Динаміка, міцність та проектування машин і приладів
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2369
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Browse
3 results
Search Results
Item Вплив монотонності роботи водія на функціональний стан його організму(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Постранський, Т. М.; Сотнікова, А. О.; Postrans’kyy, T.; Sotnikova, A.; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено основні показники, які впливають на функціональний стан водія. Проаналізовано поняття “монотонність” і як впливає на організм оператора транспортного процесу роботи в умовах монотонності та одноманітності. Вивчено наявні результати досліджень цього питання. Відповідно до даних, отриманих на основі досліджень, встановлено залежність функціонального стану водія від дорожніх умов.Item Вплив дорожніх умов на показники функціонального стану водія(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Афонін, М. О.; Постранський, Т. М.; Afonin, M.; Postrans’kyy, T.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто вплив дорожніх умов на показники функціонального стану водія та його зміну під час керування транспортним засобом. Визначено певні не класичні показники, що мають вплив на водія. Одним із ключових завдань роботи було визначення чутливості цих показників до дорожніх умов.Item Безпечні режими руху транспортних засобів в умовах засліплення(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бойків, М. В.Розглядаються результати дослідження тривалості адаптації зору водія в умовах засліплення та його вплив на безпечні режими руху у щільних транспортних потоках. Визначено, що вирішальним чинником для водія під час руху у темну пору доби є його функціональний стан, який впливає на роботу зорового аналізатора щодо адаптації і відновлення зору в умовах засліплення. Встановлено, що залежно від тривалості засліплення водія, швидкість руху засліпленого автомобіля і наступного, що рухається за ним, необхідно знизити до 30 % і більше, якщо більша початкова швидкість транспортного потоку. Також визначено, що навіть незначне засліплення водія призводить до нерівномірності руху усього транспортного потоку. In the article the results of research duration adaptation of the driver in terms of blindness and its impact on safe driving mode in dense traffic. Determined that the decisive factor for the driver when driving at night-time in terms of its functional blindness is a condition that affects the operation of the visual analyzer, to adapt and restore vision after blindness. Established that depending on the speed of the car and blinded the next, moving him, ponyzhaty safe speed should be 30 % or greater, the greater the initial velocity. Also determined that lowering speed varies depending on the functional status of drivers and even a slight glare causes uneven movement of all traffic.