Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
6 results
Search Results
Item Оцінка ефективності використання стратегічних моделей управління аутсорсинговою мережею поставок із застосуванням іт-рішень(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Крикавський, Є. В.; Петрик, І. В.; Krykavskyy, Yevhen; Petryk, Ilona; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський університет бізнесу і права; NU “Lviv Polytechnic”; Lviv University of Business and LawДосліджено основні стратегічні моделі, що використовуються для управління мережею поставок. Встановлено основні умови застосування стратегічних моделей. Виділено основні відмінні та спільні ознаки стратегічних моделей SCOR та GSCF. Встановлено зв’язок між чотирма рівнями та відповідними їм дев’ятьма факторами моделі Пуар’є. Проаналізовано критерії та п’ять рівнів інтеграції моделі згідно з моделлю Компаса. Проаналізовані рівні розвитку інтегрованого ланцюга поставок А. Т. Карней. Запропоновано шляхи підвищення ефективності мережі поставок за допомогою стратегічних моделей із застосуванням ІТ-рішеньItem Логістичне управління запасами(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Крикавський, Є. В.; Костюк, О. С.; Пастухова, О. В.Досліджено умови та обгрунтовано принципи використання моделей управління запасами. Викладено результати порівняльної оцінки застосування цих моделей. The conditions are investigated and the principles of use of models of storekeeping are proved. The results of a comparative estimation of application of these models are stated.Item Логістичні аспекти розвитку технології автоматичної ідентифікації(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Васілєвскі, М.; Крикавський, Є. В.; Чухрай, Н.Розглянуто сутність автоматичної ідентифікації товарів та її роль у сфері розвитку логістичних систем дистрибуції. Відзначається, що при проектуванні нових систем необхідно використовувати нові можливості, які з’являються внаслідок застосування штрих-кодів у сфері впровадження логістичних систем. Аналізуються переваги та недоліки внутрішніх штрих-кодів різного типу. In the article of Automatical Article Numbering and its role in the sphere of development of the distribution logistics system are determined. They noted that are new opportunities in using Product Codes in the improvement of the logistic systems. The advantages and disadvantages of the Internal Article Numbering have explained in the article.Item Якість навчання у вищих недержавних закладах освіти: польський досвід(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Патора, P.; Крикавський, Є. В.; Чухрай, Н. І.Розглядаються питання формування ринку бізнес-освіти на пост-соціалістичному просторі загалом та в Україні зокрема, а також польський досвід стратегічного управління недержавним навчальним закладом. The main problems of business-education market forming in the post-socialist country are considered. The Polish experience in the sphere of the strategy management of non-profit High School is analyzed.Item «Логістичний паспорт» України у глобальній конкуренції(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Крикавський, Є. В.; Чорнописька, Н. В.Проаналізовано позиції України у світових рейтингах, які включають логістичну складову. Здійснено оцінку конкурентних переваг логістичної галузі України. Охарактеризовано факторні умови, що відображають властивість трансформувати природні ресурси, систему освіти та інфраструктуру у конкурентні переваги. Досліджено умови внутрішнього попиту: місткість ринку логістичних послуг, вимогливість споживачів. Ідентифіковано суміжні та допоміжні галузі. Досліджено стратегії та структуру компаній, внутрігалузеву конкуренцію та інтенсивність конкуренції у перерізі основних сегментів. Ukraine's position in the world rankings, which include logistical component, are analyzed in the article. Competitive advantages of logistics industry by Ukraine is shown. Factor conditions that reflect the property to transform natural resources, education and infrastructure in competitive advantages are described. Terms domestic demand, capacity of logistics services of market, demanding consumers are discovered. Relate and support industries are identified. Strategy and structure of companies, the intensive of intraindustry competition and competition by major segments are investigated.Item Формування збутової стратегії промислового підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Крикавський, Є. В.; Косар, Н. С.Досліджено процес формування стратегії збуту промислового підприємства, визначено особливості вибору прямого чи опосередкованого каналу збуту, конкретних посередників, методи їх мотивації та показники оцінки діяльності. Висвітлені підходи до формування ширини каналу розподілу підприємства, враховуючи цілі його діяльності на ринку. Process of sale strategy forming of industrial enterprise was researched. The features of choice of direct or mediated sale channel, concrete mediators, methods of their motivation and indexes of activity estimation, are certain. Approaches to forming of distribution channel width of enterprise from the aims its activity at the market were considered.