Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Прогнозування сезонного попиту в логістиці та маркетингу
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Каїра, З. С.
    Прогнозування є базовим джерелом інформації до обґрунтування рішень з виробничих операцій, планування потужності в умовах невизначеності майбутнього попиту, рішень з управління запасами, розміщення підприємств, розроблення маркетингової програми та інших сфер діяльності бізнесу. Пропонується метод розроблення прогнозу сезонного попиту на основі декомпозиції часових рядів. Forecasting is а base source of infromation for decision making in operations function, capacity planning under conditions of uncertain demand, inventory management, facilities location, marketing-mix development and other business activities. There is proposed a method for forecasting of a seazon demand on the base of time series decomposition.
  • Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення механізму державної підтримки малого підприємництва
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Каїра, З. С.; Іванова, О. В.
    Формування механізму державного регулювання розвитку малого підприєм¬ництва; розроблення оцінки інноваційних проектів з урахуванням їхньої пріори¬тетності; пропонована процедура експертної оцінки проектів та програм дає змогу розробити науково обґрунтований підхід до виявлення черговості інвестування проектів малого бізнесу. The formation of mechanism for public administration for development small and medium entrepreneurship; development the innovation projects’ assessment on the base of their priority; a procedure suggested for expert evaluation of innovation projects and programs makes an ability to develop a science-based approach to discover the queue for SME projects’ investment .
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування кількісних методів у задачах з розміщення конкурентних підприємств
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2005) Каїра, З. С.; Карасьов, І. В.
    Розміщення підприємств є дуже важливим для бізнесу та операційних стратегій підприємства. Проблеми, пов’язані із розміщенням підприємств, можуть бути визначені як вибір із множини місцерозташувань. У задачах з розміщення конкурентних підприємств роздрібного продажу прибуток, здобутий підприємством роздрібного продажу, залежить від релятивного розміщення підприємств-конкурентів. Проблема розміщення може бути сформульована математично за критерієм максимізації прибутку. Facilities decisions are of great importance to the business and to the operations function. Location problems can be characterized by a choice among multiple sites. In the problem of competitive retail stores location the revenue obtained from the retail store is affected by the relative location of competitive stores. Retail location problem can be formulated with the criterion of maximizing revenue.