Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
8 results
Search Results
Item LEAN-менеджмент як інноваційний підхід до управління виробництвом(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Бек, О. М.; Петецький, І.; Національний університет “Львівська політехніка”, Фірма “PETECKI” (Польща)Розглянуто основні передумови застосування lean-менеджменту для виробничих підприємств. Наведено підходи до визначення сутності поняття “бережливого” виробництва. Висвітлено основні засади впровадження концепції lean-менеджменту на підприємстві. Проаналізовано впровадження “бережливої” концепції у процес виробництва та менеджменту на підприємстві.Item Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Неуров, І. В.Розглянуто історичні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено інтегрований континуум концепцій маркетингу та інтенсивності розвитку логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів. Акцентовано, що в перспективі розвиток маркетингової логістики буде нерозривно пов’язаний із інтенсивним залученням комп’ютерних технологій. In article historical aspects are considered and prospects of marketing logistics development are defined. The integrated continuum of marketing concepts and intensity of logistics development is resulted. It is noticed what to maximise effect of support of competitive advantage of the enterprise in the market it is possible only as a result of marketing and logistics integration. The last occurs, that interaction of the marketing focused on the market, and the logistics focused on a stream, creates possibilities for increase of commodity and information value, and also value of the goods for consumers. It is accented, that in the long term development of marketing logistics will be inseparably linked with a heavy use of computer technologies.Item Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ковальчук, С. В.Статтю присвячено поглибленню теоретико-методичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо створення концепції маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Сформовано та обґрунтовано авторський підхід до інноваційного розвитку підприємства як складової загальної концепції розвитку. Сформульовано та обґрунтовано застосування основних категорій та принципів реалізації механізму оцінювання маркетингової стратегії підприємства. Сформовано концепцію маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Article is devoted to the research of theoretical-methodological principles and development of practical recommendations in relation to the evaluation of marketing strategy of industrial enterprises by forming of mechanism of its complex evaluation. The author’s approach to innovative development of an enterprise as a particle of general development concept is developed and grounded. Application of basic categories and principles of realization of mechanism of evaluation of marketing strategy of enterprise are formulated and grounded The concept of marketing strategies of innovation development of industrial enterprises is formed.Item Сутність та класифікація індикаторів соціально-економічного розвитку підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Фещур, Р. В.; Шишковський, С. В.; Яворська, Н. Р.Проаналізовано основні визначення терміна “індикатор” як провідного вимірника струк- турних характеристик, функціональних властивостей соціально-економічної системи, її стану чи зміни, який використовують з метою аналізування та прогнозування напрямів її розвитку у певних умовах функціонування. Відображено відмінності між категоріями індикатор і показник. На основі дослідження наукової літератури розроблено класифікацію індикаторів з урахуванням специфіки розвитку підприємств. In the article basic determinations of term of indicator as leading measure of structural characteristics, functional properties of the socio-economic system, its state or changes, which is used to analyze and predict directions of its development in certain operating conditions are analyzed. Differences between categories indicator and index are represented. On the basis of research of scientific literature classification of indicators is worked out with taking into account specific of development of enterprises.Item Економічна безпека підприємства як результат реалізації антикризових заходів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Селюченко, Н. Є.; Климаш, В. М.Розглянуто підходи до трактування поняття “економічна безпека підприємства”, охарактеризовано різні види економічної безпеки, окреслено їхній взаємозв’язок з антикризовим управлінням. The article considers the approaches to the interpretation of the concept of “economic security enterprise,” describes the different types of economic security and determined their relationship to crisis management.Item Синергетичний підхід в управлінні розвитком власно-владних відносин в підприємствах АПК(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Судомир, С. М.Розкривається системний підхід до формування комплексу факторів як передумов забезпечення синергетичного ефекту під час діяльності підприємств. Розроблені методики визначення синергетичного ефекту, які характеризують рівні розвитку базових елементів забезпечення діяльності підприємств. The author outlines a systemic approach towards the formation of the factor complex that stipulates expressions of the synergy effect in the course of entrepreneurial activities. The methods descriptive of the synergy effect are developed, with a view to characterizing the development levels of basic elements of the exercise of enterprises' activities.Item О роли ценных бумаг в финансовом обеспечении развития(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Балаева, Э. Я.Формирование рынка ценных бумаг открывает новые возможности экономического развития в постсоветском пространстве. Оценка этих возможностей является актуальной задачей. The formation of securities market opens up new possibilities for economic development in the post-Soviet territory. The estimation of these possibilities is an actual problem. In article some advantages of securities in comparison with other sources of financing are revealed. The main directions of effective formation securities market are defined. Формування ринку цінних паперів відкриває нові можливості економічного розвитку у пострадянському просторі. Оцінка цих можливостей є актуальним завданням. Виявлено деякі переваги цінних паперів порівняно з іншими джерелами фінансування. Визначено основні напрями ефективного формування ринку цінних паперів.Item Навчання персоналу машинобудівних підприємств Львівщини в умовах кризи(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Іваницька, Н. Б.Проаналізовано стан трудових відносин на підприємствах машинобудування Львівщини. Важливу роль керівництву підприємств потрібно вбачати в створенні позитивних умов для розвитку своїх працівників. Необхідно підтримувати процес постійного самовдосконалення, навчання і підвищення кваліфікації працівників. Тому запропоновано методи здійснення управління розвитком персоналу в кризових умовах. The article analyzes the current state of labours relations in enterprises of machine building in Lviv region. The important role enterprises need to see leadership in creating positive conditions for their employees. We must to support the continuous learning, training and retraining workers. The article suggests ways to implement the management of personnel in crisis.