Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
15 results
Search Results
Item Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівлі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Герасимчук, В. Г.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”Проведено аналіз товарної та географічої структури, динаміки та ефективності зовнішньої торгівлі країни. Досліджено характерні особливості здійснення експортних поставок на історичних етапах розвитку національної економіки. Виявлено основні проблеми у здійсненні експортно-імпортних операцій та їх першопричини. Праналізовано ефективність застосування маркетингових інструментів у просуванні вітчизняних товарів і послуг на зовнішний ринок. Запропоновано заходи для зміцнення експортного потенціалу як важливої складової економічної безпеки держави при реалізації Експортної стратегії України.Item Аналіз логістичних процесів: економічний аспект(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Михайлик, Н. І.; Кузяк, В. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Глобалізація бізнес – процесів, пошук альтернативних існуючим концепціям конкурентних стратегій та змінне зовнішнє та внутрішнє середовище спонукають сучасних управлінців вивчати та застосовувати інструменти маркетингово-логіс- тичного управління. Так як, логістична діяльність підприємства виконується шляхом реалізації завдань, що у свою чергу покликані до координації в напрямі ефективної оптимізації усіх функціональних процесів, то вона розглядається як вагомий чинник підвищення ефективності діяльності підприємства. В статті сформовано основи методологічних положень аналізу логістичних процесів, їх класифікацію, особливості застосування в управлінській діяльності підприємства.Item Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможносностішляхом застосування системи управління об’єктами рекреаційно-туристичної сфери в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Копець, Г. Р.; Гербут, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Визначено перспективи розвитку рекреаційно-туристичного ринку в Україні, сучасні проблеми та перспективи розвитку об’єктів рекреаційно-туристичної сфери. Розглядаються проблеми удосконалення управління організаціями рекреаційно- туристичної сфери. Значну увагу приділено діяльності досліджуваних організацій в умовах сталого збалансованого розвитку. Наведено приклади зарубіжного та вітчизняного досвіду діяльності кластерів у рекреації та туризмі. Розглянуто чинники недостатньої державної участі у регулюванні розвитку рекреаційно-туристичної сфери, показано фактори функціонування змінного у часі ринку рекреаційно-туристичного продукту. Визначено вплив маркетингових аспектів розвитку рекреаційно-туристичних підприємств у моделі сталого збалансованого розвитку. Застосування та удосконалення маркетингових аспектів та засад стійкого збалансованого розвитку забезпечать підвищення конкурентоспроможності рекреаційного і туристичного продукту, розвиток і зростання прибутковості організацій рекреаційно-туристичної сфери. Наведено приклад кращої практики застосування маркетингових аспектів діяльності для підвищення конкурентоспроможності та розвитку рекреаційно- туристичних підприємств.Item Цифрова трансфомація торгівлі: стан та тенденції в Україні і світі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Демків, Я. В.; Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано сучасні тенденції та стан цифрової трансформації торгівлі, а також обґрунтовано її роль у підвищенні конкурентоспроможсті та загальної ефективності діяльності підприємства. Досліджено та обгрунтувано перспективні напрями цифрової трансформації вітчизняних комерційних підприємств на основі аналізу перспективних технологій електронної тогргівлі у світі.Item Marketing aspects of export politics of the state(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Gerasymchuk, V.Досліджено характерні особливості реалізації експортних поставок на ключових етапах економічного розвитку країни. На підставі проведеного аналізу динаміки, структури та ефективності українського експорту основних проблем розвинено реалізацію експортних операцій. Запропоновано заходи із вдосконалення застосування маркетингових інструментів у просуванні вітчизняних товарів на зарубіжні ринки – “4Р”. Розроблено рекомендації для зміцнення експортного потенціалу як важливої складової забезпечення економічної безпеки країни. The characteristic features of realization of export deliveries are investigational on the key stages of economic development of country. On the basis of the conducted analysis of dynamics, structure and efficiency of the Ukrainian export basic problems are educed in realization of export operations. Measures are offered on perfection of application of marketing instruments in advancement of home commodities to the foreign markets – "4Р". It is impossible to dissociate the problems of strengthening of export potential of country from the necessity of observance of next requirements: upgrading of education and level of form; deep, but not superficial study of mathematics, physicists, chemistry and other exact sciences; valid attitude toward science and scientists; presence of strategy of industrial development in a country; proper level of quality of life etc. are found. Ukraine occupies, for example, position № 1 in the world on a production and export of sunflower-seed oil. In 2014 the 4, 48 million tons of the unrefined vegetable oil were produced, that on 30,8 % more than in 2013 80 % is supplied this agrarian products in 109 countries of the world. A stake of hi-tech commodities is in 2014 made only about 3 % from the general volume of export of commodities ($1, 65 milliards). This index considerably yields to the middle world level and below most the developed countries. By the primary objective of project of state export strategy on 2016–2020 there is transformation of export on the important factor of the economy growing, creation of workplaces and increase of social standards. The presence of such program must assist the increase of efficiency of export activity of country on the basis of expansion of range of goods, improvement of their quality descriptions, improvement of commodity and geographical structure of export, use of progressive forms of international trade and economic cooperation. Strategy of development of export potential of country must decide the whole complex of the accumulated problems in this sphere of mutual relations with the outer world, to assist expansion of participation of national commodity producers in the international division of labor on the mutually beneficial terms. Recommendations are worked out on strengthening of export potential as important constituent providing of economic security of country. One of main problems in export politics is absence of the proper responsibility (moral and material) from the side of workers of state and business structures, political and public figures at initiation, development, acceptance, statement, realization and control on implementation made decision at all levels of management is established.Item Оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Захарчин, Г. М.; Соболь, І. Б.Висвітлено основні аспекти оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу; наголошено на ролі маркетингового підходу у визначенні вартості працівника на ринку праці, формування сучасних та потенційно конкурентоспроможних компетенцій персоналу; підкреслено важливість соціального аспекту оцінювання ефективності персоналу в умовах поширення соціогуманістичних тенденцій. The article deals with the basic aspects of personnel assessment of the industrial enterprise on the principles of marketing; the role of the marketing approach in determining the value of an employee in the labor market, and the formation of a modern and potentially viable competencies of personnel is emphasized; the importance of the social aspect of personnel efficiency assessment in terms of the spread of socio humanistic trends is underlined.Item Маркетинг страхових інновацій(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Забурмеха, Є. М.Розглянуто сутність інновацій та необхідність їх упровадження в діяльність страховиків як інструменту підвищення конкурентоспроможності страхових компаній на ринку страхових послуг. The article describes the essence of innovation and the need to implement them in the activities of insurers as a tool for improving the competitiveness of the insurance companies in the insurance market.Item Раціональне використання ресурсів як засіб підвищення конкурентоспроможності хлібопекарських підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кулініч, Т. В.; Гливінська, Х. В.Встановлено вплив раціонального використання ресурсів на конкурентоспроможність вітчизняних виробничих підприємств. На прикладі підприємств хлібопекарської галузі сформульовано умови раціональності використання окремих видів ресурсів. Виділено параметри оцінювання якості основних видів ресурсів підприємств хлібопекарської галузі. Уточнено методику комплексної оцінки конкурентоспроможності підприємства з урахуванням впливу раціоналізації використання ресурсів. Наведено шляхи і способи раціоналізації використання ресурсів. The influence of the rational utilization of resources on the competitiveness of domestic manufacturing enterprises has been carried out in the article. New opportunities for application of these two conditions (rational use of resources and competitiveness) to improve economic activity of enterprises and to provide their sustainability in the long term have been found. The conditions of rational utilization of certain types of resources have been formulated and specified for baking industry enterprises. Special attention has been paid to influence of resources’ rationalization on increasing of quality of the baking industry production and on its price characteristics. In particular, main parameters of evaluation of quality of resources utilization have been indicated. Improved methodic for complex estimation of competitiveness of baking industry enterprises, which considers the effects of resources rationalization, is given in the article. The technique of integrated assessment of changes in competitiveness, based on the rationalization of the use of different types of resources (mainly, material and labor), has been tested in the bakeries of Lviv region. As a result, a complex description of the competitiveness of bakeries in this region has been provided. Finally, there are presented the ways and methods of resources rationalizing at the domestic baking industry.Item Теоретичні аспекти оцінювання рівня конкурентоспроможності товару(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кулиняк, І. Я.; Демків, О.-І.На основі критичного аналізу досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців систематизовано відомі теоретичні положення та розроблено методичні рекомендації щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності товару. Визначено етапи оцінювання рівня конкурентоспроможності товару та подано їх характеристику. Виокремлено управлінські рішення, які можуть приймати менеджери на основі інформації, отриманої в процесі оцінювання рівня конкурентоспроможності товару. In this article based on critical analysis of the research of domestic and foreign scientists the currently theoretical positions are systematized and the methodological recommendations to assess the competitiveness of the goods are elaborated. The international level including competition of the economic systems countries groups that are part of the economic associations, as well as international economic organizations, transnational and multinational corporations is allocated. The scientists’ interpretations of the terms “competitiveness” and “competitiveness of the goods” are considered. The general and specific principles of assessment the competitiveness of the goods are singled out. The process of assessment the competitiveness of the goods is allocated and its features are given. Based on the review of the literature the types of methods for assessment the competitiveness of the goods are summarized. The approaches to identify a set of product parameters of the assessment and ranking are considered. The management decisions that may be taken by managers on the basis of information obtained in the process of assessment the competitiveness of the goods are singled.Item Supporting the competitiveness of dairy processing enterprises in terms of european integration(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Kubrak, N. R.In this article the strategic directions and program-targeted measures to provide the competitiveness of enterprises of dairy industry as well as the implementation mechanisms are analyzed. With this purpose, the clustering of the technological process of milk production, its processing and goods tracking in the supply chain of milk are suggested with using CPFR. Обґрунтовано стратегічні напрями та програмно-цільові заходи забезпечення конкурентоспроможності підприємств молокопереробної галузі, а також механізм їх реалізації. З цією метою запропоновано кластеризацію технологічного процесу виробництва молочної сировини і її переробки та відстеження товарів у ланцюгах поставки молокопродуктів.