Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
Search Results
Item Цифровий маркетинг та соціальні мережі(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Уголькова, О. З.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено стан та особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах діяльності підприємств. Важливим аспектом роботи є аналіз ролі соціальних мереж як одного із найважливіших маркетингових інструментів. Виокремлено особливості використання таких соціальних мереж, як Facebook та Instagram, для підтримки бренда та розвитку бази потенційних клієнтів. Виявлено найефективніші способи використання соціальних мереж як маркетингового інструменту, а також охарактеризовано основні тенденції та нововведення у використанні соціальних мереж, що будуть найзначущішими для маркетологів у 2021 та 2022 рр., із огляду на розвиток цифрових технологій.