Винничук, Р. О.Нагірна, О. О.2013-07-102013-07-102010Винничук Р. О. Оцінка персоналу комерційних організацій як психологічний фактор формування його лояльності та професійного розвитку / Р. О. Винничук, О. О. Нагірна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 164–167. – Бібліографія: 14 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20305Охарактеризовано сутність лояльності працівників до організації, здійснено спробу виявити зв'язок між рівнем розвитку персоналу організації та формуванням лояльності працівників. Також виділено основні критерії оцінки персоналу, проаналізовано психологічні чинники, які сприяють формуванню лояльності працівників та спонукають їх до розвитку, визначено завдання оцінки персоналу організації. The essence of workers loyalty to the organization is described, the attempt to reveal the relationship between level of staff development and the formation of workers loyalty is conducted. The basic criteria of staff estimation are also distinguished, and psychological factors which assist to staff loyalty forming and encourage their development are analysed, the tasks of staff estimation are defined.uaпсихологічні фактори лояльності персоналунавчання та розвиток персоналуоцінка персоналулояльність персоналупсихологічні фактори в системі оцінки та розвитку персоналу комерційної організаціїінтелектуальний капіталstaff estimationstaff loyaltystaff studies and developmentpsychological factors of staff loyaltypsychological factors of staff estimation and developmentintellectual capitalОцінка персоналу комерційних організацій як психологічний фактор формування його лояльності та професійного розвиткуArticle