Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 73
  • Thumbnail Image
    Item
    Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі “Facebook”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Гецко, Ганна; Hetsko, Hanna; ДВНЗ “Ужгородський національний університет”
    Розвиток інформаційного суспільства впливає не тільки на якість життя людей, але і на формування нових комунікаційних зв’язків. Швидке проникнення інформаційних технологій у різні сфери нашого життя сприяло глобальному поширенню мережі інтернет, в якій для комунікації активно використовуються соцмережі. Для рекламодавців соціальні мережі надають унікальні можливості швидкого поширення інформації та безпосереднього контакту зі споживачами. Специфікою рекламної комунікації є не лише інформування реципієнта про товари чи послуги, але й вплив на нього за допомогою різних засобів. Порушено проблему дискурсу соціальних мереж, де під час комунікації у віртуальному просторі застосовуються різноманітні маніпулятивні стратегії, тактики та прийоми впливу. Зосереджено увагу на комунікативно-прагматичних прийомах маніпулятивного впливу на свідомість споживачів в українськомовних рекламних текстах соціальної мережі “Facebook”. Наголошено на тому, що для реалізації стратегії маніпулятивного впливу, рекламодавці вдаються до різноманітних тактик. Найпоширенішою з них є тактика трансакцентуації, яка полягає у формуванні позитивного настрою через перенесення акценту з купівлі рекламованого товару чи послуги на отримання приємних емоцій і відчуттів. Трансакцентуація найчастіше переноситься на відчуття радості, щастя, комфорту, спокою, допомоги, відсутності перешкод. Використовується також ціннісно орієнтована тактика, яка спрямована на активізацію у свідомості адресата позитивних ціннісних орієнтирів і їх асоціацію з рекламованим товаром чи послугою. В аналізованих рекламних текстах найчастіше маніпулюють такими базовими цінностями: свобода, безпека, відпочинок, сім’я. Менш поширеною є тактика маскування – створення у рекламному повідомленні такої позиції адресанта, яка дозволяє відігравати різні ролі з метою переведення спілкування з адресатом у площину особистої комунікації (позиція наставника, співрозмовника, порадника).
  • Thumbnail Image
    Item
    Підходи до формування стратегії підвищення інвестиційної привабливості регіону (на прикладі Львівської області України)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Музиченко-Козловська, О. В.; Muzychenko-Kozlovska, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті з’ясовано сутність поняття “інвестиційна привабливість території чи регіону”; визначено основні (внутрішні) чинники формування інвестиційної привабливості регіону та допоміжні (зовнішні). Вибрано метод аналізування факторів, що впливають на збільшення інвестиційної привабливості регіону; запропоновано послідовність формування стратегії підвищення інвестиційної привабливості регіону. Під час дослідження здійснено SWOT-аналіз факторів підвищення інвестиційної привабливості регіону й апробовано результати стратегії підвищення інвестиційної привабливості регіону на прикладі Львівської області України.
  • Thumbnail Image
    Item
    Forecasting economic result of business logic improvements using Game Theory for modeling user scenarios
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Кузьмін, О. Є.; Станасюк, Н. С.; Берднік, Д. А.; Гайдучок, О. В.; Kuzmin, O. Ye.; Stanasiuk, N. S.; Berdnik, D. A.; Gaiduchok, O. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Запропоновано новий підхід до моделювання поведінки користувачів на основі теорії ігор. Початкова інтенсивність, застосована стратегія, отриманий прибуток та ресурси, що використовуються як невід’ємні атрибути поведінки користувачів – все це було враховано при розробленні нового підходу. Метод охоплює різні аспекти мотивації та раціональних дій користувачів, а не лише статистичний образ набору даних. Крім того, дана модель тісно пов’язана з параметрами прибутку та збитку, оперуючи прибутками та використаними ресурсами як частинами вхідних даних моделі. Запропонована модель може забезпечити ефективне моделювання, спрямоване на перевірку економічних результатів існуючих інтерфейсів та прогнозування результатів нових.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості вибору стратегії розвитку вітчизняних підприємств на основі аналізу стратегічних альтернатив
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Маслак, О. О.; Огерчук, Ю. В.; Маслак, Т. О.; Maslak, O. O.; Oherchuk, Yu. V.; Maslak, T. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано змістове навантаження поняття “стратегія”, розглянуто основні ключові концепції визначення стратегії як зарубіжних, так і українських вчених, наведено відомі види стратегічних альтернатив, які найчастіше використовують в організаціях, наведено етапи вибору стратегії розвитку компанії на основі вибору стратегічних альтернатив, вказано ризики, з якими можуть зіткнутися розробники стратегії, реалізуючи цей процес.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U.; Kolisnyk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Catholic University
    Розкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у соціальних мережах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структурно-функціональний аналіз процесу забезпечення економічної безпеки на машинобудівному підприємстві
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Хома, І. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проведено структурно-функціональний аналіз запропонованого восьмиетапного процесу забезпечення економічної безпеки на прикладі машинобудівного підприємства з використанням властивості трансверсальності до його завершального етапу – діагностики рівня економічної безпеки за шкалою бальної оцінки при заданій інтегрованій структурі критеріїв прийняття оптимальних економічних рішень у розрізі основних видів діяльності виробничо-господарської структури.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Ілляшенко, С. М.; Сумський державний університет
    Викладено концептуальні засади формування системи методичних інструментів для складання стратегічних маркетингових прогнозів щодо виявлення перспективних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок, з урахуванням ресурсних і ринкових обмежень.
  • Thumbnail Image
    Item
    Memes as markers of fakes and propaganda topics in media representations of the russian-ukrainian conflict
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Павлюк, Людмила; Pavlyuk, Lyudmyla; Львівський національний університет імені Івана Франка; Ivan Franko National University of Lviv
    Досліджено меми як експресивний риторичний ресурс у мас-медійних репрезентаціях російсько-української гібридної війни. Об’єктом розгляду є гасла й мікроцитати із дискурсу російської пропаганди, що слугують для легітимації зовнішньої агресії та окупаційної політики РФ. Віддзеркалені в українському контрдискурсі як інтертекстуальний матеріал, вони використовуються у функції критичних мішеней-референцій для деконструкції фейків та знешкодження маніпулятивних програм. Загалом мережі меметичних знаків підпорядковані завданням символічної ідентифікації сторін конфлікту та їхніх завдань. Тематичні групи мемів, виокремлені на основі фрейму – сценарію воєнного протистояння, відтворюють сенси головних “битв за значення” та ключових наративів російсько-української інформаційної війни. Меметичні маркери дають змогу проаналізувати такі основні стратегії російської пропаганди, як виправдання агресії через апеляцію до історичних міфів, фальсифікація сенсу конфлікту та програм захисту суверенітету України, приховування фактів про реальних виконавців агресії та походження озброєнь, поширення формул загрози та залякування потенційних партнерів. У контекстах контрдискурсу українських медіа фрагменти мовлення ідеологічного й воєнного супротивника не можуть бути подані інакше, аніж у супроводі фігуральних та фактологічних засобів заперечення й викриття. Викривальні стратегії українських авторів у стосунку до пропагандистських формул ґрунтуються на залученні фактичної інформації, зокрема особистих історій свідків подій, даних розслідувань, статистичного матеріалу та документів. Контрфрейми, тобто інтерпретативні межі української мас-медійної аналітики, працюють на те, щоб обґрунтовано заперечити первинний зміст пропагандистського “джерела”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні можливості розвитку студентських громадських організацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Кулініч, Т. В.; Сороката, А. В.; Kulinich, T.; Sorokata, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Показано результати дослідження стратегічних можливостей і варіантів формування дієвих стратегічних ходів у розвитку молодіжних громадських організацій (МГО), зокрема студентських (СГО). Реальні стратегічні альтернативи відображено на прикладі декількох СГО, що конкурують у Західному регіоні України: “BEST Lviv”, “AISEC”, “AEGEE” та “ФРІ”. Проведена за рядом методів стратегічна діагностика дала змогу розробити рекомендації з підвищення конкурентоспроможності “BEST Lviv”. Результати дослідження також допомогли запропоновувати альтернативні стратегічні заходи для розвитку названої СГО, які ґрунтуються на варіантах саморозвитку студентів (її активних і пасивних учасників) і водночас створюють основу для підвищення ефективності діяльності зазначеної організації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Основні передумови організування процесів модернізації промислових підприємств на інноваційних засадах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Петрович, Й. М.; Petrovych, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    В умовах глобальних викликів, які перманентно виникають, а іноді й достатньо рельєфно відстежуються в результаті посилення конкуренції на зовнішніх ринках, з’являється необхідність у якісно новому прискоренні розвитку української економіки та подвоєному зростанні внутрішнього валового продукту за допомогою використання сучасних досягнень науково-технічного прогресу як важливої передумови її модернізації на інноваційних засадах. У цьому контексті особливе значення потрібно надати українській промисловості та її первинним ланкам-підприємствам. У зв’язку з цим виникає необхідність у розробленні методологічних передумов і конкретних методичних рекомендацій організування процесів модернізації та їх реалізації в реальних проектах.