Маркетинг та логістика в системі менеджменту
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/50822
Browse
Item Роль кластеризації в створенні ефективного механізму оптимізації ланцюгів вартості(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Люльчак, З. С.; Вишньовська, Х. М.; Вишньовська, С. М.Item Особливості формування мотиваційного механізму для забезпечення технологічного розвитку машинобудівного підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Костевко, В. І.Item Qualität in der Logistik(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Klose, K.Item Інтегрована модель маркетингового планування у лісовому секторі: досвід використання та перспективи впровадження(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Польовська, В. Т.Item Особливості гомеостату і його застосування в управлінні промисловими підприємствами(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Завербна, М. С.Item Маркетинг старопромислових міст Донецької області – стан, тенденції та перспективи розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Дубницький, В. І.; Луніна, В. Ю.Item Співпраця відділів збуту і доставки на логістичному підприємстві(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Подвальна, Г. В.Item Стан розвитку теорії маркетингу послуг в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Дима, О. О.Item Сутність та дефініція “бізнес-моделі” підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чухрай, А. І.Item Роль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язок(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Радько, В. І.; Бала, Р. Д.Item Ринок електроенергії України: сучасний стан і перспективи розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Олійник, Я. І.; Косар, Н. С.; Гайдук, А. Б.Item Чутки - один з прогресивних інструментів маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кузяк, В. В.; Гелетчак, Г. Я.Item Аналізування методів узгодження інтересів груп економічного впливу підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Олексів, І. Б.Item Специфіка маркетингу в банківській діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Васильців, Н. М.; Ситко, Х. М.Item Критерії успішного сегментування(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Куденко, О. В.Item Особливості конкурентних відносин у некомерційному секторі: вітчизняний та міжнародний аспекти(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Борисова, Т. М.Item Дослідження факторів впливу на інноваційну діяльність та обсяг витрат на машинобудівних підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гвоздю, С. Ю.Item Концепція ланцюга вартості в управлінні вартістю комерційного банку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Миколишин, М. М.; Кубів, С. І.; Крикавський, Є. В.Item Використання сучасних концепцій маркетингу у діяльності підприємств житлово-комунального сектору(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косар, Н. С.; Лаврів, У. О.Item Основні проблеми розвитку транспортної галузі України(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гринів, Н. Т.; Кіндій, М. В.; Панкевич, А. В.