Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
Search Results
Item Людський чинник в системі антикризових детермінант(Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Гальків, Л. І.; Щука, Г. П.; Виклюк, М.; Halkiv, L.; Shchuka, H.; Vykliuk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Закарпатський угорський інститут імені Ф. Ракоці ІІ; Львівський національний університет імені Івана Франка; Lviv Polytechnic National University; Ferenc Rakoczi II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education; Ivan Franko National University of LvivСтаття спрямована на удосконалення теоретико-методичних і прикладних основ дослідження людського чинника у межах антикризового менеджменту. Узагальнено наукове підґрунтя місця людського чинника в антикризовому менеджменті; виокремлено й охарактеризовано соціально позитивну роль і місце людини в антикризовому менеджменті; досліджено вплив пандемічної кризи на ринок праці та на активізацію дистанційного менеджменту; розкрито специфіку дистанційного менеджменту; доведено вплив рівня інноваційного розвитку людського потенціалу на недопущення кризи економіки.Item Освітня складова людського потенціалу: фінансово-статистичний та працересурсний ракурси(Видавництво Львівської політехніки) Гальків, Л. І.; Галаз, Л. В.; Бігус, М. М.; Halkiv, L.; Halaz, L.; Bihus, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський національний університет імені Івана Франка; Lviv Polytechnic National University; Ivan Franko National University of LvivІз метою удосконалення теоретико-методичних і прикладних основ дослідження освітньої складової людського потенціалу автори узагальнили емпіричні матеріали, які окреслюють переваги високоосвічених осіб на ринку праці у вимірах: оплата праці, зайнятість, ризик безробіття. Досліджено структуру загальних витрат на освіту в Україні із позицій провайдерів та джерел фінансування, а також динаміку фінансового забезпечення освіти. Здійснено аналіз тенденцій у середовищі освіти. Виокремлено проблеми втрат освітньої складової людського потенціалу.