Логістика. – 2001. – №424
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35038
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001. – № 424 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 367 с. : іл.
Browse
Item Маркетинговий аудит: методологія та організація(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Стернюк, О. Б.Наведено основні засади проведення маркетингового аудиту підприємства. Розглянуто напрямки досліджень та етапи організації процесу маркетингового аудиту. The object of the present paper concerns the usage of marketing audit. The main research parameters and organization stages are described in this paper.Item Зміст до Вісника "Логістика" № 424(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001)Item Управління виробничими ресурсами та функціональний поділ виробничої системи(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ярошевич, Н. Б.Проаналізовано різні погляди на складові менеджменту як виду діяльності. З позиції системного підходу до управління ресурсами виробничої системи обґрунтовано поділ менеджменту як діяльності на п’ять складових. The article contains the analisis of different points of view of the management- activity elements. There are proofs of management-activity sharing into five parts, based on system approach to production system resources management, in the article.Item Титульний аркуш до «Логістика» № 424(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001)Item Специфіка маркетингу у сфері послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Лаганін, В. А.; Садовий, А. І.; Лаганін, В. В.Розглянуто тенденції і причини розвитку сфери послуг. Підкреслено характерні риси послуг і специфічні особливості застосування інструментів маркетингу у цій сфері діяльності. The tendencies and reasons of development of sphere of services are considered. The characteristic features of services and particular features of application of tools of marketing in this sphere of activity are marked.Item Дослідження зовнішнього маркетингового середовища функціонування готельного комплексу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Родь, Ю. С.Охарактеризовано механізм розв’язання окремих питань готельного комплексу, головною метою якого є надання споживачам послуг високої якості обслуговування, підвищення своєї конкурентоспроможності, прагнення до утвердження позитивного іміджу на ринку послуг. Висвітлено проблеми сертифікації і ліцензування готельного господарства, проблеми інвестування малих підприємств. This article which is devoted to considering some questions of hotel complexes. The main aim is providing cunsomers with quality service, aspiration for producing positive tendency at the market functioning. It is described hotel complexes licensing and certification, legal basis and their deficiency, the conditions of competition at the market, some problems of investments in small business enterprises.Item Методологічні підходи до трактування поняття організації(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Сулковський, Л.Основною метою статті є формування підходів до визначення терміна “організація” в теорії менеджменту. Досліджено основні етапи розвитку підходів до визначення, запропоновано власне трактування. Основним принципом визначення організації є її розгляд як відкритої складної системи із специфічними властивостями. The main goal of the paper is to create the principles of definition of organization in the management theory. The author investigates the main stages of definition developing in the frame of management approach and proposes his own definition. The main principle of treatment is to consider an organization as an opened complete system with specific characteristics.Item Глобалізація і логістика(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Крикавський, Є. В.; Кіндій, М. В.; Кльозе, К.Розглянуто проблеми реалізації ланцюга “глобалізація - логістика - постачання - транспортування” і напрями їх вирішення. The problems of “globalization - logistics - supply - transportation” chain reali¬zation and their solving are considered in this article.Item Непрямі дистрибуційні канали в умовах конкурентної боротьби на прикладі СП «Український мобільний зв’язок»(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Лівшиц, В. Я.Розглядаються питання щодо функціонування непрямих дистрибуційних каналів підприємств-операторів мобільного зв’язку. Запропоновано новий вид організаційної взаємодії підприємства-оператора та дилерської структури. The problems of functioning of the indirect distribution channels of the firms¬operators of mobil connections are investigated. The new type of the organizational interaction between firm-operator and dealer structure is proposed.Item Теоретичні аспекти структурної трансформації господарств регіону в умовах сталого розвитку(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Герасимчук, З. В.Наголошується на необхідності структурних змін господарства регіону для досягнення сталості розвитку. Визначено зміст і мету структурної регіональної політики. Для побудови ефективної моделі структурних реформувань розглянуто світовий досвід та вітчизняні підходи до формування методів і моделей структурного регулювання економіки держави. Запропоновано принципи розміщення та раціонального функціонування продуктивних сил. Виділено пріоритети структурної перебудови в Україні. In the article is emphasized on need of structured changing a facilities of region for the achievement of sustainable of development. Determined contents and purpose structured regional politicians. For the reason buildings efficient models structured, considered world experience, and domestic approaches to shaping the methods and models of structured regulation of economy of state. Offered principles of accommodation and rational operation of productive power. Marked priorities of structured realignment in the Ukraine.Item Термінологічні аспекти маркетингової концепції марочного товару(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Діброва, Т. Г.Масове впровадження марочного товару в Україні передбачає застосування спеціальної маркетингової термінології суб’єктами ринку. Аналіз літератури з цього питання виявив розбіжності у визначенні та тлумаченні спеціальних понять цієї наукової галузі. Це актуалізує науковий інтерес до термінологічних проблем маркетингової концепції марочного товару і вимагає їх ретельного розгляду. Mass introduction of brand products in Ukraine requires the usage of special marketing terminology by market players. The analysis of the research papers on this issue discloses the discrepancies in identifying and explaining special concepts of this scientific field. This fact gives rise to the scientific interest in terminological problems of marketing concept of brand products and requires careful investigation.Item Післяпродажне обслуговування техніки як один з напрямів логістичного ланцюга(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кульневич, Є. В.; Третякова, Л. І.; Верста, Ю. О.Розглянуто питання організації післяпродажного сервісного обслуговування електрообладнання в умовах логістичної системи підприємств. Organization aspects of post-service of electrical equipment in logistics system are shown in the article.Item Підвищення ефективності системи збору інформації про конкурентів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Іванишин, Л. Р.; Чучмарьова, С. Й.; Акіншина, О. В.Конкурентне середовище, яке є частиною маркетингового середовища підприємств, повинно бути предметом самостійного вивчення і оцінки. Для цього доцільно створити спеціалізовані центри, які б характеризувались наявністю ефективної інтегральної системи збору інформації про конкурентне середовище і були б оснащені необхідним організаційно-технічним обладнанням, яке обслуговував би спеціально підготовлений персонал. Competitive environment as a part of marketing environment has to be the object of analyze and research. Information centers for gathering information about competitive environment have been created by high-qualification personal.Item Виставки в системі маркетингових комунікацій підприємства та основні напрями підвищення ефективності участі в них(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Білик, М. С.; Дмитрук, М. М.Показано роль і місце виставок у системі засобів маркетингових комунікацій. Запропоновано схему дій з підготовки та участі підприємства у виставці, модель оцінки ефективності такої участі. The role and place of shows in the system of marketing communication is discribed. A sceme of activities regarding organization and taking part in a show is proposed, along with a model of evalnation of the effect of participation the show.Item Проблеми управління розвитком підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Довбенко, В. І.Розглядаються питання управління розвитком підприємства з огляду на можливості його зростання. Основна увага звертається на використання інновацій та інших інтенсивних чинників, які створюють умови для якісних зрушень в діяльності підприємства. The problems of enterprise development management based on its growth potential are considered in this article. The major attention is paid to employment of innovations and other intensive factors creating conditions for qualitative changes in enterprise activity.Item Фінансове забезпечення реалізації інноваційного проекту(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Банах, Ю. В.Розглянуто основні джерела фінансування інноваційних проектів. Наведено дані щодо впровадження інноваційних проектів у Львівській області. The basic sources of innovation project finance are considered in article. Facts of innovation project inculcation in Lviv region are showed.Item Конкурентоспроможність підприємства в логістичній площині(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Скоробогатова, Т. Н.З погляду логістики, здобули подальший розвиток основні положення теорії конкурентоспроможності: рушійні сили ринку, національний ромб, конкурентний статус підприємства, типи ринкових структур. Визначено вплив логістизації на стратегію підприємства. Розглянуто умови конкурентоспроможності логістичної системи. Показано концептуальні положення логістики як фактора конкурентоспроможності. From the point of view of logistics, main rules have received the further development of the theory of competitiveness: driving forces of the market, national rhombus, competitive status of the enterprise, types of market structures. The influence of logistization on strategy of the enterprise is defined. The conditions of competitiveness of a logistical system are considered. The conceptual rules of logistics as the factors of competitiveness are shown.Item Контролінг і його місце у забезпеченні ефективності управління підприємством(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Дейнега, О. В.; Попко, О. В.Описано еволюційне становлення механізму контролінгу в практиці господарювання. Розкрито його місце в системі менеджменту підприємства. Обґрунтовано доцільність застосування оперативного та стратегічного контролінгу в забезпеченні підвищення ефективності управління підприємствами. The evolutionary growth of mechanism of controlling in practice of management was described. Its place in system of enterprise management was exposed. The reason of application of operative and strategic controlling in securing of enterprise management growth effectiveness.Item Маркетинговий аналіз розвитку туризму у Львові(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Щур, О. М.; Войцеховська, Ю. В.; Новаківський, І. І.Розглядаються питання сучасного розвитку туризму у Львові. Проведено аналіз туристичних потоків і причини їх коливання та динаміку змін. Крім того, досліджено стан рекламної діяльності туристичних фірм та перспективні можливості розвитку туристичної інформаційної інфраструктури міста. In the article the problems of modern development of tourism in Lviv are considered. The analysis of tourist streams both reasons of their oscillation and dynamics of modifications is conducted. Besides the authors investigate a condition of advertising activity of travel companies and perspective possibilities of development of tourism information infrastructure of city.Item Особливості визначення якості туристичних послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Гайдук, А. Б.Досліджується категорія якості туристичних послуг в системі загальної інтегрованої концепції якості. Розглядаються змістові, часові та формальні критерії виміру якості туристичних послуг. Детально аналізується оцінювання якості послуг споживачем залежно від часової ситуації. Зроблено висновок про те, що якість повинна містити критерії для задоволення як виробників, так і споживачів. The category of quality of tourist services is explored within the system of general integrated quality concept. The content, time and formal criteria of measuring quality of tourist services are considered. The process of evaluating the service quality by the consumer depending on the time situation is analyzed in detail. The conclusion is made to the effect that the quality must contain the criteria to meet the requirements both of producers and consumers.