Логістика. – 2003. – №472
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38777
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.
Browse
Item Амортизаційні розрахунки при обґрунтуванні вартості логістичних послуг природних монополій(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Саган, Т. Л.Важливою складовою логістичних послуг є послуги, які надаються природними монополіями. Одним із предметів регулювання діяльності суб'єктів природних монополій є ціни на товари, що виробляються ними. Кожен із підходів щодо регулювання цін у сфері природних монополій передбачає етап калькуляції витрат на виробництво. Складним та завжди суперечливим на цьому етапі є визначення амортизації. Important compound of logistical services there are services which are given by natural monopolies. One of subjects of regulation of activity of subjects of natural monopolies is the prices for the goods which are developed by them. Each of approaches concerning price control in sphere of natural monopolies provides a stage of accounting of expenses for manufacture. Difficult and always inconsistent at this stage there is a definition of amortization.Item Аналіз стану та шляхи розвитку ринку взуття України(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Крамська, А. О.Розглянуто стан вітчизняного ринку взуття протягом 1990 — 2002 рр., здійснено аналіз його структури. Розроблені заходи щодо підвищення конкурентоспроможності взуттєвої продукції та розширення сегменту споживачів. The condition of the domestic market of footwear is considered in 1990-2002, the analysis of its structure is carried out. The developed actions of increase of competitiveness and increase of a segment of consumers of shoe production.Item Аналіз українського ринку нафти і нафтопродуктів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гірна, О. Б.Розглянуто основні проблеми ринку нафти і нафтопродуктів в Україні. Запропоновано комплекс заходів для їх вирішення. The main problems of the market of oil and petroleum in Ukraine are considered. The complex of measures under their solution is offered.Item Бенчмаркінг світового ринку поштових послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Сердечна, Л. В.Реформи, що проводяться у поштовій галузі, спрямовані на її адаптацію до ринкових умов. Аналіз досвіду роботи пошти у країнах з розвиненою, а також з перехідною економікою формує маркетингову інформацію для прогнозування напрямків розвитку ринку і розробки маркетингових стратегій. Reforms, providing in the postal branch, are directed on its adaption to market conditions. The analysis of work of post in the countries with development economy forms the marketing informatin for prognosis of market development.Item Вдосконалення біржового ринку України на основі маркетингових підходів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Андрушко, М. І.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.Проаналізовано передумови організації біржового маркетингу в аграрному секторі. Наведено рекомендації щодо активізації біржової діяльності в Україні. The necessities for organization of stock-exchange marketing in agrocultiral industry are analyzed. The recommendations for stock-exchange transactions activization in Ukraine are given.Item Взаємозв’язок фіскального менеджменту з індикаторами економічної безпеки України(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мартинюк, В. П.; Баділь, Б. Б.З'ясовано поняття фіскального менеджменту та визначено необхідні умови для його сприятливого впливу на індикатори економічної безпеки. На основі запропонованого контуру взаємовпливу, досліджено взаємозв’язок між зміною методів податкового регулювання та індикаторами економічної безпеки. The concepts of fiscal management are determined and the necessary conditions of their positive influence on economic safety are defined here. The interrelations between change of methods of fiscal regulation and indicators of economic safety are investigated on the basis of the programmed contour of mutual influence between them.Item Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Ковалік, Л.Розглянуті методи формування вибірки при проведенні маркетингових досліджень. Проаналізовані сфери їх застосування. The methods of forming during the marketing research are given. The spheres of their using are analyzed.Item Визначення потенціалу логістики промислового підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Ларіна, Р. Р.Розглянуто економічну категорію “потенціал логістики” та наповнення її конкретним функціональним змістом для можливого практичного використання промисловими підприємствами. It is considered an economic category "logistics potential" in this work. It is also filled with the concrete functional matter for the possible practical use by industrial enterprise.Item Використання логістичного підходу в управлінні витратами підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Тарасенко, С. І.; Караван, Н. А.Розглядається проблема підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції за рахунок зниження рівня витрат на її виробництво і реалізацію. Для цього пропонується застосування логістичного підходу в процесах дослідження та організації управління витратами. Is devoted to a problem of competitiveness increasing of domestic production at the expense of decrease the costs on its manufacture and realization. For this purpose the application of logistical approach during research and organization of expenses is offered.Item Використання мережі Іnternet у маркетинговій і логістичній діяльності фірми(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Амелін, Б. В.Вказані особливості маркетингової та логістичної діяльності із використанням глобальної мережі Internet. Розкриваються суть та функції віртуального маркетингу, електронної комерції, показана модель електронного замовлення. In the features marketing and logistic activity with use of a global network Internet are specified the article. The essence and functions of virtual marketing, electronic commerce, the model of the electronic order are shown.Item Використання принципів позиціонування при проведенні стратегічного аналізу ринку продукції промислового призначення(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Денисов, О. Є.В Україні відбувається структуризація економіки та спостерігаються спроби формування ринків з метою підвищення ефективності діяльності операторів на ньому. Використання принципів позиціонування на ринках великотоннажної продукції дає змогу чітко оцінити вплив великих споживачів і постачальників, потужних операторів ринку та здійснити прогнози розвитку цих ринків у майбутньому. Nowadays the process of creating economical structure in the markets that’s aim is an increasing of business activity effectiveness take place in Ukraine. Using the principles of positioning at the markets of the big volume products allows evaluate influence of big consumers and suppliers powerful market operators and make forecasts of the markets development.Item Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Зарівняк, І. І.Охарактеризована маркетингова діяльність як об’єкт ризику. Розкривається сутність поняття “управління ризиком” і місце його в маркетинговій діяльності підприємства. Пропонується модель управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства. The marketing activity is characterized like on object of risk in the article. The author opens us the essence of conception of risk control and its place in marketing activity of plant. The model of risk control marketing activity of plant is also proposed in this article.Item Вплив макросередовища маркетингу на залучення зовнішніх фінансових потоків(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Герасименко, С. І.Досліджується вплив окремих факторів макросередовища маркетингу (динаміка обмінного курсу, значення сальдо поточного рахунку, виникнення фінансових криз тощо) на динаміку зовнішніх запозичень країн — “виникаючих ринків”. Розглядається гіпотеза нелінійного зв’язку між зовнішніми фінансовими потоками в економіку та величиною премії за ризик, закладену в процентну ставку. The influence of some marketing macro environment factors (the exchange rate dynamics, current account statement, financial crisis appearance and so on) on the foreign adoptions dynamics of the countries — “appearing markets” is researched. The hypothesis of unlinear connection between foreign financial floods into the economy and risk premium value, considered in percentage rate is examined.Item Впровадження експертних систем на автотранспортних підприємствах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Крикавський, Є. В.; Білоус, А. Б.; Кубів, С. А.Висвітлені питання проблеми впровадження на автотранспортних підприємствах експертних систем для забезпечення більшої ефективності їхньої роботи та якісного обслуговування споживачів. The questions of a problem of introduction expert systems into the motor transportation enterprises for maintenance of the greater efficiency of their job and qualitative service of the consumers are represented.Item Впровадження новітніх інформаційних систем управління підприємством як умова досягнення конкурентної переваги(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Лозинсъка, М. Ю.Розкрито суть інформаційних систем управління, їх класи. У вигляді схеми зображено впровадження інформаційної системи, детально розглянуто кожен із 'її елементів. Розглянуто проблеми, що можуть виникнути під час вибору та встановлення системи. Information systems and their types are studied in this paper. The structure of the establishing information system of managing the enterprise are considered.Item Державна підтримка малого інноваційного підприємництва у сфері збуту продукції(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Вінтоняк, В. М.Проаналізовано поширені важелі державної політики розвинених країн щодо підтримки малого інноваційного підприємництва під час налагодження збуту нової продукції. На підставі світового досвіду та з урахуванням специфіки можливостей держави у перехідній економіці запропоновано заходи щодо вирішення збутових проблем вітчизняного малого інноваційного підприємництва. The common methods of state politics in developed countries in the field of small innovation entrepreneur ship support in the process of new products distribution organization are analyzed in this article. The ways of distribution problems solving of Ukrainian small innovation entrepreneur ship are suggested on the basis of the world experience and according to the specifics of our country possibilities.Item Деякі аспекти розвитку теорії і практики маркетингу в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мороз, Л. А.Визначено етапи розвитку теорії і практики маркетингу в Україні, проаналізовано сутність трьох базових парадигм маркетингу, розглянуто зростання ролі товарних марок у формуванні довгострокових відносин довіри між виробниками і споживачами. The stages of marketing theory and practice development is suggested, the sense of the thee basis concepts of marketing is analyzed, the growing role of trade marks in the formation of long-term partnership between producers and costumes is shown.Item Деякі аспекти формування тарифів на автомобільні перевезення в країнах — членах єврорегіону “Буг”(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Козлюк, Я. Я.Розглядаються загальні тенденції та методологічні основи ціноутворення у галузі міжнародних автомобільних перевезень. The main trends and methodological basics of price formation in international autotransportation are analyzed.Item Діти як потенційний ринок(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Дадо, Я.Охарактеризовано поведінку словацьких дітей як споживачів, а також вплив культурних, соціальних, персональних і психологічних факторів. Consumer behaviour of Slovak children namely the influence of cultural, social, personal and psychological factors are characterized.Item Единство организационного, стратегического и маркетингового процессов на примере металлургической отрасли(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Озарина, О. В.Рассмотрен опыт организации сбытовой деятельности на примере зарубежных и отечественных предприятий металлургической отрасли. Показаны возможности использования преимуществ гибких форм сотрудничества по типу стратегических альянсов. The experience of organization of marketing activity is considered. The enterprises of metallurgical industry were used as an example. It is demonstrated the possibilities of the application of advantages of the strategic alliances.