembly in a complex of products and services, formation of image, information openness for the clients).Item Вплив інтеграції науки та бізнесу на формування соціального та економічного багатства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Граб, М. Б.Item Методичні процедури управлінського обліку виробничих запасів в логістиці та управлінні підприємством(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Приймак, О. Ю.Ефективність управління виробничими запасами має велике значення, особливо на підприємствах, де зосереджуються великі потоки матеріальних цінностей. Досвід розвинутих країн свідчить про те, що основним інструментом для підвищення ефективності є використання концепції логістики в організації економічної діяльності підприємства. Інформаційне забезпечення логістики обліково-аналітичними даними є передусім завданням управлінського обліку. Efficiency of management of working inventories has great importance especially for enterprises where large flows of material goods are concentrated. The experience of developed countries testify, that the main tool for increasing effectiveness is using conception of logistics in organizing economical activity of enterprise. The task of management accounting is to provide logistics with accounting and analytical data.Item Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Музиченко-Козловська, О. В.Item Якісна визначеність продуктивної праці та форми втілення сукупного суспільного продукту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Дейнега, О. В.; Матусевич, К. М.; Янковська, Л. А.Item Маркетингові рішення у сфері управління продуктом неприбуткової організації(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Ліманські, А.На основі ринкової пропозиції неприбуткової організації наведено три рівні продукту: основа продукту (основна корисність, створювана споживачем при купівлі цього продукту), реальний продукт (матеріальні та нематеріальні ознаки, які є вирішальними для величини сприйняття цього продукту), розширений продукт (додана корисність). Проведено портфельний аналіз продуктів неприбуткових організацій на основі комплексного поєднання двох факторів: зовнішньої та внутрішньої відповідальності. On the basis of the market offer of non-profitable organization three levels of a product are submitted: a basis of a product (basic utility created by the consumer at the purchase of the given product), real product (material and non-material features, which are deciding for size of perception of the given product), extended product (added utility). Is carried out the case analysis of products of non-profitable organizations on the basis of complex association of two factors: external appeal, internal responsibility.Item Логістичний менеджмент торговельного підприємства (на прикладі мережі супермаркетів “Сільпо”)(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Бойко, Н. І.Item ІРО як механізм залучення інвестицій(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Сорока, М. В.Обґрунтовано доцільність виходу українських підприємств-емітентів на іноземні фондові ринки для залучення інвестиційного капіталу. Проаналізовано причини підвищення уваги до первинного публічного розміщення акцій (ІРО). Висвітлюються основні переваги і недоліки ІРО, що здійснюються українськими підприємствами на західних фондових біржах, а також у межах України (на біржі ПФТС). Запропоновано конкретні заходи рекомендаційного характеру для налагодження ефективної взаємодії між професійними учасниками фондового ринку з приводу реалізації ІРО. The expediency of an exit of the Ukrainian enterprises – emitters on the foreign share markets is proved with the purpose of attraction of the investment capital. The reasons of increase of attention to іnіtіal public offering (ІРО) are analyzed. The basic advantages and lacks of ІРО carried out by the Ukrainian enterprises on western stock exchanges and in borders of Ukraine are covered. The measures of recommendatory character concerning debugging effective interaction between the professional participants of the share market concerning realization ІРО are offered.Item Передумови реформування промислових підприємств України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Павлик, Н. М.Розглянуто теоретико-практичну трактовку реформування та реструктуризації підприємств народногосподарського комплексу України, а також передумови реформування промислових підприємств. Виявлено напрямки реструктуризації промислових підприємств, а також основні завдання у цьому процесі. In the given article there is the considered theoretical and practical interpretation of reformation and restructuring of enterprises of national economy complex of Ukraine, and also pre-conditions of reformation of industrial enterprises. The exposed directions of restructuring of industrial enterprises are exposed , and also basic tasks in this process.Item Порівняльна характеристика виставкових заходів на промисловому та споживчому ринках України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Аршевська, М. В.Розглядаються різні підходи до визначення виставки та існуючої класифікації виставкових заходів. Основну увагу приділено аналізу та узагальненню відмінностей між виставковими заходами на промисловому та споживчому ринках України. Вміщено результати міні-досліджень роботи виставкових центрів та практичного досвіду організаторів виставкових заходів, що проводились протягом виставкового сезону 2004–2005 рр. Наведено порівняльну характеристику виставкових заходів на споживчому та промисловому ринках та рекомендації щодо участі компаній у виставках залежно від ринку, на якому вони знаходяться. In this article different approaches to the definition of the exhibition and the existing classification of the exhibition events are considered. Special attention is paid to the analysis and generalization of the differences between exhibition events at the industrial and consumer markets of Ukraine. This article contains the results of the mini-researches of the exhibition centers work and practical experiences of the organizers of the exhibition events, which were made during 2004-2005. Comparative characteristics of the exhibition events at the industrial and consumer markets and the recommendations considering the participation of the companies in these exhibitions depending on the market they are held, are also given in this article.Item Управління в умовах європеїзації діяльності підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Драбік, І.Item Аналіз методів оцінювання та прогнозування надійності як показника конкурентоспроможності взуття(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Гаркавенко, С. С.; Безсмертна, Т. В.