Логістика. – 2004. – №499
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38062
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"»
У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.»
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004. – № 499 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 364 с. : іл.
Browse
Item Логістичні стратегії підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Окчспідер, М. А.Розглядається наукова проблема розробки теоретико-прикладних положень формування логістичних механізмів адаптації підприємств до зовнішнього середовища з метою підвищення їх конкурентоспроможності. lt observes the scientific problem of the development of theoretical and practical principles of formation of logistics enterprise adaptation mechanisms to surrounding conditions with the purpose of advancing their competing abilities.Item Логістичний контролінг в системі управління підприємством(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Костюк, О. С.Визначено місце логістичного контролінгу в системі управління підприємством; розглянуто інструменти логістичного контролінгу на прикладі реалізації стратегії постачання на підприємстві. Описано досвід впровадження логістичного контролінгу на підприємстві. At the article of the place of the logistic controlling system of the company’s management is determinated. ln the article the instruments of the logistic controlling are considered. The world experience of introduction of the logistic controlling in the company.Item Фінансові аспекти складання маркетингового плану на підприємстві(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Балик, У. О.Наведено основні концепції та показано методи фінансового обгрунтування маркетингових планів в організації. Коротко обмірковано можливі види поведінки маркетингових витрат. Запропонована нова ідея класифікації маркетингових витрат залежно від показника ділової активності та в межах відповідного релевантного діапазону для складання маркетингових планіа. The basic concepts and sophisticated methods of financial aspects of marketing planning are noted in this article. The different kinds of marketing costs are briefly discussed. The new idea of classification marketing costs on the behavior basis within relevant range in the framework of marketing plans has been proposed.Item Ветеринарна послуга та її якість(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Поперечний, С. І.; Одинак, Л. В.Розглядаються теоретичні проблеми визначення сутності і особливостей як послуги взагалі, так і ветеринарної послуги зокрема. Пропонуються можливі підходи до вибору критеріїв оцінки якості ветеринарної послуги. The theory problems determination of essence and features of both service generally and veterinary service in particular are considered. The possible approaches to the choice of estimation criteria to quality of veterinary service are suggested.Item Теоретико-прикладні аспекти оцінки конкурентоспроможності і зміцнення ринкових позицій підприємства на основі розвитку реінжинірингу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Височин, В. В.Розглянуто основні засади конкурентоспроможності бізнесових систем та реінжиніринг корпорацій. The main principles of compétitive ability of business system and reengineering the corporation are defined.Item Інноваційний маркетинг та конкурентоспроможність регіональних комплексів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Колодинський, С. Б.Розглянуто ефективність інноваційної діяльності з позицій маркетингового підходу. Надані характеристики маркетингу інновацій в умовах розбудови регіональних господарських комплексів та вказується вплив маркетингового забезпечення на формування кластерної структури господарського комплексу Одеського регіону. Вказується залежність конкурентоспроможності регіональних комплексів від інноваційних перетворень у регіоні та їх маркетингового дослідження. In clause the efficiency innovation of activity from positions of the marketing approach is considered. ls given the characteristics of marketing innovation in conditions of development of régional economic complexes and influence of marketing maintenance the influence of marketing maintenance influence of marketing maintenance influence. The dependence of competitiveness of régional complexes from innovation of transformations in région and their marketing research is underlined.Item Франчайзинг - як ефективна форма ведення бізнесу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Нечепуренко, С. О.Розглянуті фактори становлення франчайзингових відносин великих і малих фірм на основі аналізу закордонного досвіду франчайзингу. Окреслюється франчайзинг в якості зовнішньоекономічного партнерства. In the given article the reasons of a becoming franchising of attitudes between large and small corporation on the basic of analysis franchising of oversets, experience are esteemed. The characteristic as form of partnership franchising an external economic.Item Конкурентоспроможність туристичної галузі як чинник формування туристичної привабливості території(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Мельник, О. В.Проаналізовано доцільність створення туристичного кластера, його переваги та недоліки для отримання конкурентних переваг на міжнародному ринку туристичних послуг. Пропонується система заходів для його створення. Наводиться формула для розрахунку економічного ефекту від створення туристичного кластера. In this article the expediency of creation of a tourist cluster, its advantages and lacks for reception of competitive advantages in the international market of tourist services is analyzed. The system of measures of its creation is offered. The expression for definition of economic benefit from its functioning is offered.Item Стратегічні рішення щодо формування маркетингового комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Федорова, Ю. К.Обгрунтовано необхідність розробки маркетингового комплексу продажів як одного з елементів системи «маркетинг-мікс» підприємства. Запропоновано алгоритм формування комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості Акцентовано увагу на його стратегічні рішення, спрямовані на побудову мережі продажів і організацію товароруху від виробника до кінцевого споживача. The necessity of development of the marketing complex of sales as one of elements of the "marketing-mix" system of the enterprise is defined. The algorithm of création of the complex of sales at the enterprises of a food-processing industry is offered. The attention is drawn to his stratégie solutions directed on construction to the network of sales and organization of movement of the goods from the manufacturer to the ultimate user.Item Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Морозов, В. О.; Мамчин, М. М.; Лянце, Е. В.Розглядаються принципи моделювання процесу розробки нового товару з точки зору закономірностей маркетингу з використанням теорії сіткового планування проектних задач та їх реалізації. Наводиться загальний граф сіткового планування створення нового товару та виведення його на ринок. The principles of model operation of the process of new goods development from the point of view of legitimacies of marketing with the use of the theory of network planning of design problems and their implementation are considered. The blanket graph of network planning of development of the new goods and setting it on the market is given.Item Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходи(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Діброва, Т. Г.; Мороз, Л. А.Створення ефективної реклами вимагає розроблення процедури рекламного позиціонування товару. Така процедура передбачає визначення конкурентної позиції товару, мотивацій на яких треба концентрувати увагу споживачів та конкретизацію аргументів, здатних підтвердити декларовані переваги рекламованого товару. Création of effective advertisement demands development of goods advertisement positioning procédure. The procédure foresees détermination of goods position, motivations on which it is need to concentrate the consumer attention and concrete définition of arguments to confirm proclaimed preferences of advertised goods.Item Особливості функціонування вітчизняного ринку харчових продуктів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Юринець, О. В.Розглянуто основні показники розвитку вітчизняного ринку харчових продуктів та проаналізувовано їх рівень. Досліджені особливості ринку розглядаються як джерела диференційованого підходу до формування стратегії підприємств харчової промисловості. The main parameters of development domestic market of articles food and carried out analysis of their level are reviewed. The investigated(stud features of the market are esteemed as a source of the differentiated approach to formation policy firms of a food-processing industry.Item Формалізація логістичних систем(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Сорока, Л. А.; Вознюк, І. П.; Саталкін, С. С.; Сорока, М. В.Пропонується метод для кількісної оцінки логістичної системи з врахуванням конфлікту цілей її окремих суб’єктів, критерієм якої є кінцевий результат реалізації системи “певний товар, в певному місці, в певний час за оптимальну ціну”. Метод придатний для кількісної оцінки підсистем логістичної системи, а також системи загалом. It is suggested a method for quantitative appraisement of system with consideration a conflict of aims its separate subjects. The criterion of this system is a final result of system’s realization - “some product, at some place, at some time for optimum price”. The method is suitable for quantitative dimension of logistical sub-systems and logistical system on the whole.Item Застосування калькуляційних таблиць для підтримки логістичних рішень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Вастевський, М.Розглянуто можливість застосування калькуляційної таблиці в оптимізаційному моделюванні і симуляції для підтримки логістичних рішень. The possibility of usage calculation table in optimization modeling and simulation for logistical dission making are presented in the article.Item Роль та принципи управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукції(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Коваль, З. О.Розглянуто поняття управління взаємозв’язками підприємства із споживачами, здійснено класифікацію факторів, які необхідно враховувати при їх плануванні. Запропоновано модель процесу управління взаємозв’язками підприємства із споживачами продукції і матрицю порівняння величин витрат і обсягів реалізації продукції. The term of mutual relationship management between enterprises and customers is ravened. The classification of factors that should be considered in the process of planning is proposed. The model of mutual relationship management between enterprises and customers as well as comparing matrix of corporate costs and revenues are developed.Item Актуальні проблеми формування інтегрованої системи стратегічного управління розвитком підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Мних, О. Б.Розглядаються питання управління розвитком підприємств на засадах маркетингу і логістики. Основна увага приділяється проблемі інтегрованого управління підприємством. Відображено вплив основних чинників, що визначають характер структурних змін та динаміку фінансових результатів господарювання. The issue of management of enterprise development on the basis of marketing and logistics is being examined in the given article. The main attention is focused on the problem of ensuring the integral management on the enterprise. The influence of basis factors, that determine structural changes character and dynamics of financial agricultural results, is shown.Item Організація матеріально-технічного забезпечення виробництва як об’єкт логістичних рішень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Акіншина, О. В.; Іванишин, Л. Р.; Мадрига, Г. М.Розглянуто організаційні засади матеріально-технічного забезпечення виробництва, як об’єкт логістичних рішень. This work present organizational bases of both technical and material provision of manufacturing process, as an object of logistic decisions.Item Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства(2004) Куденко, Н. В.Проаналізовано трактування терміну "маркетингова стратегія" різними авторами, виявлено недоліки окремих підходів. Запропоновано авторське визначення цього терміну, розкрито його характерні риси. Interprétation of term "marketing strategy" is analysed by différent authors, the lacks of separate approaches are exposed. Author détermination of this term is offered, the his Personal touches are exposed.Item Зміст до Вісника "Логістика" № 499(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004)Item Проблеми виміру якості системи першочергових програмних заходів планування розвитку регіону(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Король, B. C.Зроблено спробу математичної формалізації практичних підходів до розв’язання однієї з найважливіших задач, що виникають у процесі розробки державних цільових програм соціально-економічного розвитку регіонів -задачі добору групи пріоритетних інвестиційних проектів. The beginnings of the try of mathematical formalization of practical approaches to the solving of one of the main tasks which occur in the process of development of state target programs of social economic development of regions", i.e. selection of the priority investment projects are presented in the article.