Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика моніторингу компетенційної складової управління персоналом креативних організацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Свидрук, І. І.; Батьковець, Н. О.; Svidruk, I.; Batkovets, N.; Львівський торговельно-економічний університет Інституту підприємництва та перспективних технологій; Lviv Trade and Economic University Entrepreneurship and Advanced Technologies
    Розроблено та методологічно обґрунтовано моніторинговий комплекс для ефективного управління креативним розвитком персоналу. Наявний методологічний апарат аналізу якості управління трудовим потенціалом запропоновано доповнити методикою багатовимірного аналізу компетенційної складової управління людськими ресурсами, що дає змогу з високою достовірністю аналізувати ступінь впливу часткових компетенційних ознак на ефективність креативної діяльності організацій. Дослідження компетенційних аспектів, проведене за результатами опитування 80 менеджерів різного рівня управління у 27 підприємствах Львова та Львівської області показало певну розбіжність в експертних оцінках, однак виявило загальний для всіх респондентів вектор визнання важливості таких вмінь, як здатність аналізувати, передбачати та використовувати інформацію, виконувати фахові функції та поставлені завдання відповідно до вимог проекту, а також такі особистісні ділові якості як самоорганізація, ініціативність, освіченість та креативність. Сформована на основі множинної регресії модель дала змогу виявити та оцінити з високим ступенем достовірності кількісні та якісні характеристики кореляційних зв’язків компетенційних ознак з показниками економічної ефективності. Порівняльний аналіз карт компетенцій, отриманих в результаті психодіагностичного тестування та математичного розрахунку, про- демонстрував важливість розвитку компетенції ТОР-менеджменту як для особистих ключових показників ефективності, так і для досягнення креативних цілей розвитку організації загалом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості життєвого циклу управлінських конфліктів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Ковальчук, Г. Р.
    Виділено сутнісні ознаки поняття “евристика”, ідентифіковано види евристичних функцій підприємств, наведено їх порівняльну характеристику і відображено місце евристичних функцій у системі менеджменту підприємства. Авторські ідеї спрямовані на підвищення рівня формалізації теорії евристики та розвиток її методичного інструментарію. The article highlighted the essential features of the concept of “heuristic”, identified types of heuristic functions of enterprises, given their comparative description and display space heuristic functions in system management company. Content ideas aimed at increasing formalization of the theory of heuristics and the development of methodological tools.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сутність евристичних функцій у системі менеджменту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Коломієць, О. Л.
    Виділено сутнісні ознаки поняття “евристика”, ідентифіковано види евристичних функцій підприємств, наведено їх порівняльну характеристику і відображено місце евристичних функцій у системі менеджменту підприємства. Авторські ідеї спрямовані на підвищення рівня формалізації теорії евристики та розвиток її методичного інструментарію. The article highlighted the essential features of the concept of “heuristic”, identified types of heuristic functions of enterprises, given their comparative description and display space heuristic functions in system management company. Content ideas aimed at increasing formalization of the theory of heuristics and the development of methodological tools.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технологія формування креативних управлінських рішень у сфері бюджетування та їх інформаційне забезпечення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Богів, Я. С.; Неклюдова, Т. М.; Коломієць, О. Л.
    Виділено етапи технології формування креативних управлінських рішень у сфері бюджетування банків. Увагу приділено також компонентам інформаційного забезпечення реалізації креативних рішень і особливостям їх взаємодії. The stages of technology of forming of creative management decisions in budgeting of banks are described in the article. Attention is also paid to the components of information provision of realization of creative decisions and characteristics of their interaction.
  • Thumbnail Image
    Item
    Креативність як складова ефективного управління
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Мала, Н. Т.
    Проаналізовано підходи до визначення поняття “креативність”; відображено процес розроблення креативної ідеї, розглянуто креативний процес у вигляді чотирьох фаз циклу: рецесія, депресія, пожвавлення, пік. In the article the meaning of the word “creativity” is considered and analyzed. The process of developing creative idea is revealed, creative process is considered to be a cycle consisting of four phases: recession, depression, prosperity and recovery.