Економіка і менеджмент (EM-2013 ). – 2013 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26586

У збірнику опубліковано матеріали конференції, присвяченої проблемам у галузі економіки, менеджменту, маркетингу, обліку та аналізу, фінансів. Видання призначено для науковців, аспірантів, студентів.

Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 214 с. : іл. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Паралельний титульний аркуш англійською.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Innovative strategies on B2B market
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Peresadko, Galina; Kupetska, Alina
    Business-to-business describes commerce transactions between businesses, such as between a manufacturer and a wholesaler, or between a wholesaler and a retailer. Literate B2B Marketing helps the company to win the competition for the buyer, to see new examine needs and expectations of consumers, get detailed information about the current market competing firms and their offerings.