Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
2 results
Search Results
Item Determinants of production in the supply chain of daily demand(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Yakymyshyn, L. Y.Key processes in the supply chain (SC) and outlined the main determinants of the supply chain of products daily demand were identified in the article. The impact on the choice of enterprise-leader of supply chain configuration and type of bonds that are formed between members of SC and that characterize relationships between them were estimated. Conditions (in mass production of GO “GOFGCU” “Lviv bakeries complex”) of implementation of logistic optimization of the production program, which provide acceleration of the production process, formation of the internal order and its division into parties, the maximum use of equipment (by capacity), i.e. development of time schedules and its use over the time (pause for a while, continuous production, partial daily, weekly or monthly working time use) were outlined in the article. Internal orders of the company must be coordinated with interests of other members of supply chain on condition of enterprises general costs optimization. Ідентифіковано основні процеси в ланцюгах поставок (ЛП) і окреслено основні детермінанти в ланцюгах поставок продукції повсякденного попиту. Здійснено оцінку впливу на вибір підприємства-лідера конфігурації ланцюга поставок та типу зв’язків, які утворені між учасниками ЛП і характеризують відносини між ними. Окреслено умови (в масовому виробництві ДП «ДПЗКУ» «Львівський комбінат хлібопродуктів») здійснення логістичної оптимізації виробничої програми, що передбачає прискорення процесу виробництва, формування внутрішнього замовлення і поділ його на партії, максимальне використання обладнання за потужністю, тобто актуалізується розроблення планів-графіків його використання в часі (призупинення на певний час, неперервне виробництво, неповне використання денного, тижневого або місячного робочого часу). Внутрішнє замовлення на підприємстві повинно бути узгоджене з інтересами інших учасників ланцюга поставок за умови оптимізації загальних витрат підприємства.Item Evaluation of customer service in the supply chain of food products(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Yakymyshyn, L. Y.; Chtej, N. І.The paper presents the issues related to the evolution of customer satisfaction in a supply chain pasta. On the example of supply chain pasta explored the issue of improving customer service. Conducted customer surveys allowed us to analyze the problem of customer satisfaction. Наведено рішення, пов'язані з еволюцією задоволення клієнтів у ланцюзі поставок макаронних виробів. На прикладі ланцюга поставок макаронних виробів досліджено питання щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів. Проведене опитування клієнтів дало змогу провести аналіз проблеми задоволення клієнта.