Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконалення
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Гурч, Л. М.; Супрунець, О. В.
    Проаналізовано формування конкурентної стратегії, розроблено пропозиції щодо її вдосконалення, оцінюється ефективність конкурентої стратегії рекламного агентства “Провід”. Актуальність статті полягає в тому, що в умовах становлення ринкових відносин в Україні, важливою частиною яких є конкурентні відносини, усе актуальнішою стає проблема стратегічного планування конкурентної поведінки фірми та розроблення конкурентної стратегії. The modern stage of development of our country differs dynamism and high-quality changes in all spheres of public life. In the conditions of market relations development in Ukraine, inalienable part of which are competition relations, problem of the strategic planning and development of competition strategies become more actual. Such strategies would enable to score a success in a long-term prospect. Purpose of the article – to analyse activity and competition environment of advertising agency “Provid” and develop suggestions in relation to perfection of competition strategy.