Логістика. – 2002. – №446
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42906
Вісник Національного університету «Львівська політехніка»
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорсько-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та зарубіжних вищих навчальних закладів. Висвітлено сучасні проблеми теорії логістики і маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – № 446 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 428 с. : іл.
Browse
Item Маркетингові засади у формуванні інвестиційної привабливості організаційно-економічних формувань в сфері рекреації(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Петрович, Й. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Висвітлено питання про необхідність використання маркетингу у створенні інвестиційної привабливості сфери рекреації, особливо при створенні організаційно-економічних формувань. Обґрунтовано необхідність впровадження в структуру управління цих формувань підрозділу маркетингу, а також визначено його основні завдання та напрямки діяльності. За допомогою SWOT- аналізу розглядаються сильні і слабкі сторони, а також можливості та загрози рекреаційно-туристичної сфери. In the given article the problem of necessity of usage of marketing for creation of investment attractiveness of the field of a recreation is uncovered, in particular at creation of organization-economical formations. The necessity of implementation in the frame of control of these formations the division of marketing is reasonable, and also its primary goals and areas of activity are determined. With the help of the SWOT analysis the strong and weak parties, and also opportunities and threat of a recreation- tourist sphere are esteemed.Item Облік надходження до бюджету податків і зборів (обов’язкових платежів)(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Червінська, О. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядається суть та важливість оперативного обліку платежів, який забезпечує повне та своєчасне надходження коштів до державного бюджету. The essence that significance of the operating account of payments is considered which ensures full and duly receipt of money resources in a public finance.Item Роль деяких інтеграційних дій у стосунках місто - підприємство(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Тріппнер, М.; Громадська вища школа підприємства і управління, м. ЛодзьРозглядаються суть та види інтеграційних процесів у стосунках “регіон - підприємство”. Визначаються напрями делегування повноважень під час інтеграції. Processes of integration in mutual relation region - enterprise are considered. The directions of powers are during integration are determined.Item Логістика фінансових потоків та її роль в промислово-фінансових групах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Мороз, Т. П.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто суть фінансових потоків підприємств та їх класифікацію. Наведена схема руху фінансових, товарних та інформаційних потоків промислово-фінансових груп ПФГ. Визначена роль логістики фінансових потоків для ПФГ. The classification and definition of the financial flows are discussed in this article. Here are presented a scheme of movement of financial, goods and information IFG flows. The role of financial flows logistic for IFG are defined here.Item Застосування дискретних моделей для розрахунку вартості опціонів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Колісник, М. К.; Коруд, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський національний університет ім. Івана ФранкаВідображено методичні положення щодо аналізу та оцінки похідних цінних паперів для ефективного управління портфелем активів. Показано можливості застосування моделей розрахунку вартості опціонів. In this article methodical principles of derivatives analysis and estimation are presented for effective operation of portfollio. Possible application of options valuation model are shown.Item Проблеми становлення утилізації відходів як галузі народного господарства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Берлінг, Р. З.; Національний університет “Львівська політехніка”Утилізація відходів може стати важливою ланкою економіки, що сприятиме вирішенню проблем забезпечення підприємств сировиною та гострих екологічних проблем. Становлення цієї галузі економіки супроводжується певними проблемами, серед яких - її структурна організація. Поряд з цим, важливого значення слід надавати певним факторам, які впливають на становлення галузі. До них, зокрема, можна зарахувати стабільність попиту, цін, транспортні витрати і ціну на землю. The utilization of waste can become an import part of economy that will assist to solve problems of enterprises provision with raw materials and ecological problems. The developing of this part of the economy includes its structural organization. There are some important factors that make impact on the developing of this part of the economy, i.e. stability of demand, prices, and transport costs.Item Ризики у інноваційній діяльності(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Князь, С. В.; Тувакова, Н. В.; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський банківський інститут Національного банку УкраїниНаведено огляд класифікацій інноваційних ризиків й уточнено їх класифікаційні ознаки. На підставі аналізу існуючих підходів до ціноутворення на продукцію суб'єктів інноваційного ринку запропоновано методику розрахунку прибутку підприємств, на базі яких реалізовуються інноваційні проекти. In the article the review of the classifications of innovation risks is done and their classifications characteristics are specified. On the basis of analysis of the existing pricing methods for the products of the innovation market subjects the methodic of firms profit calculation is proposed.Item Маркетингові стратегії вітчизняних виробників на фармацевтичному ринку України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Мороз, Л. А.; Савченко, Ю. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджено тенденції розвитку фармацевтичного ринку України, маркетингові стратегії вітчизняних лідерів цього ринку, які можуть ефективно використовувати і інші українські виробники фармацевтичної продукції у конкурентній боротьбі з іноземними компаніями. The tendencies of development of the pharmaceutical market of Ukraine are investigated. The author analyses the marketing strategies of the domestic leaders of this market, which can effectively use Ukrainian manufacturers of pharmaceutical production in competition with the foreign companies.Item Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Сухорська, У. P.; Львівська комерційна академія УкоопспілкиДосліджено питання визначення комунікаційної стратегії підприємства. Зроблено висновок про необхідність взаємозв'язку між комунікаційною стратегією та іншими елементами комплексу маркетингу, а також між окремими її елементами. In the article the problem of formation of communication strategy of a firm is investigated. It is stated that communication-mix should be consistent with other three main elements of marketing-mix as well as its elements with each other.Item Титульний аркуш до Вісника «Логістика» № 446(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002)Item Новітні технології електронної торгівлі на світових фінансових ринках(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Висоцький, І. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто принципово нові можливості доступу до торгівлі цінними паперами на світових фінансових ринках для інституційних та приватних інвесторів. This article describes principally new access posibillities to security trade on the world financial markets for institutional and private investors.Item Основні напрями підвищення ефективності підприємств теплових мереж(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Акіншина, О. В.; Чучмарьова, С. Й.; Іванишин, Л. Р.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядаються основні напрями підвищення ефективності підприємств теплових мереж, а саме зниження собівартості продукції, удосконалення управління виробництвом, зменшення втрат ресурсів, використання основних виробничих фондів. The main directions of effectiveness increasing of activity of heat network enterprises are investigated in the article, such as the production cost increasing, the production management improving, the use of main equipment of this enterprises.Item Роль і місце фінансових потоків у логістизації виробництва(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Іванієнко, В. В.; Вінецька, С. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Обґрунтовано передумови подальшого розвитку логістики в Україні, уточнено визначення терміна “логістика” і запропонована узагальнена схема логістичної системи, в якій відводиться рівнозначна роль матеріальним, фінансовим та інформаційним потокам. Prerequisites of logistics further development in Ukraine are grounded, the notion of the term Logistics is clarified and enhanced scheme of logistic system in suggested in which equal part is given to substantive, financial and information flows.Item Етимологія та дефініція конкуренції: аналіз та систематизація(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Зібрано та розглянуто підходи до визначення поняття конкуренції та критерії класифікації цього поняття. Різні види та форми конкуренції зведені в одну структуру. In work approaches to definition of concept a competition and criteria of classification of this concept are collected and considered. Different kinds and forms of a competition were incorporated into one structure.Item Стратегія управління інноваційною діяльністю в умовах реформації економіки(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Грузд, М. В.; Карлюкова, Н. М.; Харківський державний економічний університетЗапропоновано узагальнену схему стратегії управління інноваційною діяльністю на рівні держави з метою 'її активізації і оптимізації та алгоритм 'її формування. Наведено перелік принципів формування стратегії управління інноваційною діяльністю в Україні. Визначено основні моделі інноваційного розвитку, які враховують особливості перехідного періоду економіки України. The article is dedicated to the problem of innovation and application of the innovation to production. General strategy of macro level innovation management with the purpose of activation and optimization is proposed. The article is contained principles of innovation management strategy. Main models of innovation development which take to attention our economy transition period are determined.Item Використання логістичного управління в дистрибуційній діяльності підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Мамчин, Р. О.; Демчук, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядаються деякі аспекти застосування логістичного управління в дистрибуційній діяльності підприємств на ринку малої побутової техніки. Some aspects of application of logistic management in the sphere of distribution of the enterprises on the market of small home appliances are considered.Item Сертифікація автомобілів у контексті приєднання України до Женевської угоді(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Кищун, В. А.; Луцький державний технічний університетВисвітлена роль сертифікації легкових автомобілів у забезпеченні безпеки життя, здоров’я громадян та їх оточення. Наведено переваги приєднання України до Женевської угоди 1958 року. Викладено пропозиції стосовно переліку Правил ЄЕК ООН, рекомендованих до запровадження в Україні. The role of certification of cars in a safety of life, health of citizens and their environments is shown. Advantages of joining of Ukraine to Geneva Agreement 1958 are stated. Offers concerning the list of Rules of the Economic Commission for Europe of the United Nations recommended to introduction in Ukraine are presented.Item Обслуговування споживачів як засіб налагодження довготривалих взаємовідносин(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядаються найважливіші складові обслуговування споживачів та типові критерії їх оцінки, визначаються основні вимоги до формування стандартів обслуговування споживачів, пропонуються методи аналізу та оцінки рівня обслуговування споживачів. The most important elements of process of service of the consumers and typical criteria of their estimation are considered, the basic requirements to formation of the standards of service of the consumers are defined, the methods of the analysis and estimation of a degree of service of the consumers are offered.Item Принципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємстві(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Дубодєлова, A. B.; Національний університет “Львівська політехнікаНа підставі аналізу теоретичних положень і зарубіжного та вітчизняного практичного досвіду визначено методологічні основи ефективного маркетингового планування на промисловому підприємстві. On the basis of the conducted analysis of theoretical positions and as well as foreign and domestic practical experience the methodological basis of effective marketing planning on industrial firm is defined.Item Маркетинговий підхід до управління якістю продукції(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Князьков, О. П.; Тимчак, Н. В.; Мартиненко, С. М.; Луцький державний технічний університетРозглянуто роль та значення маркетингового підходу до управління якістю продукції. Реалізація маркетингової стратегії передбачає створення системи управління якістю продукції, яка забезпечить впровадження у виробництво комплексу заходів, спрямованих на випуск високоякісних, конкурентоспроможних виробів. The role and meaning of the marketing approach to product quality control are considered. The realization marketing strategy assumes creation of a control system of quality of production for maintenance of introduction in manufacture of a complex of measures directed on release of high-quality, competitive products.