Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифровий та інтернет-маркетинг: співвідношення понять
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Шпак, Н. О.; Грабович, І. В.; Срока, В.; Shpak, N.; Hrabovych, I.; Sroka, W.; Національний університет “Львівська політехніка”; Університет WSB; Йоганнесбурзький університет; Lviv Polytechnic National University; WSB University; University of Johannesburg
    Сьогодні цифровий та інтернет-маркетинг – галузі маркетингу, які найшвидше зростають. Цифрові технології трансформують організаційні та управлінські процеси, формують нові виклики та можливості для маркетологів та спонукають йти в ногу із новими тенденціями, зумовленими глобальною діджиталізацією. У статті вивчено еволюцію цифрового маркетингу через дослідження підходів до трактування категорійно-понятійного апарату; систематизовано відмінні характеристики традиційного маркетингу, інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Автори підтвердили гіпотезу, що цифровий маркетинг є вищою формою еволюції інтернет-маркетингу та традиційного (класичного) маркетингу. Враховуючи різні підходи до організації маркетингової діяльності, автори систематизували основні відмінності між традиційним, цифровим та інтернет-маркетингом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування стратегічних рішень виробників кондитерських виробів на підставі дослідження ринку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Оприск, О. І.; Kuzo, N.; Kosar, N.; Oprysk, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Дослідженням встановлено, що в Україні зростає попит на шоколадні плитки, тому їх виробники повинні оновлювати цю асортиментну групу товарів. На підставі первинної інформації визначено, що сьогодні АТ “Львівська кондитерська фабрика “Світоч” повинно використовувати стратегію інтенсивного розвитку із пропонуванням нових смаків шоколаду чи додатками до нього, підвищеним вмістом какао-бобів, оновленням упакування товару та зміною його ваги залежно від сегмента ринку. Пріоритетні напрями інновацій визначено з використанням методу аналізу ієрархій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U.; Kolisnyk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Catholic University
    Розкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у соціальних мережах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Планування ціни продукції з врахуванням дії внутрішніх і зовнішніх чинників
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Скворцов, І. Б.; Балик, У. О.; Загорецька, О. Я.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Здійснено виділення внутрішніх і зовнішніх чинників, які впливають на ціноутворення. Для основних кількісних чинників, за які відповідає маркетолог, наведено методику розрахунку їхнього впливу на показники діяльності підприємства. Запропоновано новий кількісний підхід до встановлення і застосування значення показника “еластичність цінова” попиту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Ілляшенко, С. М.; Сумський державний університет
    Викладено концептуальні засади формування системи методичних інструментів для складання стратегічних маркетингових прогнозів щодо виявлення перспективних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок, з урахуванням ресурсних і ринкових обмежень.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Просович, О. П.; Боцман, Ю. С.; Prosovych, O.; Botsman, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Дано характеристику поняттю “маркетплейс”, виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу. Для цього доцільно оцінити сучасний стан розвитку інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх можливості у перспективі. Маркетплейс є типом веб-платформи електронної комерції, яка допомагає продавцям та потенційним покупцям знаходити один одного в Інтернеті, а потім взаємодіяти. Така модель однаково актуальна і для продавців товарів, і для тих, хто пропонує послуги. Наведено класифікацію лідерів цифрового маркетингу на вітчизняному ринку за чотирма категоріями: інтернетмагазини, прайс-агрегатори, маркетплейси і класифайди. Маркетплейс створюється для великої кількості постачальників і споживачів. Учасники можуть взаємодіяти на рівних (коли обидві сторони – приватні особи або представники бізнесу). Оцінено сучасний стан та перспективи розвитку маркетплейсу та його лідерів в Україні. Маркетплейс – двостороння торгова площадка, що в рази ускладнює аналітику, тому потрібно розуміти, які показники вважати для сегмента продавців, а які для користувачів, крім того, постійно врівноважувати між собою попит і пропозицію.
  • Thumbnail Image
    Item
    Світові тенденції використання інструментів Інтернет-маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Угольков, Є. О.; Ugolkov, Ye.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    У цій статті проведено огляд досліджень відомих світових компаній у сфері реклами та маркетингу, які проводять аналіз тенденцій використання інструментів Інтернет-маркетингу у сучасному динамічному середовищі. Розглянуті такі інструменти як оптимізація пошукових машин, платна реклама, контент-маркетинг, email-розсилки, а також просування у соціальних мережах. Зазначено, що контент-маркетинг відіграє все більшу роль у функціонуванні кожного інструмента, а також являє собою неза- лежний інструмент подачі на інтернет-ресурсі ключової інформації потенційному клієнтові. На основі проведеного огляду розроблено висновки та рекомендації щодо використання інструментів інтернет-маркетингу у майбутньому періоді. Стаття ґрунтується на аналізі численних літературних джерел практиків інтернет-маркетингу.