Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13807

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

До збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 480 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Споживча мотивація покупки товарів селективного попиту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Касян, С. Я.; Лукасевич, Ю. В.
    Наведено результати практичного дослідження мотивів поведінки споживачів на основі методу опитування, а саме анкетування. Проведене дослідження дало змогу зробити висновки щодо виконання завдань зі стимулювання придбання товару споживачами. Дослідження закладає основу для подальших пошуків стосовно аналізу мотивації покупки товарів селективного попиту. In the article are considerate some results of practical research of consumer behavior reasons on basis method of survey of consumers, namely questionnaire. The conducted research permitted to make conclusions about decide some questions on stimulation of consumers to purchase a commodity. In addition, this research creates basis for subsequent searches in relation to the analysis of motivation of purchase of the commodities of selective demand.