Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
21 results
Search Results
Item Моделювання розповсюдження інформаційно-психологічних впливів у сегменті соціальної мережі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Улічев, Олександр; Мелешко, Єлизавета; Центральноукраїнський національний технічний університетThis paper considers mathematical and computer model of distribution of information- psychological influences in a social network segment.Item Інформаційне забезпечення допомоги у прийнятті рішень на основі дописів соціальних мереж(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Таланчук, Дмитро; Марковець, Олександр; Національний університет “Львівська політехніка”Information from social networks is an important part of the organization activity. According to information from social networks organizations and institutions make appropriate management decisions. Feedback from social networks can play a leading role in the life of the organization, because based on this information organization can make a fateful decision.Item Просування діяльності підприємства малого бізнесу у мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Богуш, Христина; Національний університет “Львівська політехніка”Recently the popularity of social networks has increased, so entrepreneurs do not lose the opportunity to use these platforms to promote their own business. Effective for beauty salons is a social network Instagram, where you can use various tools to promote your business account. Advertising on social networks is convenient because it is possible to instantly get feedback from your clients. It allows you to timely analyze the work done, edit plans, create new posts for effective content every time.Item Розвиток соціальної мережі Instagram в Україні: аналіз популярності на основі актуальних даних(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Химиця, Наталія; Скірка, Ірина; Садова, СофіяIn this article describes the trends of social network Instagram and basic demographic and features Instagram users around the world. Analyzes and summarizes relevant data about users Instagram in Ukraine.Item Медіа-технології в арсеналі сучасної пропаганди(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Комова, Марія; Перун, МаріяThe article reveals the essence and peculiarities of the modern media technologies, imposed their role in shaping the information environment, and describe the most effective methods of media which are using in modern propaganda war.Item Розміщення рекламних оголошень в соціальній мережі Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Марковець, Олександр; Сікорська, УлянаAdvertising in social networks is very popular. The biggest social network which offers advertising opportunities is Facebook. Accommodation of advertising on Facebook suitable large and small companies. Accommodation of advertising on Facebook is convenient and easy. Advertising in social networks is profitable.Item Сучасні інформаційні технології та методи інтернет-брендингу студентської організації(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Михайлишин, Анастасія; Федушко, СоломіяIn this paper the usage of modern information technologies and methods in popularization of student organization is investigated. The personal page of student organization in the social network Facebook is created and website is designed for online–branding purposes.Item Актуальні проекти Міністерства інформаційної політики України як важливий чинник формування конкурентного інформаційного простору(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бем, НаталіяThe article commented on current projects of the Ministry of Information Policy of Ukraine. The article reviews the information projects of the Ministry for counteraction information aggression.Item Підходи для визначення мережевої авторитетності громадян у системах електронного урядування(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Лисик, БогданThe approaches to determine the network authority in e-government systems and processing features of publicly available personal users data of the social media environment are reviewed in the article.Item Порівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Слободянюк, Іванна; Химиця, НаталіяThis Facebook instruments using scenario research is going to show the difference, pros and cons of Facebook contests results and Facebook boosted posts results for Facebook corporative page. We show the real cases from the real Facebook corporate resourse to compare those both instruments with mentioned results. The conclusion shows the real figures which could help social media manager to choose right instrument in case of increasing Facebook fun numbers task.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »