Каменєва, ВалентинаФедушко, Соломія2016-06-162016-06-162016Каменєва В. Тактика та стратегічне планування рекламної кампанії школи мистецтв у Facebook / Валентина Каменєва, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 98–99. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33322In this article the actual problem of advertising development in social network Facebook is researched. The strategy and tactics is planned of advertising campaign of information resource school of art.uaшкола мистецтврекламна кампаніяFacebookконтентактуальністьпотенційна аудиторіяТактика та стратегічне планування рекламної кампанії школи мистецтв у FacebookArticle