Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
10 results
Search Results
Item Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі “Facebook”(Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Гецко, Ганна; Hetsko, Hanna; ДВНЗ “Ужгородський національний університет”Розвиток інформаційного суспільства впливає не тільки на якість життя людей, але і на формування нових комунікаційних зв’язків. Швидке проникнення інформаційних технологій у різні сфери нашого життя сприяло глобальному поширенню мережі інтернет, в якій для комунікації активно використовуються соцмережі. Для рекламодавців соціальні мережі надають унікальні можливості швидкого поширення інформації та безпосереднього контакту зі споживачами. Специфікою рекламної комунікації є не лише інформування реципієнта про товари чи послуги, але й вплив на нього за допомогою різних засобів. Порушено проблему дискурсу соціальних мереж, де під час комунікації у віртуальному просторі застосовуються різноманітні маніпулятивні стратегії, тактики та прийоми впливу. Зосереджено увагу на комунікативно-прагматичних прийомах маніпулятивного впливу на свідомість споживачів в українськомовних рекламних текстах соціальної мережі “Facebook”. Наголошено на тому, що для реалізації стратегії маніпулятивного впливу, рекламодавці вдаються до різноманітних тактик. Найпоширенішою з них є тактика трансакцентуації, яка полягає у формуванні позитивного настрою через перенесення акценту з купівлі рекламованого товару чи послуги на отримання приємних емоцій і відчуттів. Трансакцентуація найчастіше переноситься на відчуття радості, щастя, комфорту, спокою, допомоги, відсутності перешкод. Використовується також ціннісно орієнтована тактика, яка спрямована на активізацію у свідомості адресата позитивних ціннісних орієнтирів і їх асоціацію з рекламованим товаром чи послугою. В аналізованих рекламних текстах найчастіше маніпулюють такими базовими цінностями: свобода, безпека, відпочинок, сім’я. Менш поширеною є тактика маскування – створення у рекламному повідомленні такої позиції адресанта, яка дозволяє відігравати різні ролі з метою переведення спілкування з адресатом у площину особистої комунікації (позиція наставника, співрозмовника, порадника).Item Соціальні мережі і політичний PR в українських та закордонних виборчих кампаніях(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-21) Гоцур, Оксана; Hotsur, Oksana; Львівський торговельно-економічний університетУ статті здійснено аналіз шляхів впливу соціальних мереж на формування та проведення політичних PR-кампанії. Приклади з політичної сфери (виборчі кампанії, ініціативи), зокрема українських та інших закордонних президентських та парламентських виборів, розкрили можливості, котрі створюють Facebook, Telegram, Twitter, Youtube у просуванні кандидата, ідей та думок. Авторські блоги, створені в соціальних мережах, можуть бути додатковим інструментом у PR-кампанії. Соціальні мережі втручаються у сферу людського життя, стають засобом спілкування, просування та брендування. Про ефективність соціальних мереж свідчать такі історично значущі події, як Brexit, Арабська весна та Революція Гідності. Особливу увагу було приділено українським президентським виборам 2019 р. та місцевим – 2020 р. На основі аналізу окремих PR-кампаній висвітлено причини успішних та невдалих кампаній з точки зору мережевих комунікацій, котрі надають необмежені мультимедійні та інтерактивні інструменти для PR. Насправді ці концепції суттєво впливають на ефективність реалізації PR-кампанії, її остаточну ефективність, яка визначається досягненням цілей. Вибір блогу як головного інструменту маркетингової кампанії має як позитивні, так і негативні сторони. Тільки людина з великим творчим потенціалом може займатися створенням блогу. До того ж це займає багато часу. Насправді ці два моменти програють порівняно з іншими інструментами. Подальші дослідження є цікавими у двох аспектах. По-перше, порівняння динаміки ефективності інструментів PR-кампанії в Україні в 2020 р. та в минулому, зокрема, на зорі незалежності держави. По-друге, дослідити, як концепція PR-кампаній у соціальних мережах та блогах постійно змінюєтItem Система виявлення та очищення приміщення від шкідливих газів на базі технології інтернету речей(Видавництво Львівської політехніки, 2020-12-30) Іванюк, О. О.; Влах-Вигриновська, Г. І.; Близнюк, А. М.; Сапіга, І. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано основні аспекти проектування системи виявлення та очищення приміщення від шкідливих газів. Запропоновано функціональну та принципову схеми системи, проаналізовано алгоритм функціонування пристрою. Розглянуто особливості платформи Інтернету речей ThingSpeak та взаємодію платформи з проектованим пристроєм. Наведено опис мобільного iOS-додатка, який комунікує із проектованим пристроєм через платформу ThingSpeak.Item Електронна комерція В2С: розвиток у Східній Європі, ризики та ефект інституціонального витіснення(Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) П’ятницька, Г. Т.; Григоренко, О. М.; Piatnytska, G. T.; Hryhorenko, O. M.; Київський національний торговельно-економічний університет; Kyiv National University of Trade and EconomicsВизначено сутність поняття “електронна комерція”. Наведено історичні етапи розвитку електронної комерції на ринку. Порівняно системи електронної комерції бізнес-до-споживача (В2С) із системами В2В та В2G. Ідентифіковано вигоди від електронної комерції з позиції різних груп стейкхолдерів. Проаналізовано основні тенденції розвитку електронної комерції В2С у країнах Східної Європи з акцентом уваги на Україні. Виявлено та обгрунтовано ризики, що може спричинити розвиток електронної комерції В2С. Охарактеризовано прояв ефекту інституціонального витіснення внаслідок зростання ринку електронної комерції В2С.Item Відносини в мережі Інтернет як об’єкт правового регулювання(Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-26) Бортник, Надія; Єсімов, Сергій; Bortnyk, Nadiia; Esimov, Sergey; Бортнык, Надежда; Есимов, Сергей; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено правове регулювання суспільних відносин у мережі Інтернет. Проаналізовано законодавче регулювання Інтернету як особливого інформаційного простору та як технологічної мережі. Охарактеризовано різні підходи та класифікаційні особливості правового регулювання Інтернету як технологічної мережі та як особливого середовища, в якому здійснюються комунікативні відносини. Визначено провідну роль держави у регулюванні мережі Інтернет та встановленні законодавчого забезпечення, відзначено важливість саморегулювальних відносин. Зроблено відповідні висновки та надано рекомендації.Item Регламентація процесу подання Львівської політехніки у WWW шляхом розміщення новинного інформаційного наповнення на офіційному веб-сайті університету(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Березко, Олександр; Жежнич, Павло; Левченко, Олександр; Зуб, Христина; Berezko, Oleksandr; Zhezhnych, Pavlo; Levchenko, Oleksandr; Zub, Khrystyna; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано новинне інформаційне наповнення офіційного веб-сайта Львівської політехніки та можливостей промоції новин у його межах. Запропоновано критерії для ранжування новин за важливістю та принципи їхнього розміщення на головній сторінці.Item Узгодження вимог професійних та освітніх ІТ-стандартів до компетентностей випускників ІТ-спеціальностей ВНЗ(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Ковалюк, Т. В.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”Розглянуто необхідність, поняття та роль професійних та освітніх стандартів у системі ІТ-індустрія – ІТ-освіта, міжнародна практика їх використання. Описано структуру та зміст професійних та освітніх ІТ-стандартів в Україні. Показано, що професійні стандарти надають сфері освіти необхідні відомості про області та об’єкти професійної діяльності випускників, завдання та необхідні компетенції майбутніх фахівців. Показано доцільність аналізу вимог стейкхолдерів під час розроблення змісту ІТ-освіти.Item Актуалізація концепції веб-сайту Львівської політехніки: адаптивний дизайн та розподілене управління інформаційним наповненням(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Березко, Олександр; Жежнич, Павло; Зуб, Христина; Ковалик, Лілія; Berezko, Oleksandr; Zhezhnych, Pavlo; Zub, Khrystyna; Kovalyk, Liliya; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті обґрунтовано важливість адаптивного дизайну для веб-сайтів університетів та описано актуалізацію концепції веб-сайта Львівської політехніки з цього погляду, а також новий розподілений підхід до управління інформаційним наповненням.Item Засади формування ефективного внутрішнього контролю у сфері електронного бізнес-середовища(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Плотніченко, І. Б.; Plotnichenko, I. B.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розроблено концептуальну модель організації внутрішнього контролю суб’єкта електронної комерції, охарактеризовано ризики провадження електронної комерційної діяльності, обґрунтовано основні компоненти внутрішнього контролю в цій сфері, запропоновано етапи розвитку та напрями вдосконалення внутрішнього контролю досліджуваних підприємств.Item Онлайн-сервіси як засоби навчання студентів-документознавців (на прикладі дисципліни “Маркетинг і реклама в інтернеті”)(Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Шелестова, Анна; Anna, Shelestova; Харківська державна академія культури; Kharkiv State Academy of Culture, KharkivЗапропоновано застосування безкоштовних онлайн-додатків як альтернативи спеціальному програмному забезпеченню, необхідному для виконання практичних завдань на заняттях з навчальної дисципліни “Маркетинг і реклама в Інтернеті”, що викладається студентам спеціальності “Документознавство та інформаційна діяльність”. Охарактеризовані онлайн-додатки, призначені для створення інтернет-реклами, інтернет-анкет, інтернет-логотипів.