Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
2 results
Search Results
Item Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U.; Kolisnyk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Catholic UniversityРозкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у соціальних мережах.Item Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Балик, У. О.Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту. Проведено критичний аналіз існуючих методів економічного оцінювання рекламної діяльності. Виявлено особливості рекламної діяльності на ринку монополістичної конкуренції. Показано можливості застосування цінової дискримінації для підвищення ефективності рекламної діяльності.