Логістика. – 2004. – №499
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38062
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"»
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.»
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004. – № 499 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 364 с. : іл.
Browse
Item Проблеми виміру якості системи першочергових програмних заходів планування розвитку регіону(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Король, B. C.Зроблено спробу математичної формалізації практичних підходів до розв’язання однієї з найважливіших задач, що виникають у процесі розробки державних цільових програм соціально-економічного розвитку регіонів -задачі добору групи пріоритетних інвестиційних проектів. The beginnings of the try of mathematical formalization of practical approaches to the solving of one of the main tasks which occur in the process of development of state target programs of social economic development of regions", i.e. selection of the priority investment projects are presented in the article.Item Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходи(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Діброва, Т. Г.; Мороз, Л. А.Створення ефективної реклами вимагає розроблення процедури рекламного позиціонування товару. Така процедура передбачає визначення конкурентної позиції товару, мотивацій на яких треба концентрувати увагу споживачів та конкретизацію аргументів, здатних підтвердити декларовані переваги рекламованого товару. Création of effective advertisement demands development of goods advertisement positioning procédure. The procédure foresees détermination of goods position, motivations on which it is need to concentrate the consumer attention and concrete définition of arguments to confirm proclaimed preferences of advertised goods.Item Логістичний контролінг в системі управління підприємством(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Костюк, О. С.Визначено місце логістичного контролінгу в системі управління підприємством; розглянуто інструменти логістичного контролінгу на прикладі реалізації стратегії постачання на підприємстві. Описано досвід впровадження логістичного контролінгу на підприємстві. At the article of the place of the logistic controlling system of the company’s management is determinated. ln the article the instruments of the logistic controlling are considered. The world experience of introduction of the logistic controlling in the company.Item Особливості функціонування вітчизняного ринку харчових продуктів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Юринець, О. В.Розглянуто основні показники розвитку вітчизняного ринку харчових продуктів та проаналізувовано їх рівень. Досліджені особливості ринку розглядаються як джерела диференційованого підходу до формування стратегії підприємств харчової промисловості. The main parameters of development domestic market of articles food and carried out analysis of their level are reviewed. The investigated(stud features of the market are esteemed as a source of the differentiated approach to formation policy firms of a food-processing industry.Item Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства(2004) Куденко, Н. В.Проаналізовано трактування терміну "маркетингова стратегія" різними авторами, виявлено недоліки окремих підходів. Запропоновано авторське визначення цього терміну, розкрито його характерні риси. Interprétation of term "marketing strategy" is analysed by différent authors, the lacks of separate approaches are exposed. Author détermination of this term is offered, the his Personal touches are exposed.Item Організація матеріально-технічного забезпечення виробництва як об’єкт логістичних рішень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Акіншина, О. В.; Іванишин, Л. Р.; Мадрига, Г. М.Розглянуто організаційні засади матеріально-технічного забезпечення виробництва, як об’єкт логістичних рішень. This work present organizational bases of both technical and material provision of manufacturing process, as an object of logistic decisions.Item Застосування калькуляційних таблиць для підтримки логістичних рішень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Вастевський, М.Розглянуто можливість застосування калькуляційної таблиці в оптимізаційному моделюванні і симуляції для підтримки логістичних рішень. The possibility of usage calculation table in optimization modeling and simulation for logistical dission making are presented in the article.Item Регулююча роль фінансів в інтеграції інтересів щодо інноваційного розвитку організацій(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Алексеев, І. В.Розглядаються питання щодо вирізнення інтересів суб’єктів господарювання і державних органів управління та формування механізму фінансових впливів на суб’єктів господарювання з урахуванням цього вирізнення для реалізації інноваційного типу розвитку організації. This article devoted for different interesting of business organization and government’s administration and constructing the financial mechanism for innovation type development of organization.Item Формалізація логістичних систем(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Сорока, Л. А.; Вознюк, І. П.; Саталкін, С. С.; Сорока, М. В.Пропонується метод для кількісної оцінки логістичної системи з врахуванням конфлікту цілей її окремих суб’єктів, критерієм якої є кінцевий результат реалізації системи “певний товар, в певному місці, в певний час за оптимальну ціну”. Метод придатний для кількісної оцінки підсистем логістичної системи, а також системи загалом. It is suggested a method for quantitative appraisement of system with consideration a conflict of aims its separate subjects. The criterion of this system is a final result of system’s realization - “some product, at some place, at some time for optimum price”. The method is suitable for quantitative dimension of logistical sub-systems and logistical system on the whole.Item Зміст до Вісника "Логістика" № 499(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004)Item Механізми удосконалення організації управління матеріальними потоками на підприємстві(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Іщук, С. О.Розглянуто механізми управління матеріальними потоками на підприємстві. Проаналізовані основні стадії процесу постачання. Запропонована модель мінімізації витрат підприємства шляхом вибору форми постачання. The machineries of management by material streams on an enterprise are considered. The analysed basic stages of process of delivery. The offered model of minimization of charges of enterprise by the choice of form of delivery.Item Роль та принципи управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукції(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Коваль, З. О.Розглянуто поняття управління взаємозв’язками підприємства із споживачами, здійснено класифікацію факторів, які необхідно враховувати при їх плануванні. Запропоновано модель процесу управління взаємозв’язками підприємства із споживачами продукції і матрицю порівняння величин витрат і обсягів реалізації продукції. The term of mutual relationship management between enterprises and customers is ravened. The classification of factors that should be considered in the process of planning is proposed. The model of mutual relationship management between enterprises and customers as well as comparing matrix of corporate costs and revenues are developed.Item Сегментація ринку туристських послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Лозинська, М. Ю.Пояснено стратегії досягнення конкурентних переваг туристичними організаціями на ринку Львівщини. Значну увагу приділено стратегії сегментування споживчого ринку. Здійснено сегментування ринку туристських послуг та вказано перспективні сегменти. Competitive strategies for the organizations of tourism market in Lviv region are studied in this paper. The segmentation of market and perspective segments for organizations of tourism market is considered.Item Маркетингові аспекти підвищення інвестиційної привабливості туристичної галузі регіону(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Дробенко, Ю. Г.; Копець, Г. Р.Аналізуються недоліки і перспективи розвитку туристично-рекреаційної сфери та розглядаються шляхи вирішення проблем управління туристично-рекреаційною сферою та підвищення її інвестиційної привабливості. Виконано SWOT-аналіз туристичної галузі. In this article the lacKs and prospects of development tourism-recreation orb are analized and the ways of the decision of problems of managements of development tourism-recreation orb are considirated. Working out a SWOT based analize of tourism-recreation orb.Item До питання про генезис основних дефініцій із маркетингової товарної політики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Дейнега, О. В.; Дейнега, І. О.Сформульовано й описано проблему неадекватної адаптації термінологічного апарату, що використовується економістами, до реальних процесів і явищ, пов'язаних з управлінням товарним асортиментом підприємства, аналізом ринкових характеристик товарів, обгрунтуванням вибору цільових ринків тощо. ls formulated and is described a problem of inadéquate adaptation of the terminological device, which is used by the economists, to real processes and phenomena connected to management by commodity assortment of the enterprise, analysis of the market characteristics of the goods, substantiation of a choice of the target markets and so on.Item Актуальні проблеми формування інтегрованої системи стратегічного управління розвитком підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Мних, О. Б.Розглядаються питання управління розвитком підприємств на засадах маркетингу і логістики. Основна увага приділяється проблемі інтегрованого управління підприємством. Відображено вплив основних чинників, що визначають характер структурних змін та динаміку фінансових результатів господарювання. The issue of management of enterprise development on the basis of marketing and logistics is being examined in the given article. The main attention is focused on the problem of ensuring the integral management on the enterprise. The influence of basis factors, that determine structural changes character and dynamics of financial agricultural results, is shown.Item Коефіцієнт дисконтування при обгрунтуванні вибору оптимального варіанта довготермінових інвестицій(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Франів, І. А.Показано існуючі підходи до визначення дисконтної ставки. Описано і охарактеризовано складові дисконтної ставки. The present approach of decide discounting rate are presented. Described and characterized components of discount rate.Item Неприбуткові організації і їх значення в реалізації регіональної соціальної політики в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Садова, У. Я.Аналізуються сучасні тенденції і особливості розвитку неприбуткових організацій в Україні. Наводиться їх структура, визначено показники, які характеризують територіальну організацію. Вказано на нові виробничі системи (кластери) - ефективний шлях піднесення регіональної економіки. Головна увага приділена їх значенню в реалізації регіональної соціальної політики в Україні. Modern trends and particularities of the development of nonprofit organizations in Ukraine are analyzed. Theirs structure is suggested; the indexes characterizing territory organization are suggested. New Productive Systems (Cluster) - efficient way for growth of regional economy are given. Main attention is pain theirs role in realization of the regional social policy in Ukraine.Item Зернопродуктовий підкомплекс АПК як об’єкт логістичного управління(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Андрушко, М. І.; Дудяк, Р. П.; Колодійчук, В. А.Розглянуто проблеми зернового виробництва і зернопродуктового комплексу загалом, питання зернового ринку України. The state of grain production and grain complex in the country. Problematic questions of grain market in Ukraine. Logistic management for grain production, remarking and sale. The essence of influencing of these ail factors on further development of grain complex is shown.Item Оцінка рівня ефективності та ризику в умовах активізування інвестиційної та інноваційної діяльності підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Вівчар, О. Й.; Мельник, Л. І.У статті на підставі уточнення сутнісних характеристик категорії “інвестиція” розкрито поняття “активізування інвестиційної та інноваційної діяльності підприємства”. Внаслідок виділення показників, які характеризують рівень активізування інвестиційної та інноваційної діяльності підприємства, запропоновано методичний підхід до оцінювання рівня ефективності та ризику процесу активізування інвестиційної та інноваційної діяльності підприємства. In article on the grounds of separations main features to categories "investment" is elaborated notion "activation investment and innovation activity of the enterprise". As a result of separations of the factors, which characterize the level an activation investment and innovation activity of the enterprise in article is offered methodical approach to estimation level to efficiency and risk of the process activation investment and innovation activity of the enterprise.