Христофор, О. В.Мельник, Т. С.2016-10-262016-10-262007Христофор О. В. Організаційні основи впровадження прогресивних форм обслуговування пасажирів залізничного транспорту / О. В. Христофор, Т. С. Мельник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 353–359. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34244Розглянуто один з напрямків розв’язання завдання посилення конкурентоспроможності залізничного пасажирського транспорту, підвищення якості обслуговування пасажирів на ньому - впровадженню прогресивної форми розрахунків за послуги. Наведено рекомендації стосовно організації нової форми зацікавлення пасажирів у збільшенні споживання сервісних послуг залізниці та розрахунків за них. The Article is dedicated to one of the directions of the decision of the problem of the reinforcement to competitiveness of the railway passenger transport, increasing quality of service passenger on him - an introducing the progressive form calculation for facilities. The Tax to recommendations for organizations of the new form of the stimulation passenger to increase the consumption of the services of the railway and calculation for them.uaОрганізаційні основи впровадження прогресивних форм обслуговування пасажирів залізничного транспортуArticle