Проблеми економіки та управління
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126
Browse
7 results
Search Results
Item Реінжиніринг бізнес-процесів як засіб підвищення ефективності функціонування виробничих підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Гвоздь, М. Я.; Парій, І. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Виокремлено та розглянуто складові реінжинірингу бізнес-процесів. Наведено вимоги і принципи, які ставляться до реінжинірингу бізнес-процесів. Зроблено спробу сформувати цілі інструментарію реінжинірингу. Висвітлено значення інформаційного забезпечення під час впровадження реінжинірингу бізнес-процесів.Item Проблеми сучасного стану та перспектив модернізації вітчизняних теплоелектроцентралей(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Гвоздь М. Я.; Горін У. З.Проаналізовано сучасний стан вітчизняної енергетики, зокрема теплоелектроцентралей (ТЕЦ). Розглянуто ключові проблеми підприємств теплоенергетичної галузі України: технічне забезпечення галузі, якість надання послуг, тарифна система, фінансовий стан, інвестиційний клімат тощо. Обґрунтовано можливі варіанти покращення стану ТЕЦ методом модернізації та реінжинірингу бізнес-процесів для забезпечення їхнього розвитку в сучасних умовах господарювання. The article analyzes the current state of domestic energy, including CHP. Considered key issues in the heating sector in Ukraine: technical support industry, quality of service, tariff system, financial condition, investment climate. Displaying the possible improvement of CHP by modernization and reengineering business processes for their development in the current economic conditions.Item Ключова роль інформаційних технологій під час реінжинірінгу бізнес-процесів(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Гвоздь, М. Я.Зображено актуальність застосування реінжинірингу бізнес-процесів як сучасного методу управління вітчизняними промисловими підприємствами, які функціонують в умовах певної економічної нестабільності. Досліджено та схематично наведено еволюцію поняття реінжиніринг бізнес-процесів, яка зображає змістове наповнення цього засобу управління та показує ключову роль інформаційних технологій у розвитку теорії реінжинірингу на сучасному етапі господарювання. Підкреслено можливості, яких підприємство може досягти за оптимального використання інформаційних технологій у своїй діяльності, показано їх роль у підвищенні ефективності функціонування підприємств крізь призму оптимізації зовнішніх бізнес-процесів, що покладено в основу Х-інжинірингу як нового етапу розвитку теорії реінжинірингу. The article shows the relevance of business processes reengineering as modern method of domestic industrial management of enterprises which are operating in specific conditions of economic instability. The concept of business processes reengineering evolution is researched and schematically represented. This evolution reflects the semantic content of management tool and shows the change of key factors at each stage of its theory. The key role of information technology in reengineering theory evolution is described at the present stage of economic development. Using information technologies in methods and management tools expands the range of capabilities in management because market of information technologies offers a wide range of application software that makes it possible to improve the business processes reengineering depending on the financial capacity of the company and the complexity of the tasks. Opportunities are highlighted that enterprise could achieve within the optimal use of information technology in its activity. The importance of information technology in almost all areas of the company activities are highlighted as information technologies open new opportunities in management as they became a base for emergence of new management tools, X-engineering, for example. X-engineering is a new period in development of theory of engineering and aims at expanding business processes outside the enterprise. In these conditions development of information technologies today gives an opportunity for entrepreneurs to do business in a new way changing design not only of internal business processes, but also external ones, those dealing with the interaction with consumers.Item Реінжиніринг бізнес-процесів як чинник прискореного розвитку економіки(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Гвоздь, М. Я.Відображено актуальність застосування реінжинірингу бізнес-процесів як сучасного методу управління вітчизняними промисловими підприємствами, які функціонують в умовах прискореного економічного розвитку. Розглянуто та проаналізовано новий напрям розвитку реінжинірингу бізнес-процесів – Х-інжиніринг, в основу якого покладено оптимізацію зовнішніх бізнес-процесів за допомогою застосування сучасних інформаційних технологій. Проаналізована необхідність виникнення та відмінність Х-інжинірингу від реінжинірингу бізнес-процесів. Розкрито переваги застосування Х-інжинірингу та охарактеризовано розширені межі функціонування Х-інжинірингу, які не були притаманні реінжинірингу бізнес-процесів, але є необхідні промисловим підприємствам для підвищення ефективності ведення виробничо-господарської діяльності та підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств у сучасних ринкових умовах. The article reveals the actuality of the application of business process reengineering as a modern approach in the domestic industry enterprises management, functioning in the conditions of the accelerated economic development. The new trend of business process reengineering - X-engineering, based on the optimization of external business processes through the use of modern information technology, is considered and analyzed. The necessity of origin and difference X-engineering of business process reengineering are presented. The benefits of X-engineering application are determined. It was found out that the extended limits of functioning of X-engineering were not typical for business process reengineering, but are necessary for industrial companies for increasing of the efficiency of production and economic activity and improvement of the competitiveness of enterprises at the current market conditions.Item Історичний розвиток поглядів на удосконалення бізнес-процесів(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Приходько, Л. М.Розглядаються питання розвитку поглядів на удосконалення бізнес-процесів компанії, способи покращання організації діяльності суб’єктів господарювання за рахунок підвищення ефективності системи управління, раціональнішого використання ресурсів за допомогою використання методології процесного менеджменту. In the article questions of development of sights at improvement of company’s business processes, ways of better organization of enterprises’ activity are considered due to increase the effectiveness of their management systems, more rational use of resources with the help of methodology of process management.Item Використання інструментарію реінжинірингу в структурі інноваційної діяльності машинобудівних підприємств(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Гвоздь, М. Я.Проаналізовано роль інноваційної діяльності у розвитку галузі машинобудування, значну увагу приділено підвищенню ефективності господарювання підприємств машинобудування. Особливий акцент зроблено на вагомості застосування інструментарію реінжинірингу в системі інноваційної діяльності машинобудівних підприємств, а також розглянуто різні варіанти реінжинірингу як елемента у структурі інноваційної діяльності машинобудівних підприємств. The role of the innovative activity in the development of industry of machine-building has been analysed in the article, considerable attention has been spared to the increase of efficiency of machine-building enterprises. Special accent has been put on the ponderability of toolset application of reengineering in the system of innovative activity of machine-building enterprises, and also different variants of reengineering as the element in the structure of innovative activity of machine-building enterprises have been considered.Item Реінжиніринг системи продажу страхових продуктів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Карлова Н. О.Розглянуто реінжиніринг бізнес-процесу продажу страхових продуктів через перетворення організаційної структури страхової компанії та її інформаційного компонента. Обґрунтовано методологічні аспекти практичного здійснення реінжинірингу через комплексність, диверсифікацію та спеціалізацію продажу. Підтверджено його актуальність, кардинальність та адекватність змінам зовнішнього середовища, що приводить до збільшення обсягів надходжень страхових платежів та прибутку страхової компанії. The article considers reengineering of insurance products sale business process through changing of the insurance company administrative structure and its informational component. Methodological aspects of practical reengineering through complexity, diversification and sale specialization are proved. Its urgency, cardinality and conformity with environmental changes causing increase of insurance payments return volume and insurance company income, are confirmed.