Управління в освіті
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27527
Browse
Item Формування рефлексивної позиції студента в освітньому просторі(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Фурман, Вікторія ВікторівнаРозглядаються основні аспекти розвитку рефлексивної позиції студента в освітньому просторі, а також її компоненти.Item Формування духовної цілісності соціального працівника(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Рябокінь, Лілія МиколаївнаВисвітлюється проблема впровадження особистісно-орієнтованої освіти. яка передбачає у процесі професійної підготовки студентів – соціальних працівників систематичне та спрямоване формування ціннісно-емоційної сфери особистості майбутнього соціального працівника.Item Шляхи забезпечення якості управлінських рішень: сучасні підходи(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Михайліченко, Микола ВасильовичРозглянуто орієнтовні напрями прийняття сучасних управлінських рішень відповідно до основних пріоритетів у сфері вищої освіти. Проаналізовано загальні особливості стратегічних рішень на прикладі перспективного плану ВНЗ, з'ясовано етапи підготовки і прийняття управлінських рішень.Item Методи управління соціальної роботи у вищих навчальних закладах(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Горбенко, Світлана ЛеонідівнаРозглянуто методи управління соціальної роботи у вищих навчальних закладах такі, як регламентуючі, розпорядницькі й дисциплінарні.Item Управление приемомом в ВУЗ: к постановке проблемы(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Удовицкая, Татьяна АнатольевнаСвоеобразным механизмом, который имеет и управленческое воздействие, является функционирование программы "Конкурс", которая призвана обеспечить прозрачность и гласность процесса проведения конкурса при зачислении в ВУЗ.Item Значення феномену "позитивне ставлення працівників до своєї організації" для успішного функціонування вищого навчального закладу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Калініна, Олена ВолодимирівнаПозитивне ставлення працівників до своєї організації відображає гармонійну взаємодію працівника з організацією, що полягає у почуті відповідальності за її справи та стійкому внутрішньому зобов'язанні перед організацією.Item Роль гендерного підходу в системі вищої освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Климентович, Ольга БогданівнаПредставлені переваги і можливості формування паритетної свідомості особистості в системі соціокультурних взаємозв'язків через впровадження гендерної освіти.Item Сучасні погляди на вдосконалення управління навчальним процесом на кафедрах клінічного профілю(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бондаренко, Ігор Миколайович; Завізіон, Віктор Федорович; Асєєв, Олексій Ігоревич; Машталер, Віталій Євгенович; Кислицина, Віра Семенівна; Дмитренко, Катерина ОлександрівнаПравильна розстановка викладацьких сил та засобів не може бути здійснена без залучення усіх співробітників до навчального процесу. Залучення до викладання на клінічній кафедрі аспірантів, клінічних ординаторів, магістрантів, інтернів, які працюють під керівництвом викладача дозволяє інтенсифікувати навчальний процес та сприяє кращому засвоєнню матеріалу останніми.Item Врахування впливу сімейних інтеракцій на готовність до навчання у дітей старшого дошкільного віку в управлінні навчальним закладом(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Маркіна, Аліна ІгорівнаСтосується постановки питання взаємозвязку сімейних стосунків і готовності до навчання, актуальності цього питання. Доповідь спирається на роботи таких видатних психологів, як М. Мід, К. Хорні, А. Фрейд, М. Маслоу, Ц. Крайг, Л. С. Виготський, Д. Б. Ельконін, А. Ф. Лазурський, А. А. Абрамова.Item Методы саморегуляции менеджера образования в экстремальных условиях(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Горчакова, О. А.; Ван, ВейАвтори визначають екстремальні умови діяльності менеджера освіти та розкривають методи саморегуляції менеджера освіти в таких умовах.Item Концепція управління фінансуванням освітніх інновацій в системі неперервної освіти на основі їх розвиваючого ефекту(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Любчук, Ольга КостянтинівнаПредставлено концепцію управління фінансуванням освітніх інновацій в системі неперервної освіти на основі їх розвиваючого ефекту. Показано алгоритм визначення ефективності впровадження освітніх інновацій на основі їх розвиваючого ефекту для прийняття управлінського рішення про пріоритетність їх фінансування.Item Проблема активності у навчальній діяльності студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кондратюк, Світлана МиколаївнаРозглядається проблема активності студентів у навчальній діяльності. З'ясовується важливість управлінської взаємодії студента та викладача в процесі підготовки спеціаліста.Item Мультимедийные обучающие системы как факторы активизации учебно-познавательной деятельности студентов(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Тен, Евгения ПетровнаВ статье рассматриваются результаты экспериментальной проверки эффективности использования мультимедийных технологий в преподавании курса "Профессиональная педагогика".Item Інноваційні технології навчання у підготовці фахівців(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Колодяжна, Ірина ВікторівнаРозглянуто основні фактори, які визначають впровадження інновацій у підготовці фахівців вищих навчальних закладів за окремими компонентами педагогічної системи.Item Проблема трансдисциплінарності при вивченні дисциплін науково-природничого циклу у ВТНЗ(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Іванчук, Юлія БорисівнаДосліджується феномен трансдисциплінарності. Аналізується відношення цього поняття до таких понять як "міждисциплінарність", "дисциплінарність", "полі- дисциплінарність". Визначається місце науково-природничих дисциплін у контексті трансдисциплінарних досліджень.Item Економіка освіти з точки зору начальника, "обтяженого" досвідом(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Лелюх, Володимир МиколайовичПро економіку загальної середньої освіти з її хронічними і знову набутими хворобами.Item Оптимізація управлінської роботи соціально-педагогічних і медичних служб в Україні щодо покращення діагностичної та корекційної роботи в закладах освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Будзько, Олена АнатоліївнаПредставлено концептуальний підхід до організації своєчасної профілактики та подолання порушень здоров'я дітей з різноманітними дисгармоніями психофізичного розвитку на прикладі експериментального наукового закладу Медико-логопедичний центр "Світава Галицька" м. Львів, Україна.Item Uczelnia bez barier: ku problemowi organizacji studiów dla osób niepełnosprawnych(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Durkalevych, IrynaW powyższym tekście przedstawione zostało zagadnienie relacji zachodzącej pomiędzy jednostką niepełnosprawną a środowiskiem społeczno-kulturowym. Rozwiązanie teoretyczne oparte zostało na koncepcji relacji człowieka i środowiska T. Tomaszewskiego oraz koncepcji przestrzeni i miejsca Yi-Fu Tuana. W centrum uwagi autorki usytuowane zostały relacje na poziomie "uczelnia – jednostka niepełnosprawna" na przykładzie KUL Jana Pawła II.Item Формування персонального пізнавального стилю особистості в освітньому середовищі(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бущак, Галина АндріївнаСтильові характеристики пізнавальної діяльності особистості. Стиль учіння: погляд на його природу. Вплив пізнавальних стилів студента та освітніх технологій на формування індивідуальних спосіб навчальної діяльності особистості. Збагачення стильової поведінки учня шляхом розширення репертуару способів навчальної діяльності.Item Роль природного та позитивного права у формуванні правової культури майбутніх управлінців сфери освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Мартинюк, Герман ПетровичВивчення норм природного та позитивного права у вищих педагогічних навчальних закладах є важливим елементом усієї широкомасштабної системи правового виховання майбутніх управлінців сфери освіти. Раціональні, чіткі, беземоційно викладені позитивні норми тут є явно недостатнім підґрунтям. Досягти вагомого результату в процесі правового виховання можна лише опираючись на норми природного права.