Захарчин, Г. М.2012-01-252012-01-252010Захарчин Г. М. Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 43-47. – Бібліографія: 10 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11322The necessity of forming of marketing subculture is reasonable as a component organizational culture of enterprises; signs, functions and principles of marketing subculture, are distinguished; her role is reflected in stimulation of necessities of humanism character and distribution of practice of the socialethics marketing; directions of development of marketing subculture are described, the basic valuable-regular elements of marketing subculture are marked. Обґрунтовано необхідність формування маркетингової субкультури як складової організаційної культури підприємств; виділено ознаки, функції та принципи маркетингової субкультури; висвітлено її роль у стимулюванні потреб гуманістичного характеру та поширенні практики соціально-етичного маркетингу; охарактеризовано напрями розвитку маркетингової субкультури, зазначено основні ціннісно-регулятивні елементи маркетингової субкультури.uaорганізаційна культурамаркетингова субкультураціннісні ринкові орієнтирисоціально-етичний маркетинггармонізаціястандарти поведінкисоціальне партнерствокорпоративний іміджorganizational culturemarketing subculturesocialethics marketingМаркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємстваArticle