Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
3 results
Search Results
Item Емпіричні дослідження логістичної діяльності вітчизняних підприємств(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Чорнописька, Н. В.; Карий, О. І.; Білик, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено результати досліджень щодо застосування логістики на вітчизняних підприємствах. Узагальнено розвиток теорії логістики, встановлено адекватність сучасної теорії логістики її практичному використанню на вітчизняному ринку. Встановлено залежність між зростанням вимог щодо обслуговування споживачів та застосуванням логістичних методів управління вітчизняними підприємствами.Item Мегатренди і розвиток логістичних послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кіндій, М. В.; Білик, М. В.; Саталкін, С. С.Розглянуто тенденцію трансформації логістичних процесів у зв’язку із посиленням трендів глобалізації, стандартизації, індивідуалізації, інформатизації. Досліджено вплив цих чинників на інтенсифікацію розвитку логістичних послуг та створення центрів перевезення товарів. Logistics processes transformation in the aspects of activization of the following megatrends: globalization, standardization, individualization, informatization, is considered in the article. The author investigates influence of these factors on development intensification of logistics services and creation of transporting centers of goods.Item Стратегічний ефект корпоративного страхування(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Таранський, І. П.; Рикованова, І. С.; Білик, М. В.Розглянуто проблеми та тенденції розвитку корпоративного страхування в Україні. Розглянуто особисте страхування як механізм мотивування висококваліфікованого кадрового потенціалу та залучення інвестицій у розвиток бізнесу. Доведено, що запропонований механізм може бути одним із основних інструментів вирішення соціальних проблем, зниження інфляційних процесів, зниження вартості капіталу та кредитних ресурсів, і як наслідок – формування позитивного іміджу України на світових ринках. The problems and trends of corporation insurance in Ukraine are investigated. The personal insurance as an instrument of high quality personal motivation and getting investments for business development is analyzed. It was proved that the suggested mechanism can be one of the main instruments of social problems solving, cooling down inflation processes, decreasing of capital value and credit resources, and, as a result, formation of positive image of Ukraine on international markets.