Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Кіндій, М. В.; Гринів, Н. Т.; Білоконний, І. О.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано доцільність персоналізованого використання та масштабування сучасних PR-заходів вітчизняними та зарубіжними підприємствами. Доведено, що реалі- зація PR-заходів практично неможлива без участі ЗМІ та мережі Інтернет, що оперативно доносять інформацію до громадськості. На прикладі компаній-гігантів, а також середнього бізнесу проведено аналіз та виявлено причини неефективного використання цього механізму та визначено світові тенденції в PR. Визначено, що найефективнішою є PR-кампанія, в якій застосовується комплексне системне використання всіх PR- інструментів, що дає змогу персоналізувати вплив PR-заходів на контактні аудиторії для привернення їхньої уваги або створення власного іміджу підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості розвитку IT-ринку в Україні: стан та тенденції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Винничук, Р. О.; Склярук, Т. В.
    Обґрунтовано важливість сфери інформаційних технологій для економіки України в контексті світових інтеграційних процесів. Досліджено тенденції, які спостерігаються на ринку ІТ впродовж останніх років. Доведено стрімкий динамічний розвиток досліджуваної галузі, проаналізовано основні економічні показники. Проаналізовано рівень та стан галузі інформаційних технологій України на фоні інших країн – гравців ІТ-ринку. Встановлено основні перешкоди з боку держави та запропоновано способи їх усунення. In the article the importance of the sphere of information technologies for the economy of Ukraine in the context of world integration processes was grounded. The author examined the trends observed on the IT market in recent years and proved rapid dynamic development of the study area, and analyzed basic economic indicators. In the article the level and condition of information technologies in Ukraine compared to other countries - the IT market players were analyzed, the main obstacles by the state were established and the solutions to address them were offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Перешкоди для реалізації порівняльної функції конкуренції у національній економіці
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Михальчишин, Н. Л.
    Розглянуто функціональне призначення конкуренції для економічного розвитку підприємств та ринків. Визначено основні перешкоди для реалізації порівняльної функції конкуренції, які прокласифіковано за ознакою участі державних органів та ринкових учасників. Охарактеризовано квазіконкуренцію як явище, що виникає внаслідок наявності перешкод для реалізації порівняльної функції конкуренції. Обґрунтовано механізми саморегуляції квазіконкуренції на ринку. The functional purpose of competition for economic development of the enterprise and markets are considered in the article. The comparative function of competition as a precondition for the economic development of the market and enterprises in particular is defined. The main barriers to the implementation of comparative competition functions are classified by grounds of state agency participation and the participation of market participants. For example, as a barrier for the participation of state agencies are defined to provide unjustified advantages in the market to individual enterprises, creation of non-natural barriers to the economic activity, the use of administrative resources. Members of the market relationship may create interference through their actions that do not meet the requirements of legislation on protection economic competition. Also, market participants can create conditions for restricting freedom of economic activity and creating conditions for bankruptcy. The quasi competition is characterized as a phenomenon that arises owing to presence barriers in the realization of comparative function of competition. The mechanisms of self quasi competition market are substantiate.
  • Thumbnail Image
    Item
    Чинники конкурентоспроможності обслуговуючих підприємств (на прикладі гастрономічних підприємств)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Ґеребі, Е.
    Більшість підприємств групи “Готелі і ресторани” є сімейним бізнесом і не об’єднуються з іншими підприємствами. На польському ринку існують чотири основні форми інтеграції підпри- ємств: товариства, закупівельні групи, франчайзингові та квазі-франчайзингові мережі, фінансові групи. Важливо звернути увагу на той факт, що підприємство є конкурентоспроможнішим, коли досягає цілі в умовах конкуренції, яка існує на ринках, де працює або має намір працювати підприємство. Підприємство, яке хоче утримати конкурентну перевагу, повинно бути здатним до такого використання ресурсів і умов конкуренції, які уможливлюють створення більшої доданої вартості для підприємства та його наявних і потенційних клієнтів порівняно з конкурентами. The majority of micro-enterprises in the “hotels and restaurants” sector are family-run and do not connect with others. On the Polish market, there are four basic forms of integration: associations (associations), group purchasing, franchise networks and quasi-franchise, capital groups. It is important to note that the company is even more competitive, it has a greater ability to achieve the objectives of the existing competitive conditions in the markets in which it operates or intends to operate. The company, in order to maintain a competitive edge, must be capable of using resources and competitive conditions, which will enable the production of higher added value for the company, and its actual and potential customers, than the value generated by consumers.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження особливостей і тенденцій розвитку вітчизняного ринку склопрозорих конструкцій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Наконечна, Т. В.; Петецький, І.; Сопільник, Р. Л.; Саталкін, С. С.
    Досліджено особливості та тенденції розвитку ринку склопрозорих конструкцій. Проаналізовано основних виробників ринку, охарактеризовано структуру українського ринку за марками використовуваного ПВХ-профілю. Розглянуто показники динаміки ринку металопластикових віконних систем в Україні. Оцінено портфель продажу виробника продукції на ринку склопрозорих конструкцій. Виявлено основні проблеми, які заважають розвитку відповідного ринку. Наведено основні чинники, які в майбутньому дозволять розвиватися ринку склопрозорих конструкцій. The features and market trends glass-transparent structures. Analysis of the main producers of market structure characterized Ukrainian market windows trademarks used PVC profile. Considered indicators of market dynamics PVC window systems in Ukraine. Done assessment portfolio selling manufacturer of products on the market glass-transparent structures revealed the main problems that hinder the development of the market. The basic factors that will evolve in the future market glasstransparent structures.
  • Thumbnail Image
    Item
    О роли ценных бумаг в финансовом обеспечении развития
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Балаева, Э. Я.
    Формирование рынка ценных бумаг открывает новые возможности экономического развития в постсоветском пространстве. Оценка этих возможностей является актуальной задачей. The formation of securities market opens up new possibilities for economic development in the post-Soviet territory. The estimation of these possibilities is an actual problem. In article some advantages of securities in comparison with other sources of financing are revealed. The main directions of effective formation securities market are defined. Формування ринку цінних паперів відкриває нові можливості економічного розвитку у пострадянському просторі. Оцінка цих можливостей є актуальним завданням. Виявлено деякі переваги цінних паперів порівняно з іншими джерелами фінансування. Визначено основні напрями ефективного формування ринку цінних паперів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стандартизація на рівні маркетингових досліджень
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Морозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л.
    Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ресурсне забезпечення логістичного обслуговування споживача
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Наконечна, Т. В.
    Висвітлено поняття «логістичного обслуговування споживача», показано роль процесу обслуговування споживача в контексті підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства на ринку склопрозорих конструкцій, а також описано ресурси, які необхідні для забезпечення процесу якісного обслуговування споживача, показано проблеми, які необхідно вирішити підприємству для забезпечення оптимального процесу обслуговування споживача. The concept of «maintenance of user» is reflected, the role of process of maintenance of user is rotined in the context of increase of competitiveness of industrial enterprise at the market of constructions, and also resources which are needed for providing of process of high-quality maintenance of user are described, problems which must be decided an enterprise for providing of process of maintenance of user are rotined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кара, Н. І.; Трач, О. Ю.; Заяць, Р. Я.
    Розглядається ринок реклами в Україні та Німеччині, зокрема основні контрагенти українського та німецького ринків, їхні основні сфери діяльності, спільні риси та відмінності цих ринків. У роботі також розглянуто роль інтернет-реклами на сучасному етапі розвитку суспільства. This paper considers advertising market in Ukraine and Germany, including main partners of the Ukrainian and German markets, their basic spheres of activity, similarities and differences of these markets. In the paper Internet advertisement’s role was considered at the present stage of society development.