Логістика. – 2008. – №633

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2140

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008. – № 633 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 916 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження ринкової влади учасників ринку та ефективності маркетингової діяльності у контексті формування ринкової вартості машинобудівного підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Мних, О. Б.; Давидович, І. М.
    Розглянуто результати фінансового і маркетингового аналізу діяльності суб’єктів машинобудівного бізнесу у контексті перспектив генерування доходів і формування вартості підприємства. Визначено індекси концентрації продавців на ринку і можливості впливу на цінову політику учасників ринкових відносин у конкурентному середовищі. Розглянуто моделі оцінювання ринкової вартості і систематизовано причини фінансового і нефінансового характеру, які її знижують. In the article the results of financial and marketing analysis of activity of subjects of machine-building business are examined in the context of prospects of generuting of profits forming of cost of enterprise. Certain indexes of concentration of salespeople are at the market and possibility of influence on the price policy of participants of market relations in a competition environment. Considered models of evaluation of market value and systematized reasons of financial and not financial character, which reduce it.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фінансово-економічні і соціальні наслідки процесів галузевої концентрації на ринку машинобудування і проблеми формування вартості підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Мних, О. Б.
    Розглянуто основні тенденції розвитку галузей машинобудування з акцентуванням уваги на зміну рівнів концентрації ринків та виявлення розривів між фінансовими і маркетинговими стратегіями. Відображено взаємозалежності кількісних і якісних показників під час формування вартості на прикладі машинобудівних підприємств Львівської області та їх порівняння із середніми показниками по галузі економіки країни. In the article basic progress of industries of engineer trends are examined with accenting of attention on changing of levels of concentration of markets and exposure of breaks between financial and marketings strategies. Represented interdependence of quantitative and highquality indexes in the process of forming of cost on the example of machine-building enterprises of the Lviv area and their comparing to the middle indexes for industries of economy of country.