Коваль, З. О.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Коваль З. О. Особливості оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств на етапах життєвого циклу / З. О. Коваль // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 130.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51647130ukОсобливості оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств на етапах життєвого циклуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Коваль З. О., 20181Koval Z. O. Osoblyvosti otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovykh stratehii pidpryiemstv na etapakh zhyttievoho tsyklu / Z. O. Koval // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 130.