Економіка і менеджмент (EM-2013 ). – 2013 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26586

У збірнику опубліковано матеріали конференції, присвяченої проблемам у галузі економіки, менеджменту, маркетингу, обліку та аналізу, фінансів. Видання призначено для науковців, аспірантів, студентів.

Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 214 с. : іл. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Паралельний титульний аркуш англійською.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Innovative strategies on B2B market
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Peresadko, Galina; Kupetska, Alina
    Business-to-business describes commerce transactions between businesses, such as between a manufacturer and a wholesaler, or between a wholesaler and a retailer. Literate B2B Marketing helps the company to win the competition for the buyer, to see new examine needs and expectations of consumers, get detailed information about the current market competing firms and their offerings.
  • Thumbnail Image
    Item
    Мanifestations of sexism in advertising
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Peresadko, Galina; Freyuk, Olga
    In the report of a comparative analysis advertising of various commercial goods which demonstrated gender discrimination from past for today.
  • Thumbnail Image
    Item
    The characteristic of marketing macro environment of European developing countries and Ukraine for company's marketing activity
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Peresadko, Galina; Bakastov, Ihor
    Іn the report the comparative analysis of different European macro-marketing in developing countries and Ukraine. The analysis of the demographic, economic, natural, technological, political and cultural factors. Also the perspectives for Ukraine's marketing macro environment.