Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2000. – № 396
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8443
Вісник Державного університету "Львівська політехніка"
У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу факультету машинобудування і автомобільного транспорту Державного університету "Львівська політехніка". Розглянуті питання динаміки та міцності елементів машин, приладів та транспортних засобів, а також створення й розрахунку перспективного технологічного устаткування. Призначений для наукових та інженерно-технічних працівників відповідних галузей промисловості.
Вісник Державного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Державний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000. – № 396 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів / відповідальний редактор В. М. Палаш. – 108 с. : іл.
Browse
Item Аналіз енергетичних витрат на керування гальмівною системою автомобіля(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Туренко, А. М.; Богомолов, В. О.; Цуприк, А. Л.Запропоновано границі, у яких повинні знаходитися зусилля натискання на гальмівну педаль за умови зручності керування гальмівною системою АТЗ.Item Вибір оптимального положення осі обертання агрегатів неперервної дії(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Зубрицький, А. В.; Кузьо, І. В.Подано аналіз досліджень пружно-деформованого стану окремих вузлів обертових агрегатів неперервної дії і методику вибору оптимального положення його осі обертання.Item Визначення залишкових напружень у тонких пластинах з прямолінійними швами(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Осадчук, В. А.; Палаш, Р. В.Запропоновано розв’язок задачі про визначення залишкових напружень для випадків прямолінійного скінченного чи нескінченного шва у тонкій пластині, які викликані заданим полем залишкових пластичних деформацій.Item Використання плазмового оброблення для створення метастабільних захисних шарів на конструкційних матеріалах(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Дурягіна, З. А.Показано довільність обробляння конструкційних матеріалів водневою плазмою для підвищення корозійно-механічної стійкості у розплавах металів.Item Вплив динамічних перевантажень зубчастих передач на зносостійкість їх зубців(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Васильєва, О. Е.Розглянуто вплив динамічних перевантажень зубчастих передач на їх зносостійкість і тим самим на середній наробіток на відмову передачі по допустимому зношуванню зубців коліс.Item Вплив імпульсно-плазмових покрить на циклічну тріщиностійкість сталі(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Лукіна, Г. М.; Березюк, Б. М.Досліджено вплив імпульсно-плазмових покрить на тріщиностійкість сталі при циклічних навантаженнях. Встановлено, що нанесення покрить не тільки не знижує циклічну тріщиностійкість сталі, а навіть приводить до деякого підвищення порогових коєфіцієнтів інтенсивності напружень ΔКth.Item Деякі аспекти формування Ремонтного фонду АРП(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Глобчак, М. В.; Королевич, Л. М.; Капуш, М. М.Розглянуто передумови формування ремфонду. Проаналізовано ДТП як фактор поповнення ремфонду АРП.Item Деякі динамічні характеристики відлікових пристроїв лічильників кількості рідини тахометричного типу у мережі з перервною подачею рідини(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Валько, Т. В.Проведено аналіз динаміки відлікового пристрою лічильників кількості рідини тахометричного типу, які працюють у мережі з перервною подачею рідини. Розглянуто випадок поновлення подачі рідини у мережі водопроводу, який частково заповнений повітрям внаслідок перервної подачі рідини.Item Динамічні навантаження у клапанних механізмах та ефективність їх мінімізації пружними елементами(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Гурняк, Л. І.; Гуцуляк, Ю. В.Розглянуто вплив швидкості спрацювання клапанних механізмів на динамічне навантаження поверхонь їх контакту, коли удар є жорстким і коли удар гаситься пружними елементами. Одержано співвідношення між відповідними силовими, конструктивними та кінематичними параметрами.Item До питання формування перспективного парку автобусів на міських маршрутах(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Вільковський, Є. К.; Королевич, Л. М.Викладено методологію формування перспективного парку автобусів для обслуговування міських мереж автобусних маршрутів. Наведено основні етапи розв’язування даної задачі.Item Дослідження напруженого стану магістральних трубопроводів ультразвуковим методом(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Юськів, В. М.; Дзюбик, А. Р.; Назар, І. Б.; Березюк, Т. Б.Запропоновано нову методику обробки результатів ультразвукової діагностики напруженого стану магістральних трубопроводів. Представлено її програмну реалізацію.Item Експериментальне визначення міцнісних характеристик дискретного комірчастого заповнювача(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Завірохін, М. І.Наведено результати експериментів з визначення міцнісних характеристик дискретного комірчастого заповнювача і тришарових пластин з дискретним комірчастим заповнювачем при різноманітних типах навантажень. Заповнювач і зовнішні шари виготовлені з алюмінію. Наведено зовнішній вигляд і основні геометричні розміри дослідного зразка, а також типи випробовувань і кількість зразків, що були задіяні у кожному з експериментів. Описано методику проведення експериментів, показано схеми випробувань. Зображено зруйновані, в ході експерименту, зразки. Наведено числові результати. Подано аналіз результатів і висновки.Item Засоби полегшення запуску двигуна під час зимової експлуатації та оцінка можливості їх застосування для автомобілів Peugeot J9 Karsan(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Антошків, О. В.Проведено аналіз засобів полегшення запуску двигуна при низьких температурах, головний акцент якого скеровано на оцінку затрат енергії. Обґрунтовано застосування теплового акумулювання для покращання запуску двигуна автомобіля Peugeot J9 Karsan.Item Згинально-крутильні коливання навісної штанги обприскувача(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Вікович, І. А.На основі технічної теорії згину стрижнів з врахуванням ефекту деплантації розглянуто згинально-крутильні коливання пружно-закріпленої, кінематично-збуреної навісної штанги обприскувача. При розв’язуванні використано метод початкових параметрів.Item Зміст до Вісника "Динаміка, міцність та проектування машин і приладів" № 396(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000)Item Моделювання елементів робочого циклу автонавантажувача(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Гащук, П. М.; Зінько, Р. В.Створено математичну модель роботи і руху, яка стала основою для розробки пакета прикладних програм LLTruck™. Запропоновано розбити довільний робочий цикл автонавантажувача на операції, а їх – на елементи. Довільний цикл можна алгоритмізувати, задіявши пакет LLTruck™, в якому використано методику кодування елементів операцій циклу. Розглянуто приклад аналізу експлуатаційної ефективності автонавантажувача в робочих циклах.Item Оптимізація нагрівання цементної печі(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Величко, Л. Д.; Сорочак, О. З.Розглянута задача оптимального за швидкодією керування нагріванням цементної печі при обмеженнях на тангенціальні термонапруження і температуру середовища нагрівання. Зроблено висновок про те, що в початковий період нагрівання цементної печі температура середовища нагрівання може дорівнювати максимальному значенню протягом певного часу, тривалість якого визначається механічними і теплофізичними характеристиками корпусу і футерівки, що дає змогу скоротити тривалість нагрівання обертової печі.Item Оцінка впливу перехідних процесів на динамічну точність позиціювання пневмоприводу(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Кіндрацький, Б. І.Запропоновано математичну модель пневмоприводу промислового робота з урахуванням підготовчого й завершального періодів його роботи та періоду вгамування робочого органа до величини статичної точності позиціювання у заданій точці. Алгоритм розв’язування задачі запропоновано методом “зшивання” розв’язків на межі суміжних етапів руху.Item Про алгоритмічне і змістовне означування поняття ідеального теплообмінника в теорії теплових машин(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Гащук, П. М.Розглянуто алгоритм організації ідеального обміну теплотою в теплових машинах. Алгоритм спирається на теоретичні засади класичної термодинаміки і відповідає загальноприйнятій концепції аналізу теоретичних термодинамічних циклів теплових машин різного призначення.Item Про питання теплової динаміки у дисковому гальмівному механізмі при екстреному гальмуванні(Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Гудз, Г. С.; Коляса, О. Л.Викладено результати порівняльних досліджень температурного режиму автомобільних дискових гальм при екстреному гальмуванні автотранспортних засобів, які отримані комп’ютерним моделюванням та аналітичним розв’язком.