Проблеми економіки та управління
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126
Browse
Search Results
Item Обґрунтування стратегічних рішень виробників кондитерських виробів на підставі дослідження ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Оприск, О. І.; Kuzo, N.; Kosar, N.; Oprysk, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДослідженням встановлено, що в Україні зростає попит на шоколадні плитки, тому їх виробники повинні оновлювати цю асортиментну групу товарів. На підставі первинної інформації визначено, що сьогодні АТ “Львівська кондитерська фабрика “Світоч” повинно використовувати стратегію інтенсивного розвитку із пропонуванням нових смаків шоколаду чи додатками до нього, підвищеним вмістом какао-бобів, оновленням упакування товару та зміною його ваги залежно від сегмента ринку. Пріоритетні напрями інновацій визначено з використанням методу аналізу ієрархій.