Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
2 results
Search Results
Item Стратегічні можливості розвитку студентських громадських організацій(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Кулініч, Т. В.; Сороката, А. В.; Kulinich, T.; Sorokata, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПоказано результати дослідження стратегічних можливостей і варіантів формування дієвих стратегічних ходів у розвитку молодіжних громадських організацій (МГО), зокрема студентських (СГО). Реальні стратегічні альтернативи відображено на прикладі декількох СГО, що конкурують у Західному регіоні України: “BEST Lviv”, “AISEC”, “AEGEE” та “ФРІ”. Проведена за рядом методів стратегічна діагностика дала змогу розробити рекомендації з підвищення конкурентоспроможності “BEST Lviv”. Результати дослідження також допомогли запропоновувати альтернативні стратегічні заходи для розвитку названої СГО, які ґрунтуються на варіантах саморозвитку студентів (її активних і пасивних учасників) і водночас створюють основу для підвищення ефективності діяльності зазначеної організації.Item Directions and possibilities of small enterprises’ profitability growth in the field of domestic store sales of building materials(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Kulinich, T.; Mnykh, Yа.The article investigates the ways of profitability growth of small enterprises, specialized in store sales of building materials. Among possible options, there are highlighted those, that can provide higher income and development for analyzed type of enterprises and also maintain their competitiveness in the market. In this article are formed list of measures, that will improve profitability of members of the building materials market, especially of small enterprises of store sales. The main attention is dedicated to the questions of marketing and distribution stimulation of those enterprises, which are considered as a fundamental condition of their profits increasing. There are also analyzed alternative options of strategic solutions for this sphere, their advantages and disadvantages. The most effective methods and strategies of profitability growth for small enterprises of this type are identified. The lasts are systematized and combined into a single mechanism of consistent decisions. Визначено напрями підвищення прибутковості малих підприємств магазинного продажу будівельних матеріалів. Серед можливих варіантів виділено ті, які здатні забезпечити вищий прибуток і розвиток таких підприємств та підтримання їхньої конкурентоспроможності на ринку. Сформовано перелік заходів, які дають можливість підвищити прибутковість представників ринку будівельних матеріалів, а саме малих підприємств магазинного продажу. Особливу увагу звернено на питання стимулювання маркетингу і збуту таких підприємств, які розглянуто як визначальну умову для приросту їхнього прибутку. Проаналізовано також альтернативні варіанти стратегічних рішень для цієї сфери, їхні переваги та недоліки. Виокремлено найефективніші методи та стратегії з підвищення прибутковості підприємств цього типу. Останні систематизовано та об’єднано у єдиний механізм послідовних рішень.