Логістика. – 2003. – №472
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38777
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.
Browse
Item К вопросу о соотношении маркетинга и логистики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Скоробогатова, Т. Н.Стаття присвячена двом пов'язанним сферам економіки, безпосередньо орієнтованих на споживача, - маркетингу та логістиці. Розглянути їх задачі при різних конкурентних стратегіях. Визначені функції маркетингу та логістики у реалізації стратегії підприємства. The article is about of two connected spheres of economy, plainly directed on the consumer, marketing, logistics. It's tasks with a different competitive strategies were examined. functions of marketing and logistics in strategy realization of enterprises were determined.Item Аналіз українського ринку нафти і нафтопродуктів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гірна, О. Б.Розглянуто основні проблеми ринку нафти і нафтопродуктів в Україні. Запропоновано комплекс заходів для їх вирішення. The main problems of the market of oil and petroleum in Ukraine are considered. The complex of measures under their solution is offered.Item Управління витратами та їх облік у задачах контролінгу і логістики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Поліщук, Н. В.У ринкових умовах господарювання підприємства управління витратами стає важливим засобом укріплення його конкурентних позицій на ринку. Тому, на нашу думку, менеджмент в сфері витрат повинен охоплювати сукупність методів, які впливатимуть на їх структуру та динаміку у бік їх зниження. Управлінський облік і управління витратами на підприємстві і є об’єктом дослідження цієї статті. In market conditions of managing of firm the control of costs assumes importance with means of strengthening of its competitive stands in the market. Therefore according to our reckoning, the management in an orb of costs should encompass combination of methods, which one will influence their frame and dynamics in the direction of their decrease. The managerial accounting and control of costs is the object of the given article.Item Маркетинг та екологія: концепція взаємодії(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Буняк, Н. М.Необхідність екологізації маркетингу випливає з основних тенденцій негативних змін стану навколишнього природного середовища. Впровадження екологічного маркетингу дозволить забезпечити збереження якості навколишнього середовища при отриманні високоякісного суспільного продукту. The necessity of the marketing ecologization arises from the fundamental tendency of the environment state. The introduction of the ecological marketing provides the saving of environmental quality and makes it possible to receive a social product of maximum quality.Item Економетричні моделі у дослідженні поведінки споживачів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мних, О. Б.; Костюк, О. С.; Таранський, І. П.Розглядаються методичні аспекти вивчення поведінки споживачів на товарному ринку, а також розкривається зміст економетричних моделей, що широко використовуються в зарубіжній практиці як важливий інструмент управління маркетингом. Methodical aspects of costumers’ behaviour study at the market are shown in the article, and the point of econometrics models, that are being widely used in foreign studies as important device of marketing regulation, is examined as well.Item Маркетингове інформаційне забезпечення управління стосунками з клієнтами(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Ліс, М.Подано сучасний метод управління стосунками з клієнтами — CRM. Головною метою використання стратегії CRM є управління стосунками з клієнтами з метою збільшення прибутковості фірми нині і у майбутньому. Погляд на клієнта через призму CRM пов’язаний з повною вартістю, які має клієнт для фірми, а не лише з вартістю, яку мають поодинокі трансакції з ним. Метою праці є дослідження ступеня використання методу управління стосунками з клієнтами. The modern method of management: Customer Relationship Management is introduced. The aim of using CRM is devoted to management accounts with customers in aim of enlargement profits for firm at present and in future. Look on customer by prism of CRM is connected with entire value of customer for firm, and not only the value which have single transactions. The most important for this work is examining the level of using the CRM method.Item Маркетинговий аналіз спільних рис і відмінностей ринків ветеринарних препаратів та лікарських засобів гуманної медицини(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гаврилюк, О. Г.Наведено аналіз особливостей та взаємозв’язок двох складових фармацевтичного ринку: ринку ветеринарних препаратів та ринку препаратів гуманної медицини. The analysis of particular features of functioning and interdependence between two component parts of pharmaceutical market: animal drugs market and human medicines market, is carried out.Item Економічні аспекти оцінки ефективності експлуатаційних витрат засобів логістичної інфраструктури виробничого підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Попко, О. В.Розглянуто методологічні підходи до визначення економічної ефективності експлуатаційних витрат засобів логістичної інфраструктури. Автором виокремлено основні фактори впливу на загальну економічну ефективність експлуатаційних витрат — структуру витрат та їх корисність, якими можна управляти в режимі реального часу. The methods, that allowed to determine economic effectiveness of logistics costs, are discussed in this article. The author distinguished the main influence factors on economic effectiveness of logistics costs.Item Обґрунтування ефективності інвестицій в умовах дії національних стандартів з обліку(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Устінова, І. Г.; Полякова, Л. М.; Ріжко, Н. М.Розкрито критерії визначення доцільності здійснення інвестицій та проблему формування і одержання інформації з бухгалтерських рахунків для визначення комплексних статей калькуляції собівартості продукції в умовах дії в Україні національних стандартів з обліку. Criteria of the efficiency determination of investments, the problem of formation and receiving of information from the business accounts for determination of complex calculation articles of products prime price due to Ukrainian National Standards of Accounting are shown in the article.Item Проблеми ефективності логістики ЗЕД(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Нечепуренко, С. О.Розглянуті концепція і структура логістики, ефективність логістичних систем як складових менеджменту, зокрема в міжнародних перевезеннях. The conditions of the improvement of concept and structure of logistics, effectiveness of logistic system as an important component of management are analyzed in this article.Item Прогнозування попиту на засоби виробництва за допомогою методу PATTERN(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Прусек, А.Охарактеризовано сутність методу системного аналізу PATTERN та викладено переваги і недоліки його використання у прогнозуванні попиту. The essence of the method of system analysis PATTERN are characterized. The advantages and disadvantages of its using are investigated.Item Ефект “бичачого батога” в ланцюзі поставок(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Васелевський, М.Розглядається сутність та причини виникнення ефекту “бичачого батога”. Запропоновано напрями ефективної боротьби з цим явищем в логістичному ланцюгу поставок. The essence and the reasons of generation of bullwhip effect are given. The ways of effective struggle with this effect in logistic supply chain are proposed.Item Очікування клієнта як чинник сегментації ринку туристичних послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Ружковський, Я.; Шевчик, І.Досліджується ринок туристичних послуг та напрями його сегментування за різними ознаками. The market of turista services are investigated. The main criteria of its segmentation are analyzed.Item Обґрунтування проектів комплексного перероблення твердих побутових відходів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Хижнякова, Н. О.Подано результати обґрунтування проектів комплексного перероблення твердих побутових відходів для умов м. Рівне. Запропоновано модель встановлення тарифу на вивезення і перероблення твердих побутових відходів. The results of the grounds for investment projects of solid municipal waste processing for the city of Rivne are given. The model for fixing the tariff for the solid municipal waste transportation and processing is suggested.Item Регіональні ринки праці в умовах маркетингово-логістичних концепцій управління(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Садова, У. Я.Досліджені проблеми формування та функціонування регіональних ринків праці. Обґрунтовано доцільність впровадження маркетингових та логістичних концепцій в механізми управління регіональним ринком праці. The problems of formation and functioning of the regional labour markets are investigates. The efficiency of the marketing and logistic concepts implementation into the mechanism of regional labour market management is shown.Item Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мних, О. Б.; Антоненко, О. М.; Недіна, О. І.Відображені ключові проблеми розвитку євроринків в конкурентному середовищі. Дається розгорнута характеристика різних типів маркетингових стратегій діяльності фірм в європейському економічному просторі. The key problems of development of euromarkets in competitive environment are reflected the article. The developed characteristic of different types of marketing strategy of activity of firms in the European economic space is given.Item Роль маркетингу в реалізації інвестиційних проектів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гринів, Т. Г.Проаналізовано інвестиційний клімат України. Виявлено перешкоди в залученні інвестицій та деякі причини, які заважають підвищенню їх продуктивності. Розроблено комплекс послуг з інвестиційного маркетингу (згідно з бізнес-планлм). Показано роль маркетингу в підвищенні інвестиційних можливостей малого бізнесу та визначені стимулюючі фактори з залучення іноземних інвесторів. This article analyzes investment climate in Ukraine, shows barriers in drawing of investment and causes, which are in investment productivity way. Services of investment marketing are worked out according to business plan. Investment cooperation and marketing are showed as factors of increasing of investment possibility of small business. There are some stimulating factors for drawing of foreign investors.Item Потоки грошових коштів як об’єкт логістики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Подлужна, Н. О.Обґрунтовано необхідність управління грошовими потоками підприємства на основі логістичних методів. Проаналізовано стан дебіторсько-кредиторської заборгованості на макро- і мікрорівнях (на прикладі конкретного підприємства ВАТ “Макіївський труболиварний завод”). The necessity of management of money flows of the enterprise on a basis logistics of methods is reasonable. The condition of debitor-creditor debts on macrolevel and at a microlevel (on an example of the concrete enterprise «Makeyevka Pipe Casting Plant») is analyzed.Item Концепція рециклювання в стратегії логістики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Князевська, О. В.Розглянуто логістику як стратегічний інструмент управління підприємством. Наведено модель логістичного ланцюга, яка містить процеси, що відбуваються всередині підприємства і поза його межами. Вказано роль та можливості логістики у координуванні та удосконаленні процесів рециклювання та утилізації. Logistics as a strategic instrument of enterprise management has been considered. A logistics chain model comprising processes which take place within an enterprise and outside is given. The role and possibilities of logistics in coordination and improvement of recycling and utilizating processes is pointed out.Item Комунікація самоврядування з громадськістю і маркетинг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Баран, Д.Досліджуються форми та засоби комунікації у політичному маркетингу. The form and instruments of communication in political marketing are investigated.