Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Диференціація основних складових електронного бізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Дзюбіна, А. В.; Дзюбіна, К. О.; Копець, Г. Р.; Dzyubina, A.; Dzyubina, K.; Kopets, G.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто особливості тлумачення поняття “електронний бізнес”. Досліджено співвідношення понять “електронна комерція” та “електронний бізнес”. Виявлено основні складові електронного бізнесу. Обґрунтована доцільність використання спеціальних підходів до управління кожною зі складових електронного бізнесу
  • Thumbnail Image
    Item
    Суть та особливості маркетингу в сучасному електронному бізнесі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Калинич, Г. Л.
    Визначено вплив розвитку Інтернету на окремі галузі економіки країни. Подано визначення електронного маркетингу, його завдань, основних функцій та принципів. Зроблено акцент на комунікаційній функції електронного маркетингу та визначено основні елементи комунікацій: контент, діалогове спілкування та співтовариства. Висвітлено парадигмуWeb 2.0 побудови відносин в електронному маркетингу. Визначено основні особливості електронного маркетингу. Influence of development of Internet on different industries of economy is identified. Determination of the electronic marketing, its tasks, basic functions and principles are given. An accent is done on the communication function of the electronic marketing and basic elements of communications are identified, such as context, dialog communication and communities. The paradigm of construction of relations of Web 2.0 is reflected in the electronic marketing. Basic features of the electronic marketing are defined.