Інформатизація вищого навчального закладу
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10645
Browse
7 results
Search Results
Item Особливості проведення олімпіад для абітурієнтів засобами LMS Moodle(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чайківський, Тарас; Озірковський, Леонід; Chaykivskyy, Taras; Ozirkovskyy, Leonid; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПоказано особливості проведення багатоетапного тестування з декількох предметів у дистанційному режимі з використанням складних додаткових обмежень у LMS Moodle без застосування стороннього програмного забезпечення.Item Методика імпортування тестових питань з однією та кількома правильними відповідями у ВНС Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Левченко, Олександр; Levchenko, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityЗапропоновано методику підготовки до масового імпортування у Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки тестових питань різних типів за допомогою простих операцій у Word і Excel.Item Методика масового імпортування питань із відповіддю так/ні у ВНС Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Левченко, О. М.Запропоновано методику підготовки до масового імпортування у ВНС Львівської політехніки найпростіших тестових питань (із відповіддю так/ні) за допомогою простих операцій у Word і Excel. Методика придатна до поширення на питання інших типів. The article deals with the preparation method of the massive import of the easiest test questions (with yes/no answers) into the Lviv Polytechnic VLE using simple operations in Word and Excel. The method is suitable for other types of questions.Item Розроблення тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Бущак, Г. А.Тестування має низку важливих переваг. Ці переваги існують лише у разі дотримання технології розроблення тестів. Підсумкове тестування сприяє повнішій і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дає змогу удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання. Testing has several important advantages. These benefits exist only if the technology development test. Final testing contributes to a more complete and harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational achievements of students serves as tracking students' knowledge structure that allows to improve the content of individual topics and methods of teaching.Item Можливості аналізу та підвищення якості тестових завдань з використанням системи управління навчанням Moodle(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Біленька, О. Б.Описано, як за допомогою вбудованих засобів для автоматизації обчислень статистичних показників за результатами виконання тестових завдань можливо контролювати та об’єктивно оцінювати якість тестів. Control and objective estimation of a test’ quality are possibly carry out wih help of build-in means for statistic indeces calculation by executive results of the test tasks.Item Постановка і розв’язування задач з економіки у віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Воловець, Я. В.Описано можливості середовища Moodl щодо створення у ньому тестів підвищеної складності, оцінювання якості та контролю знань студентів економічних напрямів. Проаналізовано доцільність формування тестових завдань типу “підрахунок” для формування пакета контрольних заходів та екзаменаційного контролю відповідно до рекомендацій нормативних документів Львівської політехніки. Description over of possibilities of environment of moodl is brought in relation to creation in him of tests of the increased complication, evaluation of quality and control of knowledge of students of economic directions. Expediency of forming of test tasks to the type is analysed “count” for a packet of control measures and examination control assembly in accordance with recommendations of normative documents of Lvivska politehnika.Item Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бущак, Г. А.Впровадження тесту як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу – процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. озроблення якісного тесту – це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі, при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.