Бекеш, ЮліяФедушко, Соломія2014-11-052014-11-052014Бекеш Ю. Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах / Юлія Бекеш, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 216–217. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24925This article analyzes the methods of forming a travel company customer base with the help of social networks. These methods are made to involve users of the social network "VKontakte" for positioning of the service of the travel company "New Europe" on the Internet. The methods of applying the maintenance activities and interests of users are also used.uaсоціальні мережітуристична фірматематична групаклієнтська базакомунікаціястатистикаПідходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережахArticle