Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
8 results
Search Results
Item Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Горбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Аналізується сутність понять “стратегія маркетингу” та “рекламна стратегія”, описано особливості рекламної діяльності у системі маркетингу підприємства.Item Реклама про набір кадрів як елемент кадрової політики на підприємстві(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Горбаль, Н. І.; Двуліт, З. П.; ДУ “Львівська політехніка”Проаналізовано переваги і недоліки різних методів реклами про набір кадрів. Подано рекомендації щодо здійснення рекламної діяльності при наборі кадрів.Item Сутність та класифікація індивідуальних потреб людини(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Горбаль, Н. І.; Процик, І. C.; Воляник, Г. М.; Національний університет “Львівська політехнікаРозглянуто різні підходи до визначення сутності потреб та їх класифікації. Виділено основні якісні характеристики потреб, описано основні дискусійні питання стосовно них. Рекомендовано використання ситуаційного підходу при застосуванні різних теорій потреб. In the article different approaches to essence of needs and their classifications are described. The main characteristics of needs and major discussion problems as to them are investigated. It was recommended to use situation approach to different needs theories.Item Основні проблеми функціонування ПАТ “Укрзалізниця” та рекомендовані шляхи їх вирішення(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Горбаль, Н. І.; Заремба, М. М.; Романишин, С. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто сучасний стан, основні ключові засади функціонування ПАТ “Укр-залізниця”, нововведення організації, які вплинули на стан галузі. Визначено головні проблеми функціонування підприємства, які необхідно кардинально вирішувати. Проаналізовано чинну тарифну систему та її основні недоліки. Рекомендовано застосувати нову тарифну систему, що передбачає відхід від трьох класів поділу тарифів і запровадження універсального тарифу. Проаналізовано специфіку залізничних перевезень у різних країнах, зокрема й в Україні. Запропоновано реалізацію проекту з оновлення транспортного складу “Укрзалізниці” на умовах оперативного лізингу та рекомендовано зміцнювати відносини з європейськими країнами задля залучення інвесторів. Рекомендовано модифікувати законодавчу базу щодо регулювання залізничного транспорту.Item Еволюція та сучасні тенденції маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Горбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Романишин, С. Б.Проаналізовано еволюцію маркетингу, сучасні його тенденції. Серед тенденцій 2012 року виділено: пріоритетність цифрових каналів, децентралізацію соціальних медіа, індивідуалізацію, мобільність, інновативність, пріоритетність споживачів. Наведено результати досліджень практики використання маркетингу в Україні порівняно з країнами з розвиненою ринковою економікою. The role, evolution and modern tendencies of marketing are described. Among the main tendencies of 2012 there were shown: priority of the digital channels, decentralization of the social media, individualization, mobility, innovativeness, customers’ priority. The results of Ukrainian firms marketing practice analysis comparing to those of developed countries are presented.Item Оцінювання конкурентоспроможності Львівської області(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Горбаль, Н. І.; Дорош, О. І.In the article the definition of the term “competitiveness of the region”, some approaches to its estimation are analyzed and the level of competitiveness of Lviv region comparing to other regions and countries in the year 2010 as to the estimation of the WEF is described. Проаналізовано сутність поняття «конкурентоспроможність (КСП) регіону», окремі під- ходи до її оцінювання та описано рівень КСП Львівщини в 2010 р. порівняно з іншими регіонами України та основними країнами світу за рейтингом ВЕФ.Item Управління якістю у контексті виробничої стратегії та загального стратегічного управління підприємством(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Горбаль, Н. І.; Ільчук, П. Г.; Шандрівська, О. Є.Item Стратегія конкурентоспроможності в системі управління підприємством(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Горбаль, Н. І.; Шандрівська, О. Є.; Сопільник, Л. І.Висвітлено сутність системи управління конкурентоспроможністю (КСП), описано особливості таких систем в різних країнах. Стратегію КСП визначено як “засіб підвищення КСП в загальній системі управління підприємством” та описано її значення у стратегічному управлінні підприємством. In the article the essence of competitiveness management is shown and specific of these systems in different countries are described. The term “competitiveness strategy” is defined as “the method of competitiveness improvement in the general management system of the firm” and its role in the company’s strategic management is described.