Логістика. – 2007. – №594
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6317
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 594 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 512 с. : іл.
Browse
Item Синергетика і суспільні науки - діалог класиків(Національний університет "Львівська політехніка", 2006) Беззуб'як, МирославВиконано критичний аналіз новітньої науки (методології) ідеології синергетики на підставі теоретичних уявлень класиків синергетики, кібернетики і соціальної науки. The new science/methodology/ideology of synergetic is regarded in this article on the ground of traditional approaches and visions of the classics of synergetic, cybernetic and social science.Item Культурно-пропагандистський вимір сучасної зовнішньої політики США(Національний університет "Львівська політехніка", 2006) Розумюк, ВолодимирДосліджується культурно-пропагандистська зовнішньополітична активність Сполучених Штатів Америки. Розглянуто формування цілеспрямованої "культурної зовнішньої політики" США в ході "холодної війни", проаналізовано причини значного скорочення державних асигнувань в постбіполярний період, простежено форсоване нарощування культурно-пропагандистсько потенціалу після терористичного нападу 11 вересня 2001 року. The article is on study of culture-propagandist aspects of American modern foreign policy. The process of shaping of "culture foreign policy" of United States in a time of "Cold war" is depicted. The reasons for cutting down on expenses of "culture foreign policy" in a post-bipolar period is analyzed. Description of accelerated build up of "culture foreign policy" after terrorist attack 11.09.2001 is given.Item Соціальний капітал української діаспори у Франції Третьої республіки (1875-1940)(Національний університет "Львівська політехніка", 2006) Дорошенко, СергійНа основі архівних документів і матеріалів розглянуто мережу добровільних асоціацій смігрантів з України, створену у Франції в 1875-1940 рр. Висвітлено концепт соціального капіталу П'єра Бурдьє. Досліджено складові соціального капіталу, накопичено представниками української діаспори у Франції в період Третьої республіки. On the basis of the archived documents and materials the network of voluntary associations of emigrants of Ukraine, created in France in 1875-1940. The concept of social capital of Pierre Bourdieu is considered. The constituents of the social capital accumulated by the representatives of the Ukrainian Diaspora in France in the period of the Third republic are investigated.Item Сутність управління витратами на вітчизняних підприємcтвах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Ясінська, А. І.Розглянуто сутність управління витратами на вітчизняних підприємствах, визначено взаємозв’язок елементів системи управління витратами з функціями менеджменту та основні принципи управління витратами за умови застосування системного підходу. The meaning of costs management on national enterprises is considered in this, it was also showed a relation between elements of the system of costs management and functions of management and the main principles of costs management using the systematic method.Item Логістика процесів розвитку підприємств та їхніх об’єднань(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Довбенко, В. І.Розглядаються питання виявлення можливостей застосування інструментарію логістики при управлінні процесами розвитку суб’єктів господарської діяльності. Сучасні завдання управління підприємствами досліджуються з позицій ефективного використання потенціалу їхнього розвитку із урахуванням як поточних, так і перспективних інтересів сторін, що беруть участь в економічній діяльності підприємств. Досліджується ефективність застосування низки систем стратегічного управління розвитком підприємств. In article questions concerning revealing opportunities of application of toolkit of logistic are considered at management of developments of subjects of economic activities. Modern questions of enterprises management are investigated from positions of an effective utilization of potential of their development with the account both current, and perspective interests of the parties participating in economic activities of enterprises. Efficiency of application of some systems of strategic management enterprises is investigated.Item Методика визначення ціни на гетерогенний товар споживчого попиту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Соловйова, О. О.; Несторенко, Т. П.На основі аналізу підходів до визначення поняття “конкурентоспроможність продукції” подано трактування цієї категорії для товару фірми, яка працює на місцевому ринку та займає невелику його частку. На прикладі місцевого виробника розглянуто послідовність формування ціни на диференційований товар споживчого попиту. Запропоновано методику визначення цінового діапазону, у межах якого попит на продукцію є нееластичним. Внаслідок цього підприємство буде мати можливість змінювати ціну без значного впливу цього кроку на обсяги реалізації. Запропонована методика визначення оптимальної ціни ґрунтується на застосуванні кластерного аналізу. On the analysis basis of conception’s approaches “product’s competitive capacity” it was offered the interpretation of this category for firm’s goods that works on the local market and controls its moderate part. The process of forming of the price on differential goods was considered in the article. The methods of defining of the price - range was offered. The methods of defining of optimum price on the basis of using of claster analysis was offered by the author in the article.Item Шляхи вдосконалення конкурентних стратегій міжнародної компанії на прикладі ТОВ “Голден Телеком”(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Гурч, Л. М.Розглянуто діяльність провідної компанії на ринку інтегрованих телекомунікаційних та Інтернет-послуг – ТОВ “Голден Телеком” в контексті удосконалення її конкурентних стратегій. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє маркетингові середовища підприємства. Обґрунтовано шляхи вдосконалення конкурентних стратегій міжнародної компанії. Activity of leading company is considered at the market of computer-integrated telecommunications and Internetservices is “Golden Telecom” LTD in the context of improvement of its competitions strategies. The external are analysed and internal marketing environment of enterprise. Ground ways of perfection of competitions strategies of international company.Item Стратегічні маркетингові рішення в Інтернет-маркетингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Литовченко, І. Л.; Новошинська, Л. В.Розглянуто необхідні умови ефективного функціонування підприємств у новій віртуальній економіці. Визначено моделі бізнесу в межах Інтернету під впливом глобалізаційних процесів на світовому ринку. Досліджено основні маркетингові підходи в Інтернеті й особливості їхнього застосування. Розглянуті стратегічні рішення щодо визначення мережної готовності підприємства для бізнес-входження в Інтернет. Рекомендовано для українських підприємств стратегічні рішення щодо визначення лідерства, керівництва, компетентності та технологічності з метою розвитку високоефективного Інтернет-бізнесу. The necessary conditions of effective functioning of enterprises in the new virtual economy are given a consideration. New business models in the measures of Internet, which are under influence of globalization processes of the world market, are determined. The main marketing approaches in the Internet and particularities of their applying are researched. Strategic decisions connected with determination of the net readiness of an enterprise for the business entering to the Internet are given a consideration. Strategic decisions concerning leadership, management, competence and technology determination targeted on developing of highly-effective Internet-business are recommended.Item Ринок інформаційно-комунікаційних технологій: структура та аналіз(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Войтко, С. В.; Сакалош, Т. В.Досліджено ринок інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано структуру ринку інформаційно-комунікаційних товарів та послуг. Досліджено тенденції та перспективи розвитку світового та вітчизняного інформаційно комунікаційних ринків. Виконано порівняльний аналіз вітчизняного ринку інформаційно комунікаційних технологій з ринками країн-сусідів, деяких країн СНД, розвинутих країн. Оцінено ринок інформаційно-комунікаційних технологій загалом та окремі його сегменти. Досліджено фактори впливу на ринок телекомунікацій України. Проаналізована залежність рівня проникнення стільникового зв’язку від номінальних доходів населення. The article reveals the information and communication technology market research. The work contains an information and communication products and services market structure, a studying of tendencies and prospects of global and domestic information and communication markets. The author developed a relative analyze of domestic information and communication market and markets of neighbor-countries, some CIS countries, developed countries. The research contains the estimation of the information and communication technology market and several market segments, influence factors on telecommunication market development in Ukraine, analyzed cellular penetration level and nominal incomes per capita dependence.Item Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Шарчук, Т. В.Управління господарськими зв’язками – це порівняно нова і водночас стара сфера бізнесу, зміст якої полягає у встановленні ділових стосунків у логістичному ланцюзі і управління ними. В статті пропонуються конкретні заходи із впровадження програми партнерства у логістичному ланцюзі, розглядаються форми добровільних об’єднань, а також конкретні переваги учасників цієї програми. Management by economic communications – this there is a relatively new and old sphere of business, sense of which consists in to establishment of business relations in a logistic chain and management by them. In the article concrete measures on introduction of the program of partnership in a logistic chain are offered, the forms of voluntarily unions, and also concrete advantages of participants of this program are considered.Item Розроблення системи мотивування у корпорації(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Мукан, О. В.Розглянуто існуючі підходи до мотивування працівників у корпоративних структурах в сучасних умовах функціонування. Виокремлено та охарактеризовано складові елементи системи мотивування у корпорації: принципи, теорії і методи мотивування, критерії оцінювання працівників. Запропоновано послідовність розроблення системи мотивування у корпорації. In the article the basic approaches to workers motivation in corporate structures in modern functioning conditions. The following components of motivation in corporation are separated and defined: principles, theories, motivation methods, workers evaluation criteria. The sequence of development of the motivation system in corporation is defined.Item Методичні підходи до оцінювання інтегрального впливу інновацій на діяльність підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Макаревич, Т. Т.; Гавриляк, А. С.; Петрушка, Т. О.Опрацьовано системний підхід до джерел, класифікації та взаємозв’язку інноваційних процесів (нововведень) для підвищення ефективності виробництва. Запропоновано комплексний метод оцінки технічних та організаційних заходів виробництва, який дасть змогу значно підвищити рівень ефективності управління реалізацією інноваційних проектів підприємства. Такий підхід дасть змогу повніше та оперативніше оцінювати доцільність інноваційних проектів з урахуванням технологічних особливостей підприємства, його потужності та номенклатури продукції. Systems approach is worked to the sources, classification and intercommunication of innovative processes (innovations) with the purpose of increase of efficiency of production. The complex method of estimation of technical and organizational measures of production, which will enable considerably to promote the level of efficiency of management by realization of innovative projects of enterprise, is offered. Such approach will allow more fully and operatively to estimate expedience of innovative projects taking into account the technological features of enterprise, his power and nomenclature of products.Item Передумови реформування промислових підприємств України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Павлик, Н. М.Розглянуто теоретико-практичну трактовку реформування та реструктуризації підприємств народногосподарського комплексу України, а також передумови реформування промислових підприємств. Виявлено напрямки реструктуризації промислових підприємств, а також основні завдання у цьому процесі. In the given article there is the considered theoretical and practical interpretation of reformation and restructuring of enterprises of national economy complex of Ukraine, and also pre-conditions of reformation of industrial enterprises. The exposed directions of restructuring of industrial enterprises are exposed , and also basic tasks in this process.Item Управління в умовах європеїзації діяльності підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Драбік, І.Item Організованість логістичних трансформацій у життєвому просторі економічного середовища(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Гронська, Н. С.Item Вплив інтеграції науки та бізнесу на формування соціального та економічного багатства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Граб, М. Б.Item Якісна визначеність продуктивної праці та форми втілення сукупного суспільного продукту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Дейнега, О. В.; Матусевич, К. М.; Янковська, Л. А.Item Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Музиченко-Козловська, О. В.Item Методичні процедури управлінського обліку виробничих запасів в логістиці та управлінні підприємством(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Приймак, О. Ю.Ефективність управління виробничими запасами має велике значення, особливо на підприємствах, де зосереджуються великі потоки матеріальних цінностей. Досвід розвинутих країн свідчить про те, що основним інструментом для підвищення ефективності є використання концепції логістики в організації економічної діяльності підприємства. Інформаційне забезпечення логістики обліково-аналітичними даними є передусім завданням управлінського обліку. Efficiency of management of working inventories has great importance especially for enterprises where large flows of material goods are concentrated. The experience of developed countries testify, that the main tool for increasing effectiveness is using conception of logistics in organizing economical activity of enterprise. The task of management accounting is to provide logistics with accounting and analytical data.Item Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Кубів, С. І.; Крикавський, Є. В.; Косар, Н. С.Визначено необхідність використання банківськими установами України концепції маркетингу відносин та соціально-етичного маркетингу, розроблено конкретні заходи, які сприяють їх втіленню у діяльність комерційних банків (використання нових ознак сегментації ринку, сучасних каналів розподілу продуктів, пакетування продуктів та послуг, формування іміджу, інформаційна відкритість для клієнтів). The certain necessity of use by bank establishments of Ukraine of the concept of marketing of the relations and social – ethical of marketing developed concrete measures, which assist their embodiment in activity of commercial banks (use of new attributes of segmentation of the market, modern channels of distribution of products, assembly in a complex of products and services, formation of image, information openness for the clients).