Проблеми економіки та управління. – 2008. – №628

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2128

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, аспірантів та працівників Інституту економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка”, наукових співробітників установ НАН України, викладачів та наукових працівників провідних навчальних закладів Києва, Львова, Дніпропетровська, Донецька, Одеси, Харкова, а також працівників закладів освіти і науки інших міст нашої країни і зарубіжних авторів. Особливість цього вісника полягає в тому, що подані в ньому матеріали мають відповідне тематичне спрямування. Проблематика статей охоплює широке коло питань економіки та управління інноваційним розвитком національного господарства, окремих галузей та їхніх підприємств. В полі зору авторів досліджень, поряд з концептуальними положеннями цієї проблеми, чільне місце займають матеріали, що стосуються розробки організаційно-економічного механізму управління інноваціями як дієвого інструменту державної політики у цій сфері, а також економічному обґрунтуванню шляхів реалізації конкретних проектів, пов’язаних з інноваційним розвитком економіки України та підвищенням її конкурентоспроможності в умовах жорсткої міжнародної конкуренції. Усі подані матеріали знайдуть зацікавленого читача, вони будуть корисними не тільки для наукових працівників і викладачів ВНЗ, а й для практичних працівників різних галузей національного господарства і слухачів системи підвищення кваліфікації.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. – 708 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Данько, Ю. І.
    Проаналізовано особливості організації та функціонування системи аграрного маркетингу на мікро-, мезо – та макрорівнях. Особливий акцент зроблено на системність та комплексність як основні характеристики раціональної маркетингової діяльності. Наведені результати опитування щодо стану маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах Сумської області. In the article the features of organization and functioning of the system of the agrarian marketing are analysed on mikro-, mezo – and macrolevels. The special accent is done on the system and complexity as basic descriptions of rational marketing activity. The resulted results of questioning in relation to the state of marketing activity are in the agricultural enterprises of the Sumskoy area.