Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
9 results
Search Results
Item Зміни на ринку праці і логістична та маркетингова орієнтація ринку освіти в Україні(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Гурч, Л. М.; Міжрегіональна академія управління персоналомДосліджено логістичну та маркетингову орієнтації ринку освіти в Україні в контексті змін на ринку праці та процесів глобалізації. Запропоновано методичні підходи щодо побудови стратегії національного ринку освіти України.Item Вплив логістики на розвиток електронної торгівлі в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гурч, Л. М.Розглянуто поняття електронної комерції, Інтернет-торгівлі; уповільненого розвитку Інтернет-торгівлі в Україні, показано основні причини такого стану, запропоновано шляхи впровадження Інтернет-магазинів в Україні. Сконцентрована увага на взаємодоповненні електронних технологій та логістики. Доведено, що тільки логістичний підхід допоможе Інтернет-торгівлі зайняти своє місце на ринку України. The author has researched the issues of electronic commerce, internet-trade, slow development of internet-trade in Ukraine, has shown the main reasons of such situation, has offered the ways of implementation of internet-shops in Ukraine. The attention is concentrated on mutual supplementation of electronic technologies and logistics. It is proved that only logistic approach can help internet-trade take its place in Ukrainian market.Item Маршрутизація перевезень з використанням новітніх технологій(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Гурч, Л. М.Визначено мету логістики, яка полягає в підвищенні ефективності функціонування організації та економіки загалом. Обґрунтовано необхідність розроблення кількох варіантів маршрутів, оскільки через затримку автомобілів в заторі і зайву витрату палива транспортні компанії зазнають значних збитків. Розкрито сутність дорожних заторів та їх багатьох негативних наслідків, таких як: марнування часу, неможливість передбачити точний час на подорож, марно витрачене пальне, забруднене повітря тощо. Продемонстровано на прикладі ВАТ “Київхліб” перевезення вантажу в умовах міста за трьома маршрутами та запропоновано найоптимальніший. Defined purpose logistics which is improves the efficiency of the organization and the economics. The necessity of developing several options for routes, due to the delay of cars in traffic jams and unnecessary fuel consumption of vehicles experiencing significant losses. The essence of traffic congestion and its many negative consequences, such as a waste of time, the inability to predict the exact time of the trip, wasted fuel pollutes the air, etc. Demonstrated by the example of company “Kyivkhlib” cargo transportation in the city on three routes and suggests optimal.Item Розвиток “зеленої логістики” в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Гурч, Л. М.; Хмара, Л. Є.На сучасному етапі розвитку значної актуальності набуває розгляд логістики, як одного з чинників збереження навколишнього середовища, адже саме логістика займається питаннями постачання сировини на підприємство, рухом напівфабрикатів всередині підприємства, транспортування готової продукції на склади та доставку товарів покупцям. Логістику, яка заснована на ресурсозберігаючих та екологічно безпечних процесах і технологіях, назвали “зеленою” логістикою. Польські вчені запропонували екологічний напрям логістики називати екологістикою, що вказує на екологічну орієнтацію логістики, також на таку її мету, як створення інтегрованої екологістичної системи. At the present stage of its consideration of significant relevance becomes logistics as a factor of environmental conservation, because it deals with the logistics supply of raw materials to the plant, semi traffic within the enterprise, transportation of finished goods in warehouses and delivery of goods to customers. Logistics, which is based on saving and environmentally friendly processes and technologies, named the “green” logistics. Polish scientists have proposed environmental direction logistics call ekolohistykoyu, indicating ecological orientation of logistics, such as to its purpose as the creation of an integrated system ekolohistychnoyi.Item Особливості проектування логістичних систем вантажних перевезень(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гурч, Л. М.; Школьна, О. В.Розгнуто і проаналізовано теоретичні аспекти організації і проектування логістичних систем організації перевезень вантажів, розроблено рекомендації щодо впровадження логістичної системи. Analysis of theoretical aspects of organization and design of logistical system of cargo transportation, development of logistics system implementation recommendations, are discussed in this article. Analysis of theoretical aspects of organization and design of logistical system of cargo transportation, development of logistics system implementation recommendations, are discussed in this article.Item Шляхи вдосконалення конкурентних стратегій міжнародної компанії на прикладі ТОВ “Голден Телеком”(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Гурч, Л. М.Розглянуто діяльність провідної компанії на ринку інтегрованих телекомунікаційних та Інтернет-послуг – ТОВ “Голден Телеком” в контексті удосконалення її конкурентних стратегій. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє маркетингові середовища підприємства. Обґрунтовано шляхи вдосконалення конкурентних стратегій міжнародної компанії. Activity of leading company is considered at the market of computer-integrated telecommunications and Internetservices is “Golden Telecom” LTD in the context of improvement of its competitions strategies. The external are analysed and internal marketing environment of enterprise. Ground ways of perfection of competitions strategies of international company.Item Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконалення(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Гурч, Л. М.; Супрунець, О. В.Проаналізовано формування конкурентної стратегії, розроблено пропозиції щодо її вдосконалення, оцінюється ефективність конкурентої стратегії рекламного агентства “Провід”. Актуальність статті полягає в тому, що в умовах становлення ринкових відносин в Україні, важливою частиною яких є конкурентні відносини, усе актуальнішою стає проблема стратегічного планування конкурентної поведінки фірми та розроблення конкурентної стратегії. The modern stage of development of our country differs dynamism and high-quality changes in all spheres of public life. In the conditions of market relations development in Ukraine, inalienable part of which are competition relations, problem of the strategic planning and development of competition strategies become more actual. Such strategies would enable to score a success in a long-term prospect. Purpose of the article – to analyse activity and competition environment of advertising agency “Provid” and develop suggestions in relation to perfection of competition strategy.Item Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного ринку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Гурч, Л. М.; Курчєва, Н. С.Проаналізовано застосування маркетингових комунікацій підприємством ЗАТ “Телесистеми України” (торгова марка PEOPLEnet), яке працює на українському ринку телекомунікацій. На основі виконаного аналізу обґрунтовано необхідність удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, викладено основні принципи, на базі яких повинна здійснюватись інтеграція маркетингових комунікацій у ринкову діяльність підприємства. In the article is analyzed the application of marketing communications at CJSC “Telesystems of Ukraine” (trademark PEOPLEnet), that works on the Ukrainian telecommunications market. Based on this analysis is substantiated the necessity of improvement marketing communications on the enterprise, explicated key principles of integration marketing communications to the commercial operating of enterprise.Item Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Гурч, Л. М.; Ченчик, А. М.Виконано теоретичний аналіз послуг на транспорті для ознайомлення із загальними поняттями, класифікацією та критеріями якості послуг. Проаналізовано український ринок транспортних послуг. Обґрунтовано способи вирішення проблем та недоліків, що виникають під час формування ринку в Україні. The theoretical analysis of transport services is conducted for an acquaintance with the concepts of commons, classification and criteria of quality of services. The Ukrainian market of transport services is analysed. Ground ways of removal of problems and failings which arise up in the process of forming of market in Ukraine.