Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Архітектура. – 2022. – Том 4, випуск 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/60296

Науковий журнал

Журнал публікує дослідження науковців Інституту архітектури Національного університету «Львівська політехніка», інших українських установ та наших колег з-за кордону, які розглядають проблеми архітектури та містобудування. Журнал надає можливості для обміну науковими ідеями, методологіями досліджень, практичних досягнень, та формує інформаційне поле для наукових дискусій з актуальних проблем теорії та практики в галузі архітектури, містобудування та дизайну.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Архітектура : науковий журнал. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. – Т. 4 (1), № 1 (7) . – 162 с.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Архітектура

Зміст (том 4 (1), № 1 (7))


1
10
21
30
40
47
54
65
71
83
95
108
119
128
136
144
153
162
173
184
193
201

Content (Vol. 4 (1), No 1 (7))


1
10
21
30
40
47
54
65
71
83
95
108
119
128
136
144
153
162
173
184
193
201

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика наукових досліджень студентів вищих навчальних закладів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Петровська, Юліанна; Petrovska, Yuliana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Висвітлено роль наукових досліджень студентів у вищих навчальних закладах та подальші напрями їх розвитку. Окреслена методика проведення наукових досліджень студентів Інституту архітектури та дизайну спеціальності “Дизайн” упродовж першого (бакалаврського) та другого (магістерського) освітньо-кваліфікаційних рівнів вищої освіти. Проведений аналіз навчальних дисциплін, котрі формують у студентів наукові здібності, методично спрямовують на виконання та презентацію власних наукових розвідок в межах навчального процесу. Розкрито роль наукових досліджень студентів через забезпечення можливості використання науково-технічного потенціалу вищого навчального закладу задля майбутнього розвитку ключових та пріоритетних напрямів науки.