Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
3 results
Search Results
Item Аналіз вибору ІТ спеціальностей учнями випускних класів на прикладі м. Тернополя(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Кунанець, Наталія Едуардівна; Небесний, Р. М.; Назарук, М. В.; Пасічник, Володимир Володимирович; Kunanets, Nataliia; Pasichnyk, Volodymyr; Nebesnyi, Ruslan; Nazaruk, Mariia; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Рівненський державний гуманітарний університет; Lviv Polytechnic National University; Ternopil Ivan Puluj National Technical University; Rivne State Humanitarian UniversityРеалізація ефективних комунікативних процесів у міських соціокомунікаційних середовищах є необхідною передумовою формування процедур професійного самовизначення мешканців у “розумних” містах. Саме вони забезпечують встановлення міжособистісних зв’язків у міському соціумі, зокрема системи освіти, ринку праці та трансформацій, які відбуваються в економіці міст та територіальних громад. Проведені дослідження засвідчують, що процес вибору професійного спрямування особи є складним, багатокроковим, ітеративним соціокомунікаційним процесом, який потребує врахування великої кількості параметрів та передумов. Для підвищення ефективності прийняття рішення абітурієнтом щодо вибору майбутнього фаху розроблено програмно-алгоритмічний комплекс, який реалізовує інформаційні технології вибору професії та супроводу підготовки фахівців. У статті розглянуто архітектуру програмно-алгоритмічного комплексу як складову проєктної діяльності щодо забезпечення потреб ІТ галузі у кваліфікованих кадрах, підготовка яких розпочинається зі шкільної лави. З використанням функціональних можливостей програмно-алгоритмічного комплексу проаналізовано тенденції щодо складання зовнішнього незалежного оцінювання на прикладі випускників середніх шкіл міста Тернополя з предметів, профільних для спеціальностей ІТ галузі. Результати ЗНО та вибору предметів для його складання засвідчують поступове зростання зацікавленості абітурієнтів спеціальностями ІТ галузі.Item Інформаційна технологія аналізу діяльності середніх шкіл(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Назарук, М. В.; Пасічник, В. В.Запропоновано використання технології комплексного багатовимірного аналізу даних (OLAP) для підтримки прийняття рішень у сфері освіти. З використанням методології побудови гіперкубів даних проведено системний аналіз діяльності загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ), визначено та подано детальний опис вимірів гіперкуба даних ЗНЗ. Розроблено багатовимірну модель цих закладів загальної середньої освіти. Using of the technology of the online analytical processing (OLAP) to support decisionmaking in education was offered. Systematic analysis of the activity of secondary schools was performed using the methodology of constructing hypercube data. Detailed description of dimensions hypercube data of secondary schools were identified and presented. Multidimensional data model of secondary schools was worked out.Item Інформаційні параметри загальноосвітнього навчального закладу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Григорович, В. Г.; Пасічник, В. В.; Назарук, М. В.Детально розглянуто та проаналізовано атрибути оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено сукупність параметрів, для побудови використані при побудові інформаційної моделі школи з метою її реалізації в комплексі інтелектуальних інформаційних технологій генерації проектів трансформації школи.Запропоновано класифікацію атрибутів оцінювання навчальних закладів, основану на придатності до використання при побудові відповідної експертної системи. The attributes for evaluation of comprehensive schools describe and analyze in the article. Set of parameters that will be used to construct the information model of the school to implement it in complex intelligent information technologies of generating of projects oftransformations of the school was defined. Classification of attributes for evaluating schools based on the possibility of using to construction of the relevant expert system was proposed.