Інформатизація вищого навчального закладу

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10645

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-інноваційні технології – передумова розбудови конкурентоспроможної освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Гаращук, Олена; Куценко, Віра; Garashchuk, Olena; Kutcenko, Vira; Державна інспекція навчальних закладів України; Державний університет “Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України”; State inspection of educational institutions of Ukraine; State Institution “Institute for Environmental Economics and sustainable development of the National Academy of Sciences of Ukraine”
    Розкрито значення освіти в розбудові постіндустріального суспільства, економіки знань, з урахуванням того, що водночас для забезпечення цього освіта потребує активного впровадження в навчально-виховний процес сучасних технологій. Подано модель інноваційного навчання у вищій школі. Окреслено шляхи подальшого прискорення процесу формування конкурентоспроможної освіти.
  • Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Зорін, В.; Бандура, В.; Храбатин, Р.; Пасєка, М.; Пасєка, Н.; Zorin, V.; Bandura, V.; Hrabatyn, R.; Pasyeka, M.; Pasyeka, N.; Івано-Франківський національний технічний університет нафти й газу; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника; Ivano-Frankivsk National Technical Oil and Gas University; Vasyl Stefanyk Precarpathian National University
    Розглянуто емпіричний метод визначення оптимального часу тестування знань студентів. Цей час визначається статистично з використанням методу Хіммельблау, тобто виключення аномальних значень. Визначено час проведення тестування для студентів різного рівня підготовки. Розроблено власний тест для вдосконалення розрахунків часу тестування. Адже час, наданий на тестування, впливає на саме тестування та на коректність оцінювання студента з тієї чи іншої дисципліни. Для цього висунута певна гіпотеза, проведене статистичне дослідження, розроблена математична модель. Після проведеної роботи та корегування програмного продукту визначено та математично обґрунтовано оптимальний час роботи студента.