Логістика. – 2003. – №472
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38777
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.
Browse
Item Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мних, О. Б.; Антоненко, О. М.; Недіна, О. І.Відображені ключові проблеми розвитку євроринків в конкурентному середовищі. Дається розгорнута характеристика різних типів маркетингових стратегій діяльності фірм в європейському економічному просторі. The key problems of development of euromarkets in competitive environment are reflected the article. The developed characteristic of different types of marketing strategy of activity of firms in the European economic space is given.Item Механізм взаємодії учасників корпоративних відносин в управлінні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гуцуляк, О. Ю.Уникнення конфлікту інтересів у корпоративному управлінні сприятиме підвищенню загальної ефективності діяльності підприємства. Залучення стейкхолдерів до участі у корпоративному управлінні сприяє врахуванню інтересів усіх його учасників. Absence of the conflict of interests in corporate governance will promote increase of a general efficiency of activity of the enterprises. The involving of stakeholders to the participation in corporate governance guarantees the considering of interests of each partner.Item Аналіз стану та шляхи розвитку ринку взуття України(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Крамська, А. О.Розглянуто стан вітчизняного ринку взуття протягом 1990 — 2002 рр., здійснено аналіз його структури. Розроблені заходи щодо підвищення конкурентоспроможності взуттєвої продукції та розширення сегменту споживачів. The condition of the domestic market of footwear is considered in 1990-2002, the analysis of its structure is carried out. The developed actions of increase of competitiveness and increase of a segment of consumers of shoe production.Item Зміст до Вісника "Логістика" № 472(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003)Item Ланцюг поставок як елемент конкурентних стратегій в електроенергетиці(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Бжозка, Я.; Палюха, К.Досліджуються передумови та цілі лібералізації ринку електричної енергії в Польщі. Обґрунтовано доцільність стратегічної переорієнтації електроенергетичного сектора, зміни у формі і структурі ланцюга поставок. The precondition and aims of liberalization of the electrical energy market in Poland are investigates. The strategic reorientation of this sector, change in the form and structure of supplier chain is proposed.Item Державна підтримка малого інноваційного підприємництва у сфері збуту продукції(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Вінтоняк, В. М.Проаналізовано поширені важелі державної політики розвинених країн щодо підтримки малого інноваційного підприємництва під час налагодження збуту нової продукції. На підставі світового досвіду та з урахуванням специфіки можливостей держави у перехідній економіці запропоновано заходи щодо вирішення збутових проблем вітчизняного малого інноваційного підприємництва. The common methods of state politics in developed countries in the field of small innovation entrepreneur ship support in the process of new products distribution organization are analyzed in this article. The ways of distribution problems solving of Ukrainian small innovation entrepreneur ship are suggested on the basis of the world experience and according to the specifics of our country possibilities.Item Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Микитюк, Н. О.; Гринів, Н. Т.Диференційовано оцінено застосування методів маркетингових досліджень у сфері продукції реального інвестування. The different estimation in direct to adaptation of marketing researches methods to sphere of real investment product is consider in article.Item Коммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятия(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мощенская, Е. В.Розглянуто дві найважливіші та неподільно пов’язані фази відтворення: комерційно-збутова діяльність підприємства, яка не має змісту без процесу виробництва і передбачає безперебійний характер реалізації товарів, купівлю предметів та засобів праці, інформацію щодо переваг споживачів і динаміці платоспроможного попиту, а також комунікаційні аспекти діяльності підприємства. Trade producing and calculating are two very important and inherently connected production phases. Commercial activities is senseless without the very process of production that presupposes constant character of goods realization, purchases in the sphere of labour subjects and means curriculum, information about сonsumers preferences and payable account dynamics.Item Потоки грошових коштів як об’єкт логістики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Подлужна, Н. О.Обґрунтовано необхідність управління грошовими потоками підприємства на основі логістичних методів. Проаналізовано стан дебіторсько-кредиторської заборгованості на макро- і мікрорівнях (на прикладі конкретного підприємства ВАТ “Макіївський труболиварний завод”). The necessity of management of money flows of the enterprise on a basis logistics of methods is reasonable. The condition of debitor-creditor debts on macrolevel and at a microlevel (on an example of the concrete enterprise «Makeyevka Pipe Casting Plant») is analyzed.Item Комунікація самоврядування з громадськістю і маркетинг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Баран, Д.Досліджуються форми та засоби комунікації у політичному маркетингу. The form and instruments of communication in political marketing are investigated.Item Маркетингові заходи щодо посилення конкурентих позицій енергопостачальної компанії(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Косар, Н. С.; Кухаренко, Ї. К.; Різенко, С. А.Проаналізовано конкурентне становище енергопостачальної компанії на роздрібному ринку електроенергії. Подані рекомендації щодо зниження роздрібних тарифів на електроенергію, організації комплексного обслуговування споживачів, посилення надійності електропостачання. The competition position of energy supplying company on retail market of electrical energy is analysed. The recommendations of decrease of retail tariffs on the electrical energy, organization of consumer complex service strengtheming of electrical energy supplying reliance are determined in this article.Item Концепція рециклювання в стратегії логістики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Князевська, О. В.Розглянуто логістику як стратегічний інструмент управління підприємством. Наведено модель логістичного ланцюга, яка містить процеси, що відбуваються всередині підприємства і поза його межами. Вказано роль та можливості логістики у координуванні та удосконаленні процесів рециклювання та утилізації. Logistics as a strategic instrument of enterprise management has been considered. A logistics chain model comprising processes which take place within an enterprise and outside is given. The role and possibilities of logistics in coordination and improvement of recycling and utilizating processes is pointed out.Item Інтегроване управління в логістнчннх системах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Патора, P.; Дейнега, І. О.; Леонтьєв, С.Викладені етапи, сутність та механізм інтегрованого логістичного управління. Окреслені тенденції розвитку логістичного управління підприємством. Аргументовано структуру інтерфункціонального логістичного управління. The stages, essence and mechanism of integrated logistical management are stated. The tendencies of development of logistical management of enterprise are outlined. The structure of interfunctional logistical management is argued.Item Реформування та розвиток промислового виробництва в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Петрович, Й. М.; Кулініч, Т. В.Проаналізовано умови оптимального поєднання структурної, інвестиційної та інноваційної складових забезпечення успішної реалізації нової стратегії реформування та розвитку промислового виробництва в Україні. The conditions of structural, investment and innovational components' optimum intégration for maintenance of new reforming and development strategy’s successful realisation on the industrial manufacture in Ukraine are analysed at the article.Item Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Зарівняк, І. І.Охарактеризована маркетингова діяльність як об’єкт ризику. Розкривається сутність поняття “управління ризиком” і місце його в маркетинговій діяльності підприємства. Пропонується модель управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства. The marketing activity is characterized like on object of risk in the article. The author opens us the essence of conception of risk control and its place in marketing activity of plant. The model of risk control marketing activity of plant is also proposed in this article.Item Комплексні маркетингові дослідження товарів наукомісткої галузі (на прикладі радіоелектронної апаратури)(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Войтко, С. В.Розглянуті особливості наукомісткої продукції, наведена послідовність маркетингового дослідження високотехнологічних виробів. Класифіковані проблеми, які визначають підходи до організації процесу дослідження ринку складних наукомістких систем. Запропоновано основні положення організації сервісу радіоелектронних товарів та проаналізовано тенденцію зменшення життєвого циклу цих виробів. The features of high technology products, the sequence of marketing research of highly technological items are considered in the article. Problems that define the approaches to organization to process of the market research of high technology systems are qualified. Basic concept of organization of service of the radioelectronic goods is offered and tendency of reduction of a life cycle of these items is analyzed.Item Впровадження експертних систем на автотранспортних підприємствах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Крикавський, Є. В.; Білоус, А. Б.; Кубів, С. А.Висвітлені питання проблеми впровадження на автотранспортних підприємствах експертних систем для забезпечення більшої ефективності їхньої роботи та якісного обслуговування споживачів. The questions of a problem of introduction expert systems into the motor transportation enterprises for maintenance of the greater efficiency of their job and qualitative service of the consumers are represented.Item Методи управління капіталом на ринку цінних паперів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Висоцький, І. Б.; Хтей, Н. І.Розглядається один з методів управління капіталом на фондовому та валютному ринках, який називається методом Мартингейла. Цей метод також може бути застосований до багатьох ігор, що мають спекулятивний чи азартний характер. This article describes one of the money management methods on the stock and currency exchange markerts, which is called Martingale’s method. This method can also be used for many speculative or risky games.Item Вдосконалення біржового ринку України на основі маркетингових підходів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Андрушко, М. І.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.Проаналізовано передумови організації біржового маркетингу в аграрному секторі. Наведено рекомендації щодо активізації біржової діяльності в Україні. The necessities for organization of stock-exchange marketing in agrocultiral industry are analyzed. The recommendations for stock-exchange transactions activization in Ukraine are given.Item Розвиток сектора малих і середніх підприємств у Польщі(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Патора-Висоцька, З.Досліджено тенденції в секторі малого і середнього бізнесу на ринку Польщі. Проаналізовано перспективи розвитку малих і середніх підприємств в контексті майбутньої інтеграції Польщі до Європейського союзу. The main tendencies in the sphere of small and medium business on the market of Poland are investigated. The perspectives of development of small and medium enterprises in the future integration of Poland into European Community.