Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
5 results
Search Results
Item Квантифікація інтеграційного менеджменту(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гронська, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Викладено основні поняття метилогічної інтеграції сфер маркетингу, логістики, менеджменту, екологічного моніторингу. Досліджено мотиви цілісного упорядкування, об’єднання, узгодження їх організаційних рівнів та структур у відповідності до інформаціологічних відношень між ними. Представлено метод формування елементів тріадної єдності та модель відображення простору взаємодії підприємницької діяльності й соціальної екології. Висунуто гіпотезу акумулювання духовної субстанції сфер діяльності та буття та спосіб взаємодії інформаційно-енергетичного насичення.Item Маркетингова та логістична діяльність автомобілебудівних підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Терлецька, В. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджено та проаналізовано маркетингову та логістичну діяльності авто- мобілебудівних підприємств для забезпечення на їх основі конкурентних переваг та формування позитивного іміджу в динамічних умовах функціонування. Визначено на що спрямовані маркетингова та логістична діяльності підприємств в Україні. Охарактеризовано ринок автомобілебудівної продукції України. Виокремлено недоліки здійснення маркетингової і логістичної діяльності вітчизняних підприємств. Розглянуто концепцію “точно в строк”, визначено її базові постулати та переваги. Представлено рекомендації для ефективного функціонування маркетингової та логістичної діяльності вітчизняних підприємств автомобілебудування.Item Напрями визначення викликів функціоналізму в системі менеджменту підприємницької діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Гронська, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто виклики функціоналізму в системогенезі мотивів менеджменту відповідно до тенденцій розвитку підприємницької діяльності. Представлено концепцію кореляції провідних та похідних функцій функціоналізму. Узагальнено перспективи спонукальної дії складових чинників функціоналізму. Визначено реструктуризацію провідних функцій взаємовпливу, взаємозв’язку, взаємозалежності відповідно до суб’єктивно-об’єктивних відношень організаційних структур у системі менеджменту підприємницької діяльності маркетингу, логістики. Висунуто гіпотезу визначення тріалогу функціонала та побудови алгоритму функціонування інфраструктури підприємницької діяльності.Item Взаємодія е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей до споживачів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Касян, С. Я.; Kasian, S. Y.; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Oles Honchar Dnipro National UniversityПоглиблено аналізування взаємодії е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей. Описано взаємодію корпоративних стратегій з прогресивним функціонуванням логістичних систем. Встановлено сутність логістики переміщень ресурсних потоків у контексті безпечного вектора взаємодії з довкіллям. Висвітлено споживання у площині організації комунікації агентів у соціокультурному середовищі, типологію логістичних послуг, географію логістики дистрибуції автомобілів. Удосконалено механізм маркетингового комунікаційного роз’яснення доцільності заощадження ресурсів, екологічно безпечного логістичного постачання і розподілу в Україні.Item Електронна комерція як елемент системи світового господарства(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Балик, У. О.; Колісник, М. В.Описано історичні підходи та наслідки впровадження системи електронної комерції у світове господарство. Наведено новітні форми взаємодії між учасниками ринку товарів і послуг, які стали доступними у зв’язку із здійсненням електронної торгівлі. Визначено фактори, що стимулюють подальший розвиток цього економічного явища. Обґрунтовано доцільність застосування системи електронної комерції у сучасних бізнес-проектах. The historical is described approaches and consequences of introduction of the system of E-commerce in a world economy. The newest forms of co-operation between the participants of market of commodities and services which became accessible with realization of E-trade are presented. Certainly factors which stimulate subsequent development of this economic phenomenon. Grounded expedience of application of the system of E-commerce in modern business – projects.