Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
19 results
Search Results
Item Comparison of predictive validity of a focus group and cognitive marketing methods(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U. O.; Kolisnyk, M. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Київська школа економіки; Lviv Polytechnic National University; Kyiv School of EconomicsУ статті розкрито актуальність та особливості застосування методів нейромаркетингу для успішного ведення бізнесу. Висвітлено можливості методу фокус-груп та сучасних досягнень когнітивного нейромаркетингу. На прикладі дегустації споживачами продуктів харчування проведено порівняльне оцінювання прогностичної валідності класичного методу маркетингу – фокус-груп та новітніх методів когнітивного нейромаркетингу. Зокрема за допомогою використання методів когнітивного нейромаркетингу здійснено аналіз когнітивних та е показників (страх, взаємодія, інтерес, хвилювання, концентрація, релаксація) учасників тестування, які отримано під час споглядання, принюхування, смакування (пережовування), стану післясмаку продуктів харчування. Це дозволило зробити висновки за гендерними відмінностями про кожен з етапів взаємодії досліджуваних з продуктами харчування (зовнішній вигляд, запах, смак, післясмак). Використовуючи методи когнітивного нейромаркетингу та методи фокус-груп, проаналізовано показники учасників тестування, пов’язані з безпосереднім процесом дегустації (перебування їжі у ротовій порожнині). Внаслідок проведення нейромаркетингового дослідження було отримано численні відомості про динаміку когнітивно-емоційних показників під час споглядання, принюхування, смакування (пережовування), стану післясмаку учасників тестування. Нейромаркетингове дослідження удвічі менше забирає часу, але потребує відповідного обладнання, програмного забезпечення та навичок. На основі результатів дослідження отримано інформацію за гендерними відмінностями про значущість смакових властивостей продуктів харчування, їх слабкі сторони та можливості покращити властивості продуктів харчування. За допомогою використання методу фокус-груп окремо досліджено вплив гендеру у групі на результати дослідження. Інтегральні дані застосування двох методів дають майже однакові результати.Item Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U.; Kolisnyk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Catholic UniversityРозкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у соціальних мережах.Item Проблеми і перспективи розвитку ринку авіапослуг(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Мних, О. Б.; Балик, У. О.; Гаврилюк, О. Г.; ДУ "Львівська політехніка”Розглядаються причини погіршення діяльності авіапідприємств, проблеми державного регулювання та створення умов для розвитку вітчизняних авіапідприємств.Item Логістична модель стратегічного маркетингу підприємства(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Балик, У. О.; ДУ "Львівська політехніка”Розглядається логістична модель процесу маркетингової діяльності, яка подається як сукупність матеріальних та інформаційних потоків.Item Планування ціни продукції з врахуванням дії внутрішніх і зовнішніх чинників(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Скворцов, І. Б.; Балик, У. О.; Загорецька, О. Я.; Національний університет “Львівська політехніка”Здійснено виділення внутрішніх і зовнішніх чинників, які впливають на ціноутворення. Для основних кількісних чинників, за які відповідає маркетолог, наведено методику розрахунку їхнього впливу на показники діяльності підприємства. Запропоновано новий кількісний підхід до встановлення і застосування значення показника “еластичність цінова” попиту.Item Методи визначення узгодженості цілей діяльності підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Балик, У. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено основні концепції та науково обґрунтовані методи оцінки узгодженості стратегічних, фінансових та маркетингових цілей діяльності підприємства. Коротко розглянуто основні характеристики та класифікації сукупності цілей діяльності підприємства. Запропонована нова ідея побудови коваріаційної матриці для визначення узгодженості цілей діяльності підприємства. The basic concepts and sophisticated methods of evaluation for strategic, financial and marketing aims concordance are noted in this article. The number of major features and classifications for set of aims are briefly discussed. The new idea to construct the covariation matrix in order to track the aims concordance has been proposed.Item Глобалізація логістичних систем як фактор підвищення конкурентоспроможості суб‘єктів господарювання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Гринів, Н.Т.; Кобилюх, О. Я.; Балик, У. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядається формування глобальних логістичних систем для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, характерні особливості глобальної конкуренції, проблеми глобалізації, фактори і тенденції глобалізації світової економіки в аспектах міжнародної інтеграції. The formation of global logistic systems with the aim of increasing of Ukrainian enterprises‘ competitiveness is investigated. The main characteristics of global competition, the problems of globalization, the factors and tendencies of economic globalization in the aspects of international integration are analyzed in the article.Item Роль стратегічного бюджетування в ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Балик, У. О.Наведено основні концепції та науково обґрунтовано методи складання бюджетів в організації. Коротко обговорено можливі види бюджетів. Запропонована нова ідея класифікації маркетингових витрат для складання відповідних бюджетів. The basic concepts and sophisticated methods of budgeting are noted. The different kinds of budgets i.e. marketing are briefly discussed. The new idea of classification marketing costs in the framework of marketing budgets has been proposed.Item Фінансові аспекти складання маркетингового плану на підприємстві(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Балик, У. О.Наведено основні концепції та показано методи фінансового обгрунтування маркетингових планів в організації. Коротко обмірковано можливі види поведінки маркетингових витрат. Запропонована нова ідея класифікації маркетингових витрат залежно від показника ділової активності та в межах відповідного релевантного діапазону для складання маркетингових планіа. The basic concepts and sophisticated methods of financial aspects of marketing planning are noted in this article. The different kinds of marketing costs are briefly discussed. The new idea of classification marketing costs on the behavior basis within relevant range in the framework of marketing plans has been proposed.Item Товарно-асортиментна політика підприємств на міжнародних ринках(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Балик, У. О.Наведено основні концепції та науково обгрунтовано методи товарно-асортиментної політики підприємства на міжнародних ринках. Коротко обговорено основні характеристики та шляхи розвитку такої політики. Запропоновано нову ідею створення міжнародного центру інформаційного обміну з метою розвитку товарно-асортиментної політики підприємства. The basic concepts and sophisticated methods of corporate product-assort- ment policy for international market are noted in this article. The number of major features and common steps of development of this policy are briefly discussed. The new idea to found the international information interchange center for development of corporate product-assortment policy has been proposed.